Volkswagen reevaluează parteneriatul cu Suzuki
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Hans Dieter Poetsch, CFO-ul Volkswagen, a declarat pentru Automotive News că parteneriatul cu Suzuki nu este derulat conform aşteptărilor, iar directorii Volkswagen vor evalua situaţia pentru a decide acţiunile viitoare. În decembrie 2009, cei de la Volkswagen au cumpărat 19.9 procente din acţiunile Suzuki, în speranţa că vor obţine acces pe piaţa din India, unde Suzuki deţine supremaţia, în timp ce marca japoneză urma să primească tehnologia hibridă de la Volkswagen şi motoare diesel moderne. Între timp, au apărut tensiuni între cei doi partneri, ceea ce a dus la o serie de discuţii contradictorii.
Oficialii VAG au declarat în publicaţia germană Der Spiegel că axa nipono-germană este o mare dezamăgire. "Cei de la Suzuki vor cât mai multă tehnologie modernă dezvoltată de Volkswagen, însă nu sunt dispuşi la reciprocitate". Martin Winterkorn, preşedinte VW, a declarat că "japonezii încă au nevoie de educaţie în materie de cooperare".
Osamu Suzuki, liderul constructorului japonez, ajuns la venerabila vârstă de 81 de ani, le răspunde nemţilor, într-un material publicat pe blogul personal, subliniind următoarele:
"Din moment ce companiile diferă în mărime, Volkswagen a dezvoltat o impresie greşită, potrivit căreia Suzuki este un alt subsidiar al său";"Înţelegerea iniţială pare să fi fost trecută cu vederea";"Am luat la cunoştinţă despre tehnologiile Volkswagen, însă nu am găsit nimic interesant, ce ar putea fi adoptat imediat";"Dacă avem probleme de ordin tehnologic putem apela la ajutorul altor companii, cu care avem parteneriate mult mai avansate din acest punct de vedere."
Luna trecută, cei de la Suzuki au anunţat un parteneriat cu Fiat pentru achiziţia de motoare diesel de 1.6 litri.
Aceste motoare urmau să fie folosite de un model care va fi construit în Ungaria, model despre care oficialii Suzuki şi Yasuhito Harayama spuneau că poate fi construit fără ajutorul Volkswagen. Oficialii Volkswagen nu au comentat încă această decizie, deşi reevaluarea parteneriatului ar putea fi răspunsul nemţilor la acţiunile Suzuki.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
salutare
intrebare pentru cei ce citesc automarket si nu numai:
care masini low cost va plac si credeti ca satisfac la la fiabilitate?
va astept pareri, e cam off topic stiu:)
In rest Tata nu vinde la noi, iar Lada si masinile chinezesti (Great Wall, Chery, Geelly) sunt ocolite de romani.