STUDIU: Hyundai este brandul cu cei mai fideli clienţi

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 24.01.2012
JD Power a întocmit o analiză a brandurilor care reuşesc să îşi fidelizeze cel mai bine clienţii. În top se află Hyundai, urmat de Ford, Honda, BMW şi Kia.

Orice brand auto îşi doreşte să obţină şi să păstreze loialitatea clienţilor săi. Fără îndoială este dificil în condiţiile în care fiecare competitor se străduieşte să vină cu propuneri din ce in ce mai atrăgătoare. JD Power a întocmit şi anul acesta un top al loialităţii clienţilor pe branduri, analizând piaţa din Statele Unite.

Surprinzător sau nu, pe primul loc s-a aflat Hyundai, coreenii reuşind să menţină loialitatea a 64% dintre clienţi. Ceea ce este însă cu adevărat surprinzător este faptul că în urmă cu numai doi ani, rata asiaticilor era considerată sub medie, fiind estimată pe atunci la 49%.

JD Power: "Calitatea Hyundai a crescut simţitor"

În comunicatul oficial publicat de JD Power se specifică: "Rata de loialitate în creştere pentru Hyundai este o urmare firească a faptului că gama de modele s-a extins, iar percepţia calităţii brandului a crescut simţitor în ultimul deceniu."

După Hyundai, JD Power aşează pe a doua treaptă a podiumului brandurile Ford şi Honda cu o rată de menţinere a loialităţii de 60%.

Pe a treia treaptă a podiumului se situează BMW şi Kia cu 59%. Aceştia din urmă, coreenii, se bucură şi de cea mai mare îmbunătăţire a loialităţii din 2009 până în prezent, în urcare cu 22 de procente.

Motivele pentru care clienţii schimbă brandul

Studiul ameircanilor arată şi faptul că unul din trei clienţi care decid să schimbe brandul o fac pentru că nu găsesc tipul de vehicul pe care şi-l doresc în gama constructorului pe care îl părăsesc. Iată, deci, unul din motivele pentru care toţi producătorii vor să îşi lărgească gama. Alte motive pentru care clienţii îşi părăsesc brandul sunt costurile mari de întreţinere, diversele defecţiuni tehnice şi valoarea mică la revânzare.

Femeile, mai infidele decât bărbaţii

JD Power a scos la iveală şi faptul că femeile şi clienţii între 23 şi 47 de ani sunt cei mai predispuşi la schimbarea brandului. Bărbaţii şi clienţii mai în vârstă sunt ceva mai fideli brandului pe care îl deţin.

Tot ca un detaliu important, studiul a relevat faptul că Honda, Hyundai, Kia şi Mercedes reuşesc să-şi păstreze mai bine decât ceilalţi publicul feminin.

 

 

via | jdpower

Comentarii (5)

  • JD Power: "Calitatea Hyundai a crescut simţitor"........dar si preturile ,nu stiu daca-i adevarat dar am inteles ca pretu de pornire la i40 e dela25000euro(cu toate taxele)...masina-i faina dar...totusi...or da si astia te pomeni in boala vw.......
    13 2
  • ?...Femeile, mai infidele decât bărbaţii
    stiam vor performanta
    8 0
  • AndreiRN
    Masini excelente
    SAAB - 7% fidelitate
    Hahaha
    RIP
    6 7
  • @AndreiRN
    Tu te auzi???
    6 4
  • rezultat relativ
    Se vede ca studiul este facut in SUA; numai acolo pot lua note mari la orice (inclusiv fidelizarea proprietarului) marci ca Chevrolet,i Jeep sau RAM (probabil Dodge Ram)

    In Europa altfel ar aratai clasamentul
    3 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru