Şeful de design BMW apără noul Seria 3: "E un mare pas înainte"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La nici trei zile de la prezentarea oficială a noii generaţii BMW Seria 3, discuţiile legate de designul noului model al mărcii bavareze continuă pe forumurile şi site-urile auto ale lumii. Opiniile pro şi contra sunt împărţite: dacă unele voci susţin că liniile noului Seria 3 sunt o evoluţie stilistică şi o reducere la scară a formelor lui Seria 5, altele susţin că noua generaţie Seria 3 reprezintă pur şi simplu un Seria 3 vechi uşor redesenat, fără o revoluţie stilistică majoră. În vizorul celor din urmă a intrat şi forma blocurilor optice şi soluţia aleasă de designeri, aceea de a uni grila frontală cu blocurile optice.
În faţa acestei avalanşe de opinii contradictorii, şeful biroului de design al celor de la BMW a ţinut să-şi apere noua creaţie. "Noul Seria 3 are într-adevăr un look familiar, dar designul general al maşinii este un mare pas înainte faţă de generaţia anterioară", susţine Adrian van Hooydonk.
"Toate maşinile noastre fac parte din familia BMW, însă, ca în orice familie, fiecare membru are caracteristicile sale proprii puternice.
De exemplu, Seria 1 nu este atât de 'serioasă', iar 70% dintre clienţii noului model sunt noi pentru BMW, deci îşi poate permite să fie ceva mai aventuros la capitolul estetic. Seria 3 are un caracter diferit, însă", continuă van Hooydonk.Conform designerului olandez, pe masa directorilor BMW au ajuns la final patru desene diferiet ale noului Seria 3. Din acestea au rămas două, iar "câştigătorul" a fost ales în mai puţin de o oră.
via | leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda marchează 30 de ani de la momentul lansării modelului CR-V. Cel mai popular SUV al mărcii pe piața europeană se află în cea de-a 6-a generație și a primit recent o versiune cu pile de combustie și cu încărcare la priză. (15.10)
-
Leapmotor B10, noul SUV de dimensiuni compacte al producătorului chinez de mașini electrice, a fost lansat oficial pe piața europeană. Noul model va avea un preț de pornire de 29.900 euro și promite o autonomie de până la 434 kilometri. (15.10)
-
Alfa Romeo a dezvăluit oficial noul Tonale facelift. Noul model actualizat primește o parte frontală redesenată, dotări noi în habitaclu, o ediție specială de lansate și o motorizare mild-hybrid mai puternică. (15.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Rămas bun, Volvo V90. A fost produs ultimul exemplar
-
Pick-up din viitor
Desi in general cumparatorii de seria 3 il cumpara pentru cum se simte masina la volan in primul rand.
Oricum daca Mercedesul arata anything close to this: http://autoworld.wordpress.com/2010/03/01/new-mercedes-f800-style-concept-revealed-previews-future-cls-class-details-and-photos/mercedes-benz-f800-style-concept-img_1/
In ziua de azi, baietii de la BMW vor sa ne vanda niste gogosi de tufa, adica orice BMW care apare la 5 ani e o capodopera de arta mai ceva ca o vioara Stradivarius. Vedeti-va de treaba. Astazi se copiaza totul, se upgradeaza totul, se lanseaza modele si forme fara fond doar ca sa fie in pas cu concurenta.
Am impresia ca de 20 de ani incoace.......Mercedes a batut toate marcile la design, ei si italienii de fapt........BMW este rege la inovare si la propulsie.......iar Audi pluseaza la design interior, calitatea fabricatiei si copiaza tehnica si filosofia Porsche.
Toate maşinile noastre fac parte din familia BMW, însă, ca în orice familie, fiecare membru are caracteristicile sale proprii puternice. De exemplu, Seria 1 nu este atât de 'serioasă...
Daca eram posesor de serie 1 mergem in fata fabricii si ii dadeam foc, BAI ADRIANE DU-TE LA DACIA SI CONCEPE DESIGN AUTO CA SCOTI NUMAI CATASTROFE, CUM POTI SPUNE CA SERIE 3 ARE UN LOOK FAMILIAR CAND MASINA ARE ALTA DESTINATIE, FAMILIILE ISI CUMPARA SERIE 5 NU CUM SPUI TU CA..."Noul Seria 3 are într-adevăr un look familiar, dar designul general al maşinii este un mare pas înainte faţă de generaţia anterioară" ...SA STAI TU CU FAMILIA TA INTR-O CUTIE DE SERIE 3 SI SA-TI VOMITE COPIII PE BANCHETA DIN SPATE UNDE ORICUM NU AI LOC SI LA CEA MAI MICA DENIVELARE AI CELE MAI NASOALE SENZATII LA NIVELUL CERVICALEI, DAR ASTA E ALGEREA CELUI CE CUMPARA O ASTFEL DE CUTIE, NU IL OBLIGA NIMENI, IN SCHIMB PT. FAMILIE CATEGORIC OBSERVAM SI IN TRAFIC CU TOTUL SI CU TOTUL ALTE MARCI ELEGANTE, RAFINATE SI CU UN DESIGN MULT MAI REVOLUTIONAR FATA DE ANOSTELE BMW.
Familiar inseamna cunoscut, care nu ne este strain, si nu are nici o legatura cu familia sau cu adjectivul familial.
Si as vrea sa vad mai multa toleranta si respect fata de punctele de vedere impartasite de designeri,constructori sau simpli forum-isti chiar daca nu iti sunt pe plac.
Mie imi place foarte mult noul seria 3, este o masina creata pentru tinerii fara obligatii , dependeti de forme, de stil, de imaginatie/creativitate , si nu in ultimul rand de pasiunea pentru aceasta marca. Din fericire masina asta nu ti se adreseaza tie, si asta ma face sa o plac si mai mult.
Cosmin 25 ani
Astia toți de mai sus care aburesc cu afirmatiile de gen italienii sunt cei mai tari la design ar fi bine sa o lase mai moale, alta Romeo are un design invechit de vreo 20 de ani aceleași linii de design si Fiat e trabant cu cap de vaca.
Mai mult de Jumatate din comentarii sunt din partea fanilor Saab si Volvo (laucalin, saabcuantic si continua sirul desteptilor...)
BMW urat urat dar uite dragilor, oamenii îl iubesc si de mulți ani e liderul premium mondial si an pe an vânzările BMW sunt in creștere .
ASA ca slow down cu afirmatiile voastre de doi lei.
Cu alte cuvinte si intr-o exprimare simpla pe care sa o poti intelege , esti nimic, zero, nul, o multime de actiuni si exprimari vide.