TUV confirmă: Fisker Karma merge 80 de kilometri în modul electric
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cercetătorii de la TUV au testat noul Fisker Karma şi au obţinut o autonomie de 83 de kilometri în modul electric în ciclul lor de testare. Valoarea este cu doi kilometri mai bună decât estimările constructorului, ceea ce vine ca o bilă albă mult aşteptată de cei de la Fisker, după ce EPA, organismul care testează şi clasifică autonomia unui vehicul în Statele Unite ale Americii, a anunţat o autonomie de 51.5 kilometri pentru Karma în modul 100% electric. Rezultatul celor de la EPA nu este primul lipsit de controverse, iar sistemul lor de testare "promite" să mai ofere asemenea concluzii. Sistemul EPA are o formulă de calcul care face conversia de la energia utilizată de un vehicul electric cu motor cu ardere internă pentru extinderea autonomiei în sistemul convenţional de măsurare, cel al milelor parcurse pentru fiecare galon de carburant.
"Suntem încântaţi că TUV a confirmat faptul că majoritatea proprietarilor de Karma vor obţine o autonomie de 80 de kilometri mergând doar cu energie electrică pentru naveta lor zilnică.", a declarat Henrik Fisker, şeful mărcii din California.
Potrivit estimărilor realizate de cei de la Fisker, un şofer care parcurge 64 de kilometri zilinci cu o baterie încărcată la maximum are nevoie de 35 de litri de benzină pe lună. Mai mult decât atât, respectivul şofer va face plinul o dată la 1.609 kilometri, dacă parcurge acelaşi traseu de 64 de kilometri în fiecare zi, plecând de acasă cu bateria încărcată.
Fisker Karma are două motoare electrice care dezvoltă un total de 408 CP şi 1.300 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 200 km/h. Pentru a mări autonomia de la 80 la 483 kilometri, Karma beneficiază de un motor 2.0 turbo alimentat cu benzină, care încarcă bateriile după ce modelul rămâne fără energie în acumulatori.VIDEO: Livrarea primului Fisker Karma de producţie
Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
McLaren a lansat o nouă ediție specială pentru 750S. Noua ediție specială se numește JC96 și este destinată exclusiv pieței japoneze. Doar 61 de exemplare ale acestei ediții vor fi produse. (15.09)
-
Ford pregătește un înlocuitor indirect pentru Focus. Modelul de clasă compactă, care urmează să iasă din producție la finalul acestui an, va fi înlocuit de către un SUV care ar urma să apară în 2027. (12.09)
-
Lexus anunță o nouă ediție specială pentru LBX. Denumită Vibrant Edition, aceasta va fi produsă doar din septembrie 2025 și până în luna mai a anului viitor. (11.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Comentarii (0)