Volkswagen opreste productia in Mexic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen a anuntat ca va opri temporar productia la uzina sa din Mexico, pe o perioada de cel putin doua saptamani. Constructorul german a tinut sa precizeze ca decizia a fost luata din cauza vanzarilor slabe de pe piata americana si nu din cauza deja extinderii gripei porcine.
Uzina, in care Volkswagen produce sedanul Jetta si noul Beetle, a inceput sa isi inceteze activitatea inca de ieri. Decizia a afectat deja 9400 de muncitori. Constructorul german a anuntat ca aceasta solutie ar putea fi ultima de acest tip, analistii preconizand o revigorare a vanzarilor.
Consuelo Minutti, purtator de cuvant in cadrul Volkswagen, a declarat ca "lucrurile merg destul de bine pentru VW in comparatie cu ceilalti rivali. Pietele lumii au scazut simtitor si asta s-a reflectat si in vanzarile noastre."
In acest moment, Volkswagen este cel mai mare producator de automobile din Mexic, depasind General Motors multumita cifrei mari de exporturi in Europa.
via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Ca tot suntem in criza si nu e zi de la D-zeu in care sa nu auzim ca un producator a mai inchis ceva sau a mai dat mii de munctiori afara, cred ca ar fi mai bine daca ati face un tabel cu toti producatorii din lume impartit pe zile sau luni.
Astfel incat, de fiecare data cand se intampla ceva doar treceti in tabel si anuntati update-ul.
Pentru stirea de sus, sa zicem, in dreptul VW, intersectati cu luna aprilie si treceti in tabel 29.04 VW anunta ca inchide 2 sapt o fabrica. Motivul oricum e clar.
Nu de alta, dar mai mult de jumatate din stiri sunt legate de astfel de subiecte. Si, sincer, unu ca ne-am saturat de atatea vesti proaste, indiferent cat de crunta e realitatea (cred ca si badea Gheorghita din Cucuietii din Deal stie foarte bine) si doi, nu ajuta cu nimic retelele de distributie avand in vedere ca toata prostimea asteapta cu sufletul la gura ca unul sau altul sa pice ca sa se imbulzeasca la chilipiruri.
Si nu, nu sunt vanzator de masini, dar imi place sa gandesc si sa mai citesc si altceva decat fatalisme.