Tata Nano devine simbol social in India
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Masina care costa 2000 de dolari este cea mai cautata in India. Tata Nano a ajuns sa fie un simbol social atat pentru saraci, cat si pentru bogati.
"Nu am neaparat nevoie de masina. O folosesc mai mult ca sa-mi duc sotia si copii la intalnirile de familie si la nunti", spune fermierul Satish Kumar, intr-un interviu acordat Christian Science Monitor.
Cu adevarat surprinzator este ca si cei care isi permit o masina mai scumpa aleg totusi Nano. "Ne asteptam sa avem clienti din randurile celor care nu au masina sau care au o masina ieftina sau veche. Am fost foarte surprinsi cand oameni care mai aveau doua sau chiar trei masini au venit la noi sa cumpere Tata Nano", declara un dealer local Tata.
Tata planuieste sa vanda modelul Nano si in Europa si America de Nord, dupa ce vor imbunatati modelul, ca sa respecte normele de poluare si siguranta.
via | insideline.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din General
-
Bentley a dezvăluit oficial noua sa siglă, care va fi prezentă pe viitoarele modele ale mărcii. Noua siglă este a cincea în cei 106 ani de existență ai mărcii. (03.07)
-
Cadillac a început oficial livrările modelului electric de lux Celestiq, la 3 ani după lansarea oficială. Modelul etalon al mărcii americane are un preț de pornire de 350.000 dolari. (26.06)
-
Volvo XC60 a devenit oficial cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile. SUV-ul de dimensiuni medii a reușit să depășească vechiul Volvo 240 la acest capitol. (25.06)
Comentarii (0)