Ultimele rezultate EuroNCAP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Zilele trecute Automarket va prezentat rezultatele dezastruoase ale automobilului de familie Chrysler Voyager la testele de siguranta EuroNCAP. Astazi vom continua seria celor mai noi teste Euro NCAP si va vom prezenta rezultatele testului de siguranta pentru Volkswagen Eos, Chevrolet Captiva si Volvo C30.
Decapotabila germana a obtinut patru stele pentru protectia adultilor, patru stele pentru protectia copiilor si doar doua stele pentru protectia pietonilor. La impactul frontal manechinul a inregistrat maximum de puncte, insa structurile bordului au reprezentat un potential pericol pentru genunchii si femurul soferului. Eos a obtinut punctaj maxim si la testul lateral desi la impactul cu stalpul usa soferului s-a desprins.
Copii sunt in siguranta in noul Eos, rezultatele testelor confirmand siguranta oferita scaunului pentru copii. Airbagul pasagerului fata se poate dezactiva permitand amplasarea unui scaun special pentru copii. Pentru pietoni, Eos ofera o protectie buna singurul punct slab reprezentandu-l partea superioara a capotei care nu a obtinut nici un punct.
SUV-ulCaptiva s-a comportat si el acceptabil la testele NCAP obtinand patru stele pentru protectia adultilor, trei pentru protectia copiilor si doua pentru protectia pietonilor. La impactul frontal, ca si in cazul lui Eos, structurile bordului au reprezentat un pericol pentru genunchii si femurul soferului, dar si pentru cei ai pasagerului.
Desi airbagul cortina nu s-a deschis destul de prompt, Captiva a obtinut maximum de puncte la testul lateral. Airbagul pasagerului nu a putut fi dezactivat, de aceea utilizarea unui scaun pentru copii pe locurile din fata nu este recomandat. Sistemul de ancorare Isofix nu este bine marcat, lucru care a dus si el la un punctaj mic pentru protectia copiilor. Spoilerul fata a oferit protectie maxima pentru picioarele pietonilor, insa nu acelasi lucru il putem spune despre partea inferioara si superioara a capotei care nu au obtinut nici un punct.
Cum era de asteptat suedezii de la Volvo au obtinut rezultate foarte bune la aproape toate categoriile, exceptie facand protectia pietonilor unde nu a obtinut decat o singura stea; pentru protectia pasagerilor adulti C30 a obtinut cinci stele iar pentru cea a copiilor patru stele.
La impactul frontal volanul s-a deplasat in fata pentru a evita contactul cu soferul insa si la acest model structurile bordului au reprezentat un pericol pentru picioarele soferului. La testul lateral punctajul obtinut de manechin a fost maxim.La testele dinamice Volvo C30 a obtinut maximum de puncte pentru protectia copiilor in varsta de un an si jumatate. Airbagul pasagerului fata poate fi dezactivat pentru a permite amplasarea unui scaun pentru copii. Pietonii insa nu sunt ata de in siguranta precum pasagerii deoarece capota masinii nu a protejat deloc capul manechinului folosit la teste. doar spoilerul a reusit sa protejeze intr-o mica masura picioarele pietonilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Potrivit unui studiu nou realizat de Asociația Americană de Automobile, 68% dintre șoferii americani spun că le este frică de mașinile autonome. Același studiu mai arată că numai sub 10% dintre aceștia au încredere în mașinile care se conduc singure. (03.03)
-
Range Rover, a doua cea mai furată mașină în Marea Britanie. SUV-ul, refuzat de firmele de asigurăriSUV-ul de lux Range Rover este oficial a doua cea mai furată mașină din Marea Britanie. Din acest motiv, firmele de asigurări din această țară cer sume foarte mari pentru acest model, o problemă mare pentru cei care trăiesc în orașe mari ca Londra. (27.02)
-
Datele preliminare publicate de Comisia Europeană arată că România rămâne pe primul loc la rata mortalității în accidente rutiere din UE. Anul trecut, țara noastră a înregistrat 86 de decese cauzate de accidente rutiere la un milion de locuitori. (21.02)
-
Șeful Renault: Toate mărcile europene au încetat dezvoltarea motoarelor termice noi
-
Am văzut pe viu noul Renault Espace și am aflat cum s-a transformat monovolumul în SUV
-
Noul Hyundai Sonata facelift: versiune N Line și instrumentar digital curbat
-
Acesta este Lamborghini Revuelto, urmașul lui Aventador: e un hibrid cu 1.015 CP
-
OFICIAL: SsangYong devine KG Mobility
Comentarii (5)