Vygor Opera - cea mai urâtă maşină italiană din istorie?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toscana este o regiune cunoscută mai ales pentru moşternirea artistică pe care o are şi pentru vinurile excepţionale produse aici. Din această săptămână, însă, Toscana va fi cunscută şi în domeniul auto, însă de cealaltă parte a esteticii. Motivul: constructorul local Vygor, nou apărut în peisajul auto internaţional, a prezentat primul saău produs. Se numeşte Opera, este un crossover SUV-hatchback-Gran Turismo şi iese în evidenţă mai ales prin faptul că, văzut din faţă, are un design considerat inestetic de întreaga presă auto internaţională.
Noul Vygor Opera pare un amestec de BMW X6, Subaru Outback şi Seria 5 GT, rezultatul fiind unul care nu intră deloc în tiparul modelelor lansate de mărcile italiene cunoscute. Şi e păcat, pentru că puţinele date şi detalii tehnice cunoscute dezvăluie un model interesant: şasiu tubular, caroserie din aluminiu şi materiale compozite, suspensii avangardiste, o masă proprie de doar 1500 de kilograme şi motoare care ajung în zona 300-400 de cai putere.
Modelul are doar două uşi, pretenţiile fiind acelea ale unui coupe sportiv.Conform producătorului italian, noul Vygor Opera va fi produs în 150 de exemplare, fiecare urmând să fie personalizat după dorinţele exprese ale clientului. Să sperăm că cei care se vor orienta spre modelul italian vor putea să aleagă şi schimbarea designului.
via | Omniauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA












sa rmana la vinuri
E ceva de genul asta: http://lh6.ggpht.com/conceptscars/R4ojXKHD3FI/AAAAAAAAA_k/h4Onj2gi2aI/s800/tuning02.jpg
imaginile de mai sus reprezinta de fapt si de drept un mash-up destul de rudimentar si inexperimentat intre o macheta(nu pare a fi 1:1 cum zice si @SAMY) si un edit 3d foarte soft facut....atat!
chiar mura in gura?: jantele discurile etrierele, gumele, parbrizul luneta, bordul, +fundalul oribil din spate.....
ON:sa traiasca toscanul o mie de ani ca isi vinde toate modele din prima luna in RROMANICA......
sau : "-Ceh!!!daca si-a luat vecinul Juke lasa ca imi iau eu mai bengos imi iau o adevarata cacaDopera...
Peace & Love!