Şeful Renault-Nissan: "10% din maşinile pe care le vom vinde în 2020 vor fi electrice"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi majoritatea publicului interesat de fenomenul auto este încă sceptic la ideea de a accepta vehicule electrice, constructorii auto sunt încrezători în succesul produselor lor cu zero emisii.
Carlos Ghosn, preşedintele alianţei Renault-Nissan, este unul dintre susţinătorii maşinilor electrice şi nu ezită să îşi reafirme convingerea că acest tip de mobilitate va deveni un succes în următorii ani. Ghosn este de părere că actualul Leaf şi viitoarele modele electrice cu sigla ZE din curtea Renault vor reuşi să intre în graţiile tuturor.
"Încă sunt convins că până în 2020 vehiculele electrice vor totaliza 10% din vânzările noastre. Nu am nici o îndoială că vehiculele cu zero emisii vor fi acceptate de publicul larg", a declarat Ghosn.
Pentru a-i convinge şi pe cei mai sceptici, preşedintele alianţei a anunţat că Nissan va extinde producţia lui Leaf şi dincolo de graniţele Japoniei, mai exact în Statele Unite. Decizia este oarecum surprinzătoare, având în vedere că modelul electric s-a vândut în doar 27.000 de exemplare la nivel global. Japonezii sunt însă optimişti şi estimează anul acesta vânzări vânzări cuprinse între 20.000 şi 25.000 pentru Leaf în SUA.
Carlos Ghosn nu se opreşte însă aici. El mizează pe ofensiva electrică a gamei Renault ZE şi crede că în 2016 alianţa nipono-franceză va vinde, cumulat, 5 milioane de maşini electrice.
via l turbo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, ar putea să amâne planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice. Dacă se confirmă, interdicția ar urma să intre în vigoare din 2040. (09.12)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri













Or sa vanda alti 30 - 50 % electrice in lume in 2020
Chiar am si nume nu sunt acolo un mascarici oarecare.
Masinile hibride si cele electrice vor vedea o dezvoltare fantastica in ciuda guvernelor care traiesc pe spinarea soferilor care le dau fondurile la pompa de benzina.
Pana in 2020 vor aparea pe piata masini de serie cu celule solare pt incarcare.
China care este cel mai mare producator de bateri si motoare electrice si celule solare vor impinge aceasta technologie pe toate pietele mondiale chiar daca sub embleme mondiale.
Marea intrebare este:
De unde vor mai suge guvernele?