Şeful Volkswagen: Vom avea cu 10% mai mulţi salariaţi în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Martin Winterkorn, şeful Grupului Volkswagen, a declarat într-un interviu recent că se aşteaptă ca numărul angajaţilor să crească cu 10% în decursul anului 2012. Mai precis, Winterkorn le-a spus celor de la Bild am Sonntag că este posibilă creşterea numărului total de salariaţi de la 449.000 la 500.000. Angajările vor fi făcute la nivel global, iar acestea vizează nu doar creşterea volumului de producţie, ci şi nivelului de eficienţă al companiei. Winterkorn nu a precizat cum vor fi repartizaţi noii angajaţi ai concernului, fiind posibilă o împărţire între producţie, vânzări şi alte departamente, sau concentrarea pe un anumit departament.
În septembrie, Winterkorn declara în cadrul unui interviu pentru Automotive News Europe că vizează reducerea costurilor şi mărirea profiturilor în vederea atingerii primei poziţii în clasamentul mondial al producătorilor de automobile. În 2018, cei de la Volkswagen vor să vândă peste 10 milioane de unităţi şi să aibă o marjă de profit de peste opt procente.
Până atunci, toate mărcile din concern trebuie să atingă planurile de creştere aferente şi să atingă obiectivele impuse de Winterkorn şi echipa sa.Cheia succesului celor de la Volkswagen este reprezentată de maximizarea producţiei de vehicule cu plaformă modulară. Această platformă le permite să reducă costurile de dezvoltare şi de producţie, să ofere cu uşurinţă mai multe versiuni ale aceluiaşi model şi să schimbe rapid caractersticile unui vehicul la comercializarea sub altă marcă. Platforma modulară utilizată până în prezent a dus la reducerea costurilor pe unitate cu 20 de procente, iar timpul necear producţiei unui vehicul a fost redus cu 30 de procente, spun cei de la Volkswagen, pe lângă modificările vizibile la nivel de client: reducerea masei totale şi reducerea consumului de carburant.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (6)