- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Viitorul Dacia Logan Coupe, imaginat de un designer roman
Click aici pentru a vedea comentariile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Viitorul Dacia Logan Coupe, imaginat de un designer roman
Cred ca mai degraba Sandero s-ar preta la ideea de coupe...
cand o sa te urci intr-un golan si nu o sa zici "ba e dacie ce vrei " in sensul ca .... butoanele de coborare/ridicare geamuri aplasate incredibil de aiurea... suspensii ,senzori , materiale in primu rand....
atunci romanii o sa prefere sa isi promoveze marca proprie....
BA, designerilor, romanilor purtatori de LOGAN, nu ati invatat ca la coupe-uri usa din fata e mai lunga, ca si geamurile ?
Stopurile spate imi plac, dar UNDE e esapamentul DUBLU ?
Farurile sunt inca de magherinta asta curenta, ceva cu leduri si cerculete ar mege mai bine.
UHA
Cu siguranta, daca pe aceasta prelucrare digitala era o alta emblema, multi ar fi laudat-o.
Din pacate trebuie sa fim realisti si sa recunoastem ca dacia nu are cum sa scoata acum o astfel de masina.
De ce naiba ar incerca Dacia sa faca asa ceva , doar tanarul "designer" ne poate explica.
Poate daca toti fanii lui Guta fac precomanda , s-ar gandi si Dacia sa faca asa ceva, insa este o masina care ar fi bine sa ramana pe hartie/intr-un jpg uitat pe hdd :)
Ce-i drept ca ar inlocui 50% Logan-urile "tunate" (de ploaie) , insa romanul , fiind inventiv de fel , o va tuna si pe asta cu bara de BWM si stopuri de Iveco .
trasaturile grosolane de la logan le-ai transpus intr-un coupe; rezultatul e necastigator.
eu as merge pe o varianta mai stilizzata putin, ceva mai putin inalta, mai lunga cu 60-100cm iar partea frontala mai prelungita pe capota (incluzand faruri, masca, etc).
Un body kit care sa o lateasca cu 10-15 cm iar ar fi ok.
Anyway good job.
A fost doar o parere!
Cel mai bun exemplu in acest sens e Peugeot 406 (design Pininfarina) si 407 coupe.
Pastreaza in mare linia masinii dar e cu totul altceva.
"un 2.0 disel si un 150 CP" Au incercat si VW o masina "mai sport" cu motor diesel si....n-a prea mers (vezi Scirocco TDI , nu chiar asa sport pe cat te-ai astepta.)
@YANU: motoarele de pe RX8 si RX7 sunt motoare Wankel (care genereaza cam 250+ hp la 1.3 L) , insa pentru a putea compara capacitatea cilindrica a motoarelor Wankel cu cea a motoarelor traditionale , cilindreea motoarelor Wankel se inmulteste cu 1.5(parca) , deci ajungi pe undeva pe la un 2.2-2.4 traditional.
Data viitoare cand incerci sa o faci pe desteptul , pune mana si citeste o carte inainte, sigur iti trece pana o termini.
PS: prin carte nu ma refer la Top Gear Magazin sau Mickey Mouse.
1.3 L*1.5 ~ 2L
Totusi , motor de 2L cu 280CP (cat are un RX7) mai rar.
(cei-i drept e twin-turbo)
Credeti-ma ca NIMENI nu v-ar opri din drum si nici nu v-ar duce lipsa .
Lasatii fratilor pe cei anti Dacia,nu va mai enervati,cultura lor auto care tinde sub 0 nu ii ajuta sa inteleaga ca un model coupe de genul acestuia trebuie construit pe platforma modelului de baza.
Vorba lui Cristi sa se mute in germania sau in India(sa vezi atunci ce le-ar placea Loganul)
Ganditi-va putin cat o sa coste aceasta masina daca o fac. Evident , in jurul unui WV sau Renault (sau orice alta firma ce nu este in segment cu Dacia), deci nu o sa fie rentabil , pentru ca nimeni nu o sa o cumpere.
PS:daca noua nu ne place , nu inseamna ca suntem inculti , ci inseamna ca avem o parere personala.
PSS: Da , sunt posesor Logan/Sandero , si DA ...n-am plecat din tara(desi voi doi ma determinati sa plec)
2. Pozele sunt trunchiate, unghiurile gresite (usi, geamuri, plafon...)
3. Geamul lateral spate da bine din lateral dar din lateral-spate se vad niste oribilitati.
Felicitari lui Marius pentru idee. Mai ai de lucru. Asa e la noi incepem multe dar nu terminam mai nimik.
O zi buna.
Sper sa nu fii dezamagit Marius de tot ce este scris si sa nu te lasi batut. Bafta
da ideea unui logan coupe este ok
pt cei ce comenteaza de 1.6 16v, cum ca s-ar face de ras...
interesativa cati cai are un 316Ci sau un 318Ci
si daca cei de la Dacia lasa motoru mai liber...sa zicem undeva la 120 de cai..ar fi chiar ok pt o dacie
parerea mea este ca problema cea mai mare ar fi cu garda la sol si suspensia
Un Logan echipat este cam 10.000. Presupunand ca il fac coupe si cu un motor putin mai puternic (115~120 CP, desi am dubii serioase in aceasta privinta) , cam cate mii estimezi matale ca s-ar adauga la cei 10.000 cat e un Logan normal?
Deci...teoretic ajungem undeva intre 12.000 si 14.000 pentru un Logan cu 2 usi mai putin si 20 de cai in plus? Tie ti se pare ca este rentabil?? In afata de tine , crezi ca o sa mai sparga cineva banii de un clio/megane/Golf5-6 (mai slab echipat , dar per total muult mai ok decat Logan-ul) pe un Logan Coupe?
Iti reamintesc strategia pe care mizeaza Dacia : masini fiabile(?) si ieftine.
Asa ca lasa-ne cu impresiile de mare guru auto si fugi si citeste niste "almanahe" , ca esti pe langa rau de tot.
.dar per ansamblu se vede ca e unica in felul ei.....
felicitari superbe linii nicidecum ceva cu care suntem obisnuiti noi romanii de la dacia....
nu m-ar surprinde un nou model mai sport sau coupe dar ii dau draq sa nu o cheme tot logan ca e jale..si fara motor 16 in V ca imi bag..
bafta