XC60 primeste un nou motor de 200 CP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un lucru cunoscut este acela ca in anul 2020 vor intra in vigoare noile norme europene in ceea ce priveste reducerea emisiilor si a consumului. Din aceasta cauza multi constructori auto se gandesc deja la stategia pe care trebuie sa o adopte pana atunci, pentru a-si putea continua procesul de productie.
Unul dintre acesti constructori este si Volvo. Suedezii au implementat un program in care doresc ca pana in 2020 sa elimine motoarele mari, urmand ca acestea sa fie inlocuite de propulsoare cu patru cilindri. In ciuda acestor schimbari, modelele care vor suferi modificari in cadrul motorizarii nu vor pierde din putere, inginerii Volvo fiind optimisti ca vor putea obtine cifre comparabile cu cele ale motoarelor din gama actuala.
Asa cum ne-am obisnuit, suedezii au grabit putin lucrarile si vor prezenta primul propulsor din viitoarea gama GTDi. Este vorba despre un motor de 2.0 litri cu patru cilindri care va livra 200 CP si va fi disponibil pe modelul XC60. Consumul si emisiile acestei unitati pe benzina au fost reduse cu o valoare intre 20% si 30%, iar performantele nu au fost afectate atat de mult. Acest lucru a fost posibil datorita utilizarii injectiei directe, a transmisiei automate Powershift si mai ales a noii tehnologii de supra-alimentare.
In lipsa datelor nu putem sti daca aceasta noua motorizare se bazeaza pe tehnologia Ecoboost de proveninenta Ford.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













cat despre challenger, esti varza! volvo este pt cunoscatori !
Pe de alta parte salavarea adevarata pe termen lung nu ar putea veni decat de la marcile germane. Volvo pe platforme Mercedes sau Audi ar putea deveni un jucator de temut in clasa premium. De asemenea si platformele Lexus se apropie foarte mult de filosofia acestui brand. Cu chinezii sau cu investitori nespecialisti in domeniu, Volvo nu va face decat sa repete istoria nefericita a marcii Rover.