Volkswagen Amarok costă 23.559 de euro în România

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 28.01.2011
Volkswagen a publicat deja preţurile noului Amarok pe piaţa din România. Modelul din Wolfsburg pleacă de la 23.559 de euro, dar poate ajunge până la 32.097 de euro.

Volkswagen anunţă introducerea pe piaţa din România a noului model utilitar Amarok, familiar deja publicului din toată lumea după asistenţa oferită modelelor constructorului german în Raliul Dakar.

Modelul din Wolfsburg va fi disponibil cu două motorizări diesel, ambele derivate din propulsorul 2.0 TDI cu patru cilindri. Unitatea, care respectă normele de poluare Euro 5, oferă în varianta entry-level 122 de cai putere. Pentru cei care îşi doresc ceva mai multe resurse există şi alternativa de 163 de cai putere.

Preţurile pentru noul Amarok pornesc de la 23.559 de euro, etichetă aplicată pe versiunea de 122 de cai putere, cu transmisie manuală în şase rapoarte, tracţiune spate şi nivel de echipare de bază. Versiunea entry-level poate fi comandată şi cu tracţiune integrală, situaţie în care preţul de pornire este de 25.553 de euro.

Pentru modelul echipat cu motor de 163 de cai putere, tracţiune spate, preţurile pleacă de la 25.801 euro. Bineînţeles, alegerea unei tracţiuni 4x4 creşte valoarea până la 27.785 de euro.

Preţurile modelului german cresc însă în funcţie de nivelul de echipare, cea mai scumpă alternativă ajungând să scoată din buzunarul clientului fix 32.097 de euro, preţ valabil pentru 2.0 TDI de 163 cai putere, cutie manuală, tracţiune integrală cuplabilă şi nivel de echipare Highline.

La această valoare se mai pot adăuga însă şi elemente opţionale.

Volkswagen anunţă un consum mediu de numai 7.3 litri pentru motorul de 122 de cai putere, atunci când resursele sunt transmise doar punţii spate. Tracţiunea integrală creşte valoare cu 0.2 litri. În cazul motorului mai puternic, de 163 de cai, valoarea consumului mediu este de 7.6, respectiv 7.8 litri la 100 de kilometri, în funcţie de tipul tracţiunii.

Comentarii (16)

  • tractiune!?
    ati incurcat tractiunile alea de le-ati facut varza....cand are tractiune spate,cand are tractiune fata....

    @etichetă aplicată pe versiunea de 122 de cai putere, cu transmisie manuală în şase rapoarte, tracţiune spate şi nivel de echipare de bază@

    @7.3 litri pentru motorul de 122 de cai putere, atunci când resursele sunt transmise doar punţii faţă@
    23 0
  • tractiune
    De care are pana la urma?
    15 0
  • Amarok vine cu doua tipuri de tractiuni:
    - spate;
    - integrala - in doua versiuni: selectabila (RWD, 4WD Auto si 4WD Lock) si permanenta.
    10 1
  • seamana cu Duster!
    Din fata (doar din fata) daca nu are bull bar seamana perfect cu Dacia Duster :))
    15 13
  • @tracto91
    Amarok a aparut cu mult inainte lui Duster, dar pe vremea aia nici permis nu aveai ca sa afli.
    8 14
  • :))))familiar deja publicului
    familiar deja publicului ?????????au ajuns parcarile pline de Amaru' asta si nu stiu eu......hmmmm.
    msg pt vw : lasati japonezii la pick-up-uri sunt tatici si nu vand ''sigla''.
    daca sta altfel treaba ...va rog scrieti:)
    10 12
  • @mAru
    Nu sunt un fan infocat VW (doar simpatizant), dar - prin Amarok - VW s-a lansat pe o nisa de piata ne-explorata inca de ei. E drept ca japonezii au o experienta mult mai mare (si mai multi ani in spate) in ceea ce priveste pick-up-urile. Dar si VW poate veni cu inovatii care nu poate genera decat o concurenta benefica noua, clientilor. De exemplu: VW Amarok e primul care vine cu motor de 2 litri pe acest segment in conditiile in care ceilalti vin cu 2.5-3.0 litri.

    Pentru mine cel putin, un barometru foarte bun pentru capabilitatile acestui Amarok, o sa fie cei de la ArcticTrucks; daca ei o sa inceapa sa prepare si Amarok, inseamna ca VW a construit o masina comparabila cu Hilux, G-Klasse & Co.
    9 6
  • pret?
    preturile sunt fara tva????
    6 1
  • @mircea1380
    ai mare dreptate in privinta motorului de 2 litri.....dar pana-l vedem atat de des pe sosele sa ne familiarizam cu el .....(abia in iulie 2010 era in teste)
    ps: aveti mai multe informatii tehnice...va rog.
    6 1
  • Ivanoff
    Pret CIP
    Desi consider ca ar fi trebuit spus de la bun inceput de catre Bogdan dc pretul este cu sau fara TVA,am sa va spun eu,aruncand o privire pe vw.de ca preturile comunicate mai sus sunt foarte probabil preturi CIP, fara TVA...
    5 4
  • @mAru
    http://www.vw-vehicule-comerciale.ro/modele/noul_amarok/

    configurarea masinii:

    http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro?SVC=CC_MODELLTRICHTER&SELECT=NEU&STYLE=VWNEU&LANG=ro&FAB=L&MGN=500&AUVN=Standard&rel=statBanner_Configurator&rel=statCc_Amarok
    1 0
  • andrei
    dar vai
    designul este inspirat de o caramida ? nu stiu dar parca seamana cu toate pick-up-urile pe care le-am vazut pana acum
    4 3
  • szilard
    pret
    Cum spunea si cel de mai sus era normal sa fim informati daca pretul e cu sau fara TVA, totusi e destul de la indemana de verificat acest aspect.
    Si pretul de aici este cu TVA, ceace il face putin mai scump ca o Toyota Hilux 18300, dar cu mult mai ieftin fata de Navara pentru care pretul de pornire de 30K este o gluma oricum.
    A si era sa uit ca lui Amarok e pt versiunea cu cabina dubla, una peste alta cred ca isi va face locul in segment.
    2 1
  • Cand am vazut-o la ProMotor a fost "Dragoste la prima vedere" .
    3 3
  • Hi-lux
    Hi-lux cu cabina dubla pleaca tot de undeva de la 23.000 Euro fara TVA, cu avantajul unui motor mai mari, deci cuplu mai mare si consum mai mare in acelasi timp. Acum fiecare isi alege dupa nevoi, dar e o alternativa interesanta la Hi-lux si Mitsubishi L200. In Dakar s-a descurcat foarte bine ca masina de asistenta.
    5 0
  • danela
    sora mea si dat comanda in belgia la 1 iulie ai vine o costa 50.000 euro e super culoarea maro
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru