Volkswagen Amarok costă 23.559 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen anunţă introducerea pe piaţa din România a noului model utilitar Amarok, familiar deja publicului din toată lumea după asistenţa oferită modelelor constructorului german în Raliul Dakar.
Modelul din Wolfsburg va fi disponibil cu două motorizări diesel, ambele derivate din propulsorul 2.0 TDI cu patru cilindri. Unitatea, care respectă normele de poluare Euro 5, oferă în varianta entry-level 122 de cai putere. Pentru cei care îşi doresc ceva mai multe resurse există şi alternativa de 163 de cai putere.
Preţurile pentru noul Amarok pornesc de la 23.559 de euro, etichetă aplicată pe versiunea de 122 de cai putere, cu transmisie manuală în şase rapoarte, tracţiune spate şi nivel de echipare de bază. Versiunea entry-level poate fi comandată şi cu tracţiune integrală, situaţie în care preţul de pornire este de 25.553 de euro.
Pentru modelul echipat cu motor de 163 de cai putere, tracţiune spate, preţurile pleacă de la 25.801 euro. Bineînţeles, alegerea unei tracţiuni 4x4 creşte valoarea până la 27.785 de euro.
Preţurile modelului german cresc însă în funcţie de nivelul de echipare, cea mai scumpă alternativă ajungând să scoată din buzunarul clientului fix 32.097 de euro, preţ valabil pentru 2.0 TDI de 163 cai putere, cutie manuală, tracţiune integrală cuplabilă şi nivel de echipare Highline.
La această valoare se mai pot adăuga însă şi elemente opţionale.Volkswagen anunţă un consum mediu de numai 7.3 litri pentru motorul de 122 de cai putere, atunci când resursele sunt transmise doar punţii spate. Tracţiunea integrală creşte valoare cu 0.2 litri. În cazul motorului mai puternic, de 163 de cai, valoarea consumului mediu este de 7.6, respectiv 7.8 litri la 100 de kilometri, în funcţie de tipul tracţiunii.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit unui nou raport al Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări, vânzările de mașini noi au scăzut cu puțin peste 50% în luna iunie față de aceeași perioadă din 2024. Un factor important al acestei scăderi a fost suspendarea programului Rabla. (01.07)
-
Renault 5 E-Tech este acum disponibil și în echiparea de bază Five. Cea mai accesibilă versiune a modelului electric propune un preț de pornire de 24.900 euro cu TVA în România. (01.07)
-
Potrivit celor mai recente date, provenite de la Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), în luna mai au fost asamblate, la noi în țară, 51.194 de vehicule, cu 20.12% mai multe decât în mai 2024. Chiar și așa, uzina Dacia de la Mioveni a înregistrat scăderi. (26.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
@etichetă aplicată pe versiunea de 122 de cai putere, cu transmisie manuală în şase rapoarte, tracţiune spate şi nivel de echipare de bază@
@7.3 litri pentru motorul de 122 de cai putere, atunci când resursele sunt transmise doar punţii faţă@
- spate;
- integrala - in doua versiuni: selectabila (RWD, 4WD Auto si 4WD Lock) si permanenta.
msg pt vw : lasati japonezii la pick-up-uri sunt tatici si nu vand ''sigla''.
daca sta altfel treaba ...va rog scrieti:)
Pentru mine cel putin, un barometru foarte bun pentru capabilitatile acestui Amarok, o sa fie cei de la ArcticTrucks; daca ei o sa inceapa sa prepare si Amarok, inseamna ca VW a construit o masina comparabila cu Hilux, G-Klasse & Co.
ps: aveti mai multe informatii tehnice...va rog.
configurarea masinii:
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro?SVC=CC_MODELLTRICHTER&SELECT=NEU&STYLE=VWNEU&LANG=ro&FAB=L&MGN=500&AUVN=Standard&rel=statBanner_Configurator&rel=statCc_Amarok
Si pretul de aici este cu TVA, ceace il face putin mai scump ca o Toyota Hilux 18300, dar cu mult mai ieftin fata de Navara pentru care pretul de pornire de 30K este o gluma oricum.
A si era sa uit ca lui Amarok e pt versiunea cu cabina dubla, una peste alta cred ca isi va face locul in segment.