Skoda vrea să-şi dubleze vânzările până în 2020
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Concernul Volkswagen "trage" din toate direcţiile să crească vânzările în următorii zece ani. De data aceasta, este rândul celor de la Skoda să facă tot ce este posibil să crească numărul de unităţi vândute, iar strategia cehilor vizează piaţa din China. Scopul final al celor de la Volkswagen este să atingă 10 milioane de unităţi vândute pe an până în 2018 în încercarea de a-i detrona pe japonezii de la Toyota Motor Group, actualii lideri mondiali în materie de vânzări. Pentru a atinge obiectivul impus de Volkswagen, cei de la Skoda vor trebui să-şi dubleze vânzările în termen de 10 ani.
Skoda a vândut 684.226 de unităţi în decursul anului trecut. Marca din Mlada Boleslav a reuşit să obţină o creştere de 1.4 procente faţă de anul 2008, iar anul 2010 ar trebui să aducă 750.000 de unităţi vândute. În primele nouă luni ale acestui an, piaţa din China a marcat o creştere de 65% pentru cei de la Skoda, în timp ce în 2009 au reuşit să-şi dubleze vânzările faţă de 2008.
Oficialii Skoda au subliniat faptul că ei nu se consideră versiunea mai ieftină a modelelor Volkswagen şi că multe elemente tehnologice sunt comune cu marca din Wolfsburg. Statisticile interne ale concernului Volkswagen spun că Skoda nu "fură" prea mulţi clienţi Volkswagen şi că marca din Cehia se luptă în principal cu Hyundai şi Kia.
În schimb, realitatea a arătat că profiturile Volkswagen au scăzut cu 500 de milioane de euro faţă de anul trecut din cauza faptului că unii clienţi au renunţat la VW în favoarea lui Skoda şi Seat.Noul şef al mărcii Skoda, Winfried Vahland, a preluat şefia după ce Reinhard Jung a fost criticat de mai marii concernului Volkswagen pentru apropierea excesivă dintre modelele Skoda şi modelele Volkswagen. Spre exemplu, Skoda Superb este cu 2.500 de euro mai ieftin decât Volkswagen Passat, în timp ce Skoda Fabia este cu 1.695 de euro mai ieftin decât Volkswagen Polo. Winfried Vahland a fost şeful diviziei Volkswagen în China timp de cinci ani înainte să preia şefia Skoda pe 1 septembrie 2010.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Miko Marczyk, campionul european de raliuri din 2025, a condus noua generație Skoda Superb în versiunea 2.0 TDI pe o distanță de 2.831 kilometri fără să realimenteze. Prin urmare, acesta a realizat un nou record. (23.10)
-
Also, startup-ul de micromobilitate desprins din Rivian, a dezvăluit primul său produs destinat consumatorilor: o bicicletă electrică care va costa până la 4.500 de dolari. (23.10)
-
Începând cu luna ianuarie, marca Renault va avea un nou director de design. Este vorba despre Alexandre Malval care a lucrat pentru Audi, Volkswagen, Peugeot, Citroen și Mercedes-Benz. (23.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026

-
STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
BYD efectuează cea mai mare rechemare din istoria sa: peste 115.000 de modele













Skoda era privita ca un Audi de pe care s-a demontat ceva, un "nichel", un buton, astia vor s-o aduca sub Logan.
Sa nu uitati ca piata chinezeasca nu cumpara numai cherry sau geely sau alte pocnitori, mai cumpara si BMW ;) destul de multe.
Noi sa fim sanatosi ca sunt destui prost sa-si rupa gatul singuri ;) !