Rolls-Royce: Clienţii noştri nu-şi doresc un Rolls electric
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
În timp ce constructorii de volum încearcă să inventeze o nişă a modelelor electrice, pe care le prezintă ca o imagine a viitorului în industria auto, constructorii de lux anunţă că sistemele de propulsie 100% electrice nu sunt încă viabile nici măcar pentru clienţii proprii. Rolls-Royce - marcă ai cărei clienţi nu ar trebui să aibă probleme de autonomie, de timpi şi spaţiu de încărcare sau de preţ al energiei electrice, a anunţat că prototipul 102EX, prezentat anul trecut la Geneva, nu va fi dezvoltat în serie.
Concluzia celor de la Rolls-Royce vine după ce prototipul electric - în fapt un Phantom cu sistem de propulsie 100% electric - a fost plimbat la evenimente în toată lumea, unde au fost culese opinii şi reacţii de la 500 dintre clienţii mărcii. Răspunsul lor a fost însă unul negativ.
Conform celor de la Rolls-Royce, chiar dacă aceştia au fost impresionaţi de performanţe, de acceleraţia şi de silenţiozitatea conceptului electric, principalele probleme au fost reprezentate de reprizele mari de încărcare (între 8 şi 20 de ore pentru 102EX) şi de faptul că autonomia reprezintă o bătaie de cap chiar şi pentru oamenii cu bani.
Soluţia Rolls? Un sistem de propulsie electric cu motor adiţional pe benzină care să joace rol de generator şi care să extindă autonomia.
Adică sistemul regăsit în dotarea lui Chervolet Volt şi Opel Ampera. "Această soluţie este una viabilă şi nu excludem dezvoltarea unui model care să o ofere în versiune de serie pentru clienţii noştri", spune Torsten Muller-Otvos, CEO-ul companiei britanice.via | BMWBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Rolls-Royce in Romania
-
Rolls-Royce Wraith Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Congresul american a anunțat faptul că la 30 septembrie creditele fiscale de 7.500 de dolari pentru achiziția vehiculelor electrice noi vor expira. (06.07)
-
Viitorul vehicul utilitar electric de la Mercedes-Benz, numit VLE, tocmai a parcurs 1.090 de kilometri în 13 ore. Traseul a fost de la Stuttgart la Roma și mașina a avut nevoie de doar 30 de minute de încărcare. (05.07)
-
Stellantis a reînființat divizia de performanță SRT, care s-a implicat în dezvoltarea unor modele de performanță precum Dodge Challenger, Charger și Viper. Brand-ul de performanță va lucra asupra unor noi modele sportive pentru mărcile americane din cadrul grupului multinațional. (04.07)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
J.D. Power publică topul fiabilității: Lexus și Nissan pe primele două locuri
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Noul Mitsubishi Grandis: SUV înrudit cu Renault Symbioz
... problema sta in faptul ca au inceput migratia inainte de a avea tehnologia necesara migratiei ... de unde si preturile fantastice ale masinilor electrice sau hibride.
Si pe langa asta guvernele europene primesc mai mult de jumatate din pretul de la pompa asa ca nu au niciun interes real de a isi taia singuri creanga de sub picioare.
Toyota a spart ghiata si inca in prezent nu sa gasit nimeni sa faca un sistem mai bun si mai fiabil decat al lor.
India este una din tarile care nu are handicapul petrolului si a produs vehicule cu propulsie nepetroliera foarte promitatoare si de asemenea hibride cu un consum fantastic de redus.