Toyota FT-86 ar putea primi numele Celica in versiunea de productie

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 22.10.2009
Conceptul Toyota FT-86 ar putea fi denumit Celica in momentul in care va intra in productie. Modelul este pregatit pentru a deveni rivalul direct al lui Nissan 370Z.

Noul coupe de la Toyota, intitulat FT-86, ar putea primi numele Celica in momentul in care va intra in productie. Modelul va intra in vanzare abia in anul 2012, asa ca japonezii de la Toyota au suficient timp sa ii gaseasca un nume acestui model in cazul in care studiile de piata nu ar favoriza utilizarea numelui Celica.

Numele Celica a fost deja evaluat de catre cei de la Toyota si a are o bila alba pentru faptul ca rezoneaza cu publicul tinta pe care doreste sa il atraga constructorul japonez. Mai mult decat atat, numele Celica are deja o istorie alaturi de Toyota si constructorul nipon de automobile ar putea profita de pe urma acestei mosteniri, intrerupta subit in urma cu ceva vreme.

Colaborarea dintre Toyota si Subaru pentru crearea acestui model este stransa in toate etapele creatiei, de la dezvoltare pana la productie. Astfel, Toyota este responsabila pentru ideea de baza si design-ul acestui model, pe cand Subaru ofera motorul, transmisia si chiar suspensia viitorului Toyota Celica.

Motorul acestui model va fi o unitate boxer de 2.0 litri, de provenienta Subaru. Aceasta motorizare are avantajul unui centru de greutate jos si o dimensiune compacta a intregului ansamblu motor.

Viitorul Toyota Celica va fi rivalul direct al lui Nissan 370Z si Toyota si Subaru vor incerca sa aduca pretul lui Celica la un nivel inferior celui pe care il are 370Z, lucru care va face diferenta pentru unii clienti.

Via | Autocar

Comentarii (2)

  • Etienne
    2,0 contra 3,7
    Cam greu ca viitoarea Celica (sau cum se va numi in final) sa fie rival cu 370 Z. Diferenta de putere va una vizibila, de aici o diferenta in ceea ce privesc performantele; masinile joaca in clase diferite. E posibil ca produsul Toyota/ Subaru sa iasa in fata la vanzari in fata lui 370 Z , fiind mai ieftin si astfel , mai popular.
    3 3
  • motor 2.0
    De acord cu tine ca o cilindree de 3.7 nu se compara cu una de 2.0, dar daca luam in considerare ca masina e facut ca un coupe de performanta e f posibil sa vorbim despre un motor supralimentat turbo/compresor caz in care caii putere vor urca probabil la aprox 300. si atunci balanta performantelor dintre 370z si noul model toyota se va mai echilibra. cat despre pret cred ca va fi undeva mai sus decat rx8 adica in jur de 35.000 E.
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru