Şeful Volkswagen: Vom avea cu 10% mai mulţi salariaţi în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Martin Winterkorn, şeful Grupului Volkswagen, a declarat într-un interviu recent că se aşteaptă ca numărul angajaţilor să crească cu 10% în decursul anului 2012. Mai precis, Winterkorn le-a spus celor de la Bild am Sonntag că este posibilă creşterea numărului total de salariaţi de la 449.000 la 500.000. Angajările vor fi făcute la nivel global, iar acestea vizează nu doar creşterea volumului de producţie, ci şi nivelului de eficienţă al companiei. Winterkorn nu a precizat cum vor fi repartizaţi noii angajaţi ai concernului, fiind posibilă o împărţire între producţie, vânzări şi alte departamente, sau concentrarea pe un anumit departament.
În septembrie, Winterkorn declara în cadrul unui interviu pentru Automotive News Europe că vizează reducerea costurilor şi mărirea profiturilor în vederea atingerii primei poziţii în clasamentul mondial al producătorilor de automobile. În 2018, cei de la Volkswagen vor să vândă peste 10 milioane de unităţi şi să aibă o marjă de profit de peste opt procente.
Până atunci, toate mărcile din concern trebuie să atingă planurile de creştere aferente şi să atingă obiectivele impuse de Winterkorn şi echipa sa.Cheia succesului celor de la Volkswagen este reprezentată de maximizarea producţiei de vehicule cu plaformă modulară. Această platformă le permite să reducă costurile de dezvoltare şi de producţie, să ofere cu uşurinţă mai multe versiuni ale aceluiaşi model şi să schimbe rapid caractersticile unui vehicul la comercializarea sub altă marcă. Platforma modulară utilizată până în prezent a dus la reducerea costurilor pe unitate cu 20 de procente, iar timpul necear producţiei unui vehicul a fost redus cu 30 de procente, spun cei de la Volkswagen, pe lângă modificările vizibile la nivel de client: reducerea masei totale şi reducerea consumului de carburant.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. (19.12)
-
Lancia s-a asociat cu orologierul Eberhard & Co. pentru a lansa un ceas în ediție limitată ca un omagiu pentru modelul HF Integrale. Doar 360 de unități vor fi disponibile. (19.12)
-
Ford a pus capăt parteneriatului cu LG Energy Solutions pentru dezvoltarea bateriilor pentru viitoare modele electrice. Parteneriatul avea o valoare de 6.5 miliarde de dolari. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
Revoluția electrică













Comentarii (6)