STUDIU: Hyundai este brandul cu cei mai fideli clienţi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Orice brand auto îşi doreşte să obţină şi să păstreze loialitatea clienţilor săi. Fără îndoială este dificil în condiţiile în care fiecare competitor se străduieşte să vină cu propuneri din ce in ce mai atrăgătoare. JD Power a întocmit şi anul acesta un top al loialităţii clienţilor pe branduri, analizând piaţa din Statele Unite.
Surprinzător sau nu, pe primul loc s-a aflat Hyundai, coreenii reuşind să menţină loialitatea a 64% dintre clienţi. Ceea ce este însă cu adevărat surprinzător este faptul că în urmă cu numai doi ani, rata asiaticilor era considerată sub medie, fiind estimată pe atunci la 49%.
JD Power: "Calitatea Hyundai a crescut simţitor"
În comunicatul oficial publicat de JD Power se specifică: "Rata de loialitate în creştere pentru Hyundai este o urmare firească a faptului că gama de modele s-a extins, iar percepţia calităţii brandului a crescut simţitor în ultimul deceniu."
După Hyundai, JD Power aşează pe a doua treaptă a podiumului brandurile Ford şi Honda cu o rată de menţinere a loialităţii de 60%.
Pe a treia treaptă a podiumului se situează BMW şi Kia cu 59%. Aceştia din urmă, coreenii, se bucură şi de cea mai mare îmbunătăţire a loialităţii din 2009 până în prezent, în urcare cu 22 de procente.Motivele pentru care clienţii schimbă brandul
Studiul ameircanilor arată şi faptul că unul din trei clienţi care decid să schimbe brandul o fac pentru că nu găsesc tipul de vehicul pe care şi-l doresc în gama constructorului pe care îl părăsesc. Iată, deci, unul din motivele pentru care toţi producătorii vor să îşi lărgească gama. Alte motive pentru care clienţii îşi părăsesc brandul sunt costurile mari de întreţinere, diversele defecţiuni tehnice şi valoarea mică la revânzare.
Femeile, mai infidele decât bărbaţii
JD Power a scos la iveală şi faptul că femeile şi clienţii între 23 şi 47 de ani sunt cei mai predispuşi la schimbarea brandului. Bărbaţii şi clienţii mai în vârstă sunt ceva mai fideli brandului pe care îl deţin.
Tot ca un detaliu important, studiul a relevat faptul că Honda, Hyundai, Kia şi Mercedes reuşesc să-şi păstreze mai bine decât ceilalţi publicul feminin.
via | jdpower
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Hahaha
RIP
In Europa altfel ar aratai clasamentul