SUA: Fiecare masina casata prin programul rabla a costat 24.000 de dolari
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Programul Rabla din Statele Unite ale Americii a generat doar 125.000 de vanzari noi, in ciuda primelor de casare colosale oferite. Mai mult decat atat, cele trei miliarde de dolari care au fost cheltuite pentru acest proiect au provenit din buzunarul contribuabililor americani, care au platit aproape 24.000 de dolari pentru fiecare vehicul casat.
Mai exact, desi au fost vandute 690.000 de unitati in decursul programului Cash For Clunkers din SUA, doar 125.000 de automobile au fost cumparate de catre persoane care nu intentionau sa isi schimbe masina in acest an. Dintre cele 690.000 de unitati, americanii ar fi cumparat oricum in jur de 565.000 de autovehicule in decursul acestui an. Tocmai de aceea, pretul real al programului a fost estimat de cei de la Edmunds ca fiind de 24.000 de dolari per vehicul casat.
Desi programul Rabla din Statele Unite ale Americii a reusit sa puna industria auto americana in miscare, iar dealerii au reusit sa isi plateasca angajatii, in timp ce fabricile au construit in continuare automobile noi, costul acestui program s-ar putea sa fie mai ridicat decat beneficiile obtinute in urma acestuia. Analistii de la Edmunds Inside Line considera ca vanzarile de automobile din luna octombrie ar fi putut atinge un nivel mai mare decat cel actual daca nu ar fi existat programul Rabla in SUA.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













Comentarii (1)