Şeful Volvo: "Trebuie să renunţăm la eticheta premium"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Conform şefului Volvo, Stefan Jacoby, Volvo va renunţa la pretenţiile de marcă premium, urmând să se concentreze mai mult pe calitatea percepută suedeză.
"Haideţi să terminăm cu discuţiile despre premium. Sună ca şi cum ar fi o strategie bazată pe preţ şi are o aură scumpă în jurul său. Trebuie să ne concentrăm pe simplitatea elegantă scandinavă, pe identitatea noastră unică, şi să nu ne copiem adversarii de piaţă", spune Jacoby, care susţine că încercarea de a copia germanii de la Mercedes, BMW şi Audi nu poate fi un lucru constructiv pentru imaginea Volvo.
Ideea enunţată de Stefan Jacoby nu este nouă, ea fiind baza unor neînţelegeri iscate între noii patroni ai mărcii suedeze, chinezii de la Geely, şi actuala echipa de management. La momentul respectiv, Li Shufu - preşedintele companiei chineze - susţinea o strategie prin care Volvo să producă modele luxoase care să se bată de la egal la egal cu rivalii germani. Cu toate acestea, chinezii s-au arătat deschişi să aplice planul gândit de suedezi în cazul în care nordicii insistă pe acesta: "Dacă ei vor ţine neapărat la filosofia lor, voi lăsa de la noi. De ce? pentru că ei au adus Volvo în poziţia în care se află astăzi, deci trebuie să aibă motive clare pentru a-şi susţine poziţia", săuen acelaşi Li Shufu.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













doar niste afafici carpato-damboviteano-pontici ce au pretentii de civilizati dar nu sunt in stare decat sa intinda mana la cersit pretinzand ca restu lumii isi bate joc de ei
Cat despre volvo: poate ca va deschide un nou drum in lumea auto si cand vom zice "volvo" vom spune filosofie scandinava neinfluentata de cocalarismul din ce in ce mai evident la mercedes si mai ales la BMW si culmea culmilor si esenta prostului gust: audi (sub abladuirea teparilor de la wv)