Toyota si-a construit mall
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota incearca sa-si reabiliteze imaginea in Japonia cu o noua idee de marketing. Constructorul a deschis in urma cu o saptamana, in Yokohama, un mall dedicat in exclusivitate brand-ului.
Aici, vizitatorii pot alege sa isi petreaca timpul in magazine sau la masa unuia din restaurantele de lux din interior. Singura diferenta dintre un mall obisnuit si cel construit de Toyota este faptul ca producatorul japonez va avea exclusivitate pentru expunerea modelelor sale si a prezentei dealer-ilor.
Mall-ul este controlat in intregime de Toyota si intentioneaza sa retrezeasca interesul publicului japonez pentru modelele constructorului local, in ultima vreme clientii orientandu-se mai mult spre branduri europene. Se pare ca vanzarile in continua scadere nu mai pot fi stimulate prin reclame TV sau stradale, in acest moment fiind nevoie de altfel de idei de promovare.
Potrivit unui studiu recent, efectuat pe tinerii cu varsta de 20 de ani din Japonia, acestia nu isi doresc o masina nici daca le-ar fi oferita gratuit. Mai mult decat atat, respondentii au declarat ca ideea unei plimbari cu prietena intr-o masina sport nu ii tenteaza.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault va deschide o expoziție nouă la sediul său de la Paris. Pentru asta, marca franceză va scoate la licitație 100 de mașini istorice de serie și de competiție pentru public. (07.11)
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale















Comentarii (1)