Un nou motor TDI pe VW Polo: 1.2 litri de 75 CP

De Mircea Meșter
Publicat Miercuri, 28.04.2010
Volkswagen schimba vechea unitate TDI de 1.6 litri si 75 CP cu una de cilindree redusa care dezvolta aceeasi putere.

Volkswagen se pregateste sa inlocuiasca motorul diesel de 1.6 litri si 75 de cai putere din gama lui Polo cu o unitate TDi de 1.2 litri care dezvolta aceeasi putere maxima.

Noua unitate a fost deja lansata pe pietele vest-europene, motorul urmand sa devina baza gamei unitatilor diesel din gama disponibila pentru Polo. Motorul TDI de 1.2 litri si 75 CP dispune de trei cilindri si este echipat cu filtru de particule. Conform producatorului german, unitatea de cilindree redusa resueste un consum mediu mixt ed 3.8 litri/100 km, emisiile de CO2 fiind limitate la 99 de grame per kilometru.

Dupa lansarea noului motor TDI de 1.2 litri, gama Volkswagen Polo va contine trei unitati diesel, celelalte doua fiind cea de 1.6 litri si 90 CP si cea de 1.6 litri si 105 CP.

via | VW

 

Comentarii (13)

  • Cititor
    Bravo VW
    Bravo! Daca chiar va avea acest consum este un motor excelent.

    Si poate mai vad si toti carcotasii ca TDI inseamna mai mult decat 1.9 -ul clasic care desi a fost un motor excelent a atras multe invidii in romanica.
    11 6
  • @ AutoMarket
    Acest motor VW 1.2 TDI are 3 cilindri si nu 4 .
    11 1
  • costul
    Eu sunt curios sa vad care este pretul unui POLO cu acest motor. Eu cred ca mult mai mare dacat ar trebui. Asa ca daca iei unul pe Benzina si mergi usurel te scoti.
    9 4
  • Cititor
    @Mihai
    Benzinarul de 1.2 indiferent ca de 60 sau 70 CP e foarte foarte lenes. Si nici consumul nu e prea bun mai ales daca o fortezi un pic ca sa te misti cat de cat. In schimb cuplul de la diesel face condusul o placere si pastreaza consumul jos.
    Intr-adevar pretul va decide succesul motorului si cu siguranta va fi mai mare decat si al benzinarului si decat al concurentei.
    9 4
  • 3 cilindri ...
    Motoarele in 3 cilindri sunt un pic dezechilibrate. Cel putin motoarele pe benzina produse pana acum, care au numai 3 cilindri, sunt cam lenese si nu prea reusite. Un motor diesel in 3 cilindri ar trebui sa fie foarte bine conceput, avand in vedere ca un astfel de propulsor dezvolta mai multe vibratii decat unul pe benzina.
    Este bine ca acest nou motor continua politica de down size si are emisii reduse. Depinde de fiecare cam cati kilometri parcurge pe an si cata nevoie are de un motor economic ... La noi motorina nu este prea grozava (exista prea putine exceptii in sensul asta) si parca mai potrivit imi pare motorul in 4 cilindri pe benzina, 1.2 tsi de 105 cp. Dar, asa cum spuneam, fiecare alege motorizarea de care are mai multa nevoie.
    Avand in vedere cilindreea redusa a noului motor, valoarea de cuplu de care e capabil un diesel si nivelul scazut de noxe, 1.2 tdi se inscrie in tendintele actuale.
    7 3
  • oactav
    In 3 cilindii sigur cuplul va fi destul de mare.
    0 4
  • fissss
    Au adoptat o politica de down-sizing tipica vw,au "taiat" un cilindru din motorul de 1.6 si a rezultat mutantul acesta,nu e conceput de la zero,asa ca cine vrea ceva bun isi ia 1.6.Aceeasi politica au avut-o si in trecut cu cel de 1.9 pe care l-au ajustat in 1.4,motor de 1.4 care are o groaza de vibratii si un cuplu ciudat,singurul atu e consumul mic daca nu te "dai" la el,daca in schimb il fortezi un pic papa si te mai poti alege si cu un motor spart.Incearca si ei sa acoper o plaja cat mai larga de cereri avand in oferta motoare cu cilindree diferita.Daca vrei un motor mic diesel iti iei un jtd 1.3
    5 1
  • bun motor
    daca nu se rup tampoanele de la vibratii, cum se intampla la 1.4 tdi :)
    6 0
  • adn opel
    f bune motoare
    EXCELENTE MOTOARE CELE IN 3
    Sunt detinator al mai multor masini ,Opel si VW ,printre care si bubruze cu 3 cilindrii,sincer sunt motoare fff bune si pot fi si nervoase daca stii cum sa le calci,sunt fiabile si consuma putin ...este atuul principal,este drept ca sunt mai galagioase si mai rup cate un tampon dar sincer nu am scos consumuri mici cu motoare de 4 cilindrii la aceeasi nr de cai ,am observat ca cele in 4 sunt mai joase in cuplu ca si cele in 3,daca nu erau fiabile nu le scoteau pe piata ..occidentalii respsecta clientii....apropo marci consacrate foloseau motoare in 3 gen ...SUBARU...oare de ce?sa auzim de bine.
    1 5
  • 1. Se inlocuieste motorul de 1.4, nu de 1.6.

    2. Motorul vechi era pompe-duze, asta nou e common rail, asa ca in ciuda configuratiei dezechilibrate , datorita injectiei va avea mai putin vibratii

    3. Motoarele de 1,2 nu sunt facute taind un cilindru. Numai unul care nu a studiat in viata lui macar o zi un motor poate sa afirme asa ceva.

    4. Stirea e veche; productia a inceput in ianuarie la acest nou motor.

    5. Risc sa spun ca va fi motorul cel mai vandut pe motorina la modelul acesta.

    6. Nu e atractiv, dar e sanatos pentru emisiile grupului VAG si pentru politica actuala. Politica e la conducerea planetei si a industriei, nu ingineria. De asta lucrurile uneori par foarte strambe pentru oamenii obisnuiti.
    4 2
  • maka
    Vezi sa nu te pierzi in amanunte,pompele de in jectie pt.vw sunt facute la DELPHI IASI,ROMANIA
    1 1
  • @serd
    Si turbinele - la Turbomecanica Bucuresti intr-un atelier Garett. Totusi, s-au mutat si ei in alta locatie pe undeva pe langa oras.
    Ai dracu romanii astia, stiu sa faca de toate pentru toti si chiar le fac destul de bine. Turbinele Garett produse in .ro sunt cotate destul de bine.
    0 0
  • pompele sunt destul de bune si iti spun asta sigur ..... lucrez acolo si stiu .
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru