SUA: Fiecare masina casata prin programul rabla a costat 24.000 de dolari
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Programul Rabla din Statele Unite ale Americii a generat doar 125.000 de vanzari noi, in ciuda primelor de casare colosale oferite. Mai mult decat atat, cele trei miliarde de dolari care au fost cheltuite pentru acest proiect au provenit din buzunarul contribuabililor americani, care au platit aproape 24.000 de dolari pentru fiecare vehicul casat.
Mai exact, desi au fost vandute 690.000 de unitati in decursul programului Cash For Clunkers din SUA, doar 125.000 de automobile au fost cumparate de catre persoane care nu intentionau sa isi schimbe masina in acest an. Dintre cele 690.000 de unitati, americanii ar fi cumparat oricum in jur de 565.000 de autovehicule in decursul acestui an. Tocmai de aceea, pretul real al programului a fost estimat de cei de la Edmunds ca fiind de 24.000 de dolari per vehicul casat.
Desi programul Rabla din Statele Unite ale Americii a reusit sa puna industria auto americana in miscare, iar dealerii au reusit sa isi plateasca angajatii, in timp ce fabricile au construit in continuare automobile noi, costul acestui program s-ar putea sa fie mai ridicat decat beneficiile obtinute in urma acestuia. Analistii de la Edmunds Inside Line considera ca vanzarile de automobile din luna octombrie ar fi putut atinge un nivel mai mare decat cel actual daca nu ar fi existat programul Rabla in SUA.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Conservator
- OFICIAL: Acesta este noul Citroen C3 Aircross. Va avea până la 7 locuri
Comentarii (1)