Sindromul Toyota: GM va lua masuri preventive pentru toate modelele pana in 2012
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Recall-ul celor de la Toyota i-a pus si pe americanii de la General Motors pe ganduri, care au anuntat ca vor instala un sistem de siguranta suplimentar pe toate modelele echipate cu transmisie automata. Acest sistem este creat pentru a proteja utilizatorul de un accident in cazul in care pedala de acceleratie este blocata si acesta nu poate sa mai franeze. In momentul in care soferul apasa atat frana, cat si acceleratia, un sistem va inchide clapeta de acceleratie aducand motorul la turatia de la relanti si ajutand la incetinirea vehiculului prin frana de motor.
Cei de la General Motors au declarat ca nu au nicio problema cu niciul model de al lor, dar ca vor face acest pas pentru siguranta clientilor. Noul sistem de siguranta al celor de la General Motors este o masura in plus pentru a suplimenta increderea clientilor sai in masinile pe care le conduc acestia. Modelele precedente ale celor de la General Motors nu vor fi echipate cu acest sistem de siguranta suplimentar. Modelele General Motors echipate cu transmisie manuala nu au nevoie de un asemenea sistem de siguranta, deoarece legatura dintre motor si transmisie poate fi intrerupta instant prin actionarea ambreiajului.
General Motors are deja un standard pentru sistemele de franare cu care sunt echipate vehiculele sale care asigura clientii sai ca vehiculele se pot opri chiar daca ruleaza cu o viteza mare si ambele pedale sunt apasate pana la podea.
Vicepresedintele operatiunilor de la General Motors, Tom Stephens, considera ca GM are unul dintre cele mai bune sisteme de franare din industria auto, iar siguranta vehiculelor sale este atestata de datele guvernamentale privind numarul de accidente.Via | FreePress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
MG 3, modelul de clasă subcompactă al mărcii britanico-chineze, a obținut 4 stele la testele Euro NCAP. Organismul de siguranță rutieră a notat și o problemă de siguranță majoră pentru acest model, după ce prinderile scaunului șoferului s-au rupt în timpul unui test. (11.09)
-
Euro NCAP a efectuat o rundă nouă de teste de siguranță cu 16 mașini noi. Dintre toate mașinile testate în această serie, 12 au obținut scorul maxim de 5 stele. Printre modelele supuse la noile teste de siguranță au fost Audi Q4 e-tron, Mini Aceman și Hyundai Ioniq 9 și BMW Seria 1. (08.09)
-
În intervalul ianuarie-august 2025, constructorul american de automobile a inițiat 104 rechemări în service, cel mai mult dintre toți producătorii. Ele au afectat peste două milioane de vehicule. (20.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Lynk&Co 08 lansat oficial în România: versiune PHEV cu autonomie electrică de 200 kilometri
In alta ordine de idei, daca nea Tom Stephens vrea sa vada sisteme de franare destepte, sa se uite prin ograda altora ca cele de la GM, cu cateva mici exceptii, "suck big time"...