Skoda vrea să-şi dubleze vânzările până în 2020
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Concernul Volkswagen "trage" din toate direcţiile să crească vânzările în următorii zece ani. De data aceasta, este rândul celor de la Skoda să facă tot ce este posibil să crească numărul de unităţi vândute, iar strategia cehilor vizează piaţa din China. Scopul final al celor de la Volkswagen este să atingă 10 milioane de unităţi vândute pe an până în 2018 în încercarea de a-i detrona pe japonezii de la Toyota Motor Group, actualii lideri mondiali în materie de vânzări. Pentru a atinge obiectivul impus de Volkswagen, cei de la Skoda vor trebui să-şi dubleze vânzările în termen de 10 ani.
Skoda a vândut 684.226 de unităţi în decursul anului trecut. Marca din Mlada Boleslav a reuşit să obţină o creştere de 1.4 procente faţă de anul 2008, iar anul 2010 ar trebui să aducă 750.000 de unităţi vândute. În primele nouă luni ale acestui an, piaţa din China a marcat o creştere de 65% pentru cei de la Skoda, în timp ce în 2009 au reuşit să-şi dubleze vânzările faţă de 2008.
Oficialii Skoda au subliniat faptul că ei nu se consideră versiunea mai ieftină a modelelor Volkswagen şi că multe elemente tehnologice sunt comune cu marca din Wolfsburg. Statisticile interne ale concernului Volkswagen spun că Skoda nu "fură" prea mulţi clienţi Volkswagen şi că marca din Cehia se luptă în principal cu Hyundai şi Kia.
În schimb, realitatea a arătat că profiturile Volkswagen au scăzut cu 500 de milioane de euro faţă de anul trecut din cauza faptului că unii clienţi au renunţat la VW în favoarea lui Skoda şi Seat.Noul şef al mărcii Skoda, Winfried Vahland, a preluat şefia după ce Reinhard Jung a fost criticat de mai marii concernului Volkswagen pentru apropierea excesivă dintre modelele Skoda şi modelele Volkswagen. Spre exemplu, Skoda Superb este cu 2.500 de euro mai ieftin decât Volkswagen Passat, în timp ce Skoda Fabia este cu 1.695 de euro mai ieftin decât Volkswagen Polo. Winfried Vahland a fost şeful diviziei Volkswagen în China timp de cinci ani înainte să preia şefia Skoda pe 1 septembrie 2010.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Skoda era privita ca un Audi de pe care s-a demontat ceva, un "nichel", un buton, astia vor s-o aduca sub Logan.
Sa nu uitati ca piata chinezeasca nu cumpara numai cherry sau geely sau alte pocnitori, mai cumpara si BMW ;) destul de multe.
Noi sa fim sanatosi ca sunt destui prost sa-si rupa gatul singuri ;) !