Şeful Skoda: "Maşinile chinezeşti se vor ieftini cu 20% în zece ani"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit lui Winfried Vahland, preţul automobilelor fabricate în China va scădea cu 20% până în 2020. Acest lucru va duce la o luptă foarte strânsă în materie de preţuri pentru toţi producătorii care se vor lupta cu mărcile chinezeşti. Pentru moment, producătorii de automobile îşi justifică preţurile mai ridicate prin faptul că automobilele din China au un nivel inferior al calităţii, dar până şi fostul şef al diviziei din China a Volkswagen se aşteaptă ca acestea să crească din punct de vedere calitativ în următorii ani.
Odată cu eventuala creştere a calităţii automobilelor chinezeşti, lupta se va încinge atât la capitolul tehnologie, cât şi la capitolele preţ şi inovaţie. Preţurile mici din China sunt justificate de mai mulţi factori, printre care putem enumera competiţia strânsă de pe piaţa internă, costurile de producţie relativ scăzute şi forţa de muncă extrem de ieftină. Potrivit fostului şef al Volkswagen China, cea mai ieftină maşină nouă din China are un preţ echivalent cu 3.000 de euro, în timp ce preţul mediu al unui automobil nou este de 10.000 de euro.
Spre comparaţie, piaţa din Europa are un preţ mediu de 16.000 de euro pentru automobilele noi.Winfried Vahland a condus divizia Volkswagen din China timp de cinci ani. Începând cu prima zi a lunii septembrie 2010, acesta a trecut la cârma mărcii Skoda. Unele voci sugerează că germanul de 53 de ani este văzut ca un potenţial succesor al lui Martin Winterkorn, iar eliminarea pierderilor din China a făcut doar lucruri bune pentru imaginea lui Vahland în concernul Volkswagen. Acum, Vahland trebuie să dubleze vânzările Skoda în următorii zece ani pentru a atinge ţinta concernului Volkswagen de a deveni constructorul auto numărul 1 în lume până în 2020.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Mai cumparam si noi vag sau nu mai cumparam deloc?!?:)))
on-topic, sunt convins ca nemtii au anticipat si au facut n studii vizavi de cresterea productiei chinezesti de automobile si extinderea lor, pana si inclusiv in europa si de aceea ( macar cei de la VAG ) se si grabesc ca pana-n 2020 sa fie no 1 , ca sa poata implementa anumite strategii de contracarare...