TUV confirmă: Fisker Karma merge 80 de kilometri în modul electric
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cercetătorii de la TUV au testat noul Fisker Karma şi au obţinut o autonomie de 83 de kilometri în modul electric în ciclul lor de testare. Valoarea este cu doi kilometri mai bună decât estimările constructorului, ceea ce vine ca o bilă albă mult aşteptată de cei de la Fisker, după ce EPA, organismul care testează şi clasifică autonomia unui vehicul în Statele Unite ale Americii, a anunţat o autonomie de 51.5 kilometri pentru Karma în modul 100% electric. Rezultatul celor de la EPA nu este primul lipsit de controverse, iar sistemul lor de testare "promite" să mai ofere asemenea concluzii. Sistemul EPA are o formulă de calcul care face conversia de la energia utilizată de un vehicul electric cu motor cu ardere internă pentru extinderea autonomiei în sistemul convenţional de măsurare, cel al milelor parcurse pentru fiecare galon de carburant.
"Suntem încântaţi că TUV a confirmat faptul că majoritatea proprietarilor de Karma vor obţine o autonomie de 80 de kilometri mergând doar cu energie electrică pentru naveta lor zilnică.", a declarat Henrik Fisker, şeful mărcii din California.
Potrivit estimărilor realizate de cei de la Fisker, un şofer care parcurge 64 de kilometri zilinci cu o baterie încărcată la maximum are nevoie de 35 de litri de benzină pe lună. Mai mult decât atât, respectivul şofer va face plinul o dată la 1.609 kilometri, dacă parcurge acelaşi traseu de 64 de kilometri în fiecare zi, plecând de acasă cu bateria încărcată.
Fisker Karma are două motoare electrice care dezvoltă un total de 408 CP şi 1.300 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 200 km/h. Pentru a mări autonomia de la 80 la 483 kilometri, Karma beneficiază de un motor 2.0 turbo alimentat cu benzină, care încarcă bateriile după ce modelul rămâne fără energie în acumulatori.VIDEO: Livrarea primului Fisker Karma de producţie
Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (0)