Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3

Publicat Miercuri, 24.06.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 51
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 1
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3 - Poza 2
Alfa Romeo a prezentat noul său model de clasă medie, Giulia. Italienii au dezvăluit doar specificațiile variantei de top, care dezvoltă 510 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde.

Esential 4 ani s-a lăsat așteptat înlocuitorul lui Alfa Romeo 159.
510 CP asigură motorul V6 biturbo din dotarea lui Alfa Romeo Giulia QV.
Alfa Romeo Giulia, înlocuitorul lui 159 și rivalul lui BMW Seria 3, a fost prezentat astăzi. Italienii au publicat o galerie foto cu câteva imagini, alături de un clip de prezentare. Prima variantă a lui Giulia prezentată oficial a fost versiunea de top, numită Quadrifoglio Verde. Aceasta este gândită să se lupte cu BMW M3 și este echipată cu o motorizare V6 cu două turbine, care dezvoltă 510 CP (mai mulți decât Mercedes C63 AMG) și o ajută să sprinteze de la 0 la 100 km/h în doar 3.9 secunde (mai rapid decât M3). Printre elementele speciale ale acestei variante se numără capota motor, plafonul și cardanul realizate din fibră de carbon.

Alfa Romeo și-a schimbat sigla

În standard, Giulia QV va fi oferit cu tracțiune spate, dar va fi disponibilă și o versiune cu tracțiune integrală, care va fi lansată ulterior. Italienii promit cea mai precisă direcție de pe piață, cea mai ridicată rigiditate torsională din segment și cel mai bun raport putere/greutate al segmentului (sub 3kg/CP). Pachetul este completat de o distribuție a maselor între punți de 50/50 pentru Giulia QV și de folosirea de elemente din aluminiu pentru șasiu, suspensie și frâne.

În plus, Giulia QV are sistem torque vectoring cu două ambreiaje la nivelul diferențialului spate, care permite un control mai precis al tracțiunii fără să fie necesară intervenția sistemelor electronice convenționale.

Posteriorul lui Giulia aduce aminte de mai multe modele din gama Maserati. Platforma sa include componente de la Ghibli.

La meccanica delle emozioni

noul motto al Alfa Romeo
Echipa de dezvoltare a noului model de clasă medie de la Alfa Romeo a lucrat trei ani la dezvoltarea succesorului lui 159 în cadrul unei facilități industriale independente din Modena, localitatea în care se află atât fabrica Ferrari, cât și fabrica Maserati. Inginerii au echipat noul V6 cu sistem de dezactivare a cilindrilor și promit un nivel ridicat de eficiență. Deși va fi prezentat public la Salonul Auto de la Frankfurt, din toamna anului 2015, lansarea comercială a noului model de clasă medie de la Alfa Romeo va avea loc în prima parte a anului 2016. Odată cu prezentarea de la Frankfurt din toamnă, italienii vor dezveli toate specificațiile tehnice ale noului lor model de clasă medie.

Giulia are aerodinamică activă la nivelul barei de protecție față.

Urmareste Automarket
Noul Alfa Romeo Giulia are patru moduri de rulare la nivelul sistemului DNA: Dynamic, Natural, Advanced Efficient și Racing.
Cel din urmă ar putea să fie disponibil doar pentru varianta QV a lui Giulia. În orice caz, această variantă se bucură de o altă noutate în segmentul D: aerodinamică activă. Vorbim despre un splitter activ integrat la nivelul barei de protecție față, care se închide și deschide în funcție de necesități, în baza unui program pregătit de constructor.

Posted by Alfa Club Romania on 24 Iunie 2015

Via Alfa Romeo


Comentarii (51)

  • Ivanoff
    Una dintre cele mai frumoase si spartane masini din segment . ATENTIE : Am zis ''UNA DINTRE'' , a nu se intelege ''CEA MAI'' , fiindca Lexus IS F sport o bate de-i sar suruburile din ea la design SF. Oricum ca pret sigur va fi cea mai accesibila, deci e o oferta de luat in calcul. Pacat ca interiorul l-au lasat pt Paris .
    22 81
  • Ivanoff
    Ah, am spus suruburi ? HAHAHA, ce greseala, macararonarii folosesc direct clipsuri din plastic ca sunt mai ieftine, ca la Vozvagan :)))))))))
    20 81
  • Citez un cititor/comentator de pe un site auto italian: "A venit oare momentul potrivit sa vedem Alfa exceland in fata M3?" :)
    Arata incredibil de bine!
    71 17
  • Foarte frumoasă! Din toate unghiurile. O mașină reușită. E drept că e versiunea de top. Rămâne să mai vedem interiorul, detaliile tehnice, prețuri. Și, cel mai important, reacția potențialilor clienți. Din partea mea, mult succes!
    66 9
  • Sper sa aiba un pre accesibil si mi-o pot permite pe la sfarsitul lui 2016.

    mi-a placut foarte mult si 159 dar nu a fost sa fie

    Adi
    43 12
  • Claudiu
    Jubilez! In sfarsit am un motiv bine intemeiat de a munci si castiga mai mult.Frumoasa si performanta cu draci!
    47 11
  • Bombardierul
    Ce cacat. Iar TURBO........ Rad in hohote la performantele de rahat ale Giuliei .


    Trag niste exemple : Dodge Charger 6,4L HEMI V8 495CP 0-60mph - 4 sec , greutate : 1970 kg, adica mult mai grea decat Giulia, asta e clar. Deci care-i PERFORMANTA cu TURBO ? V6 doua turbine ? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. TURBO= MARKETING
    11 93
  • dupa parerea mea mult mai frumoasa decat BMW seria 3.
    46 13
  • Fenomenal arata ! Si tractiune spate ? in sfarsit, cineva mai are coa... tupeu in industria auto si e in stare s-o ia in alta directie.
    Sper ca modelul asta sa aiba un urias succes, sa scoata marca asta din umbra si sa-i permita sa scoata creatii la fel de bune ca pana acum. La cum arata, are toate sansele.
    Masina asta este una dintre putinele pe care m-as gandi s-o achizitionez de noua, cu toata deprecierea ei.

    Sper ca faptul ca va avea tractiune spate, sa le dea o palma peste cap alora de la BMW care viseaza motoare transversale si tractiune fata !
    56 10
  • Daniel
    Pacat de design-ul exterior. Au aparut si cateva poze spioncu interiorul si din pacate are multe elemente identice cu Audi si Mazda pe tunelul median si consola centrala. Puteau fi putini mai originali! Pt Ivanoff pozele cu interiorul vor veni de la salonul de Paris, eventual in 2018:))
    23 20
  • Revenirea la tractiunea spate dupa mult timp reprezinta un mare plus, ultimul model fiind Alfa 75, versiunea de top are cifre impresionante, arata bine, dar nu-mi plac stopurile pentru lipsa de originalitate, de ce sa arate ca un Maserati Ghibli din spate cand putea arata ca o Alfa? Ma rog, arata oricum bine, dar acest aspect e ca un fel de " e rau ca sa nu fie bine", adica perfect. Am vazut niste poze cu interiorul, este foarte sportiv, inspirat de la 4C, acum la versiunea QV este in regula, dar la versiunile obisnuite sper sa fie ceva mai soft, senzatia de " racing" e buna doar la versiunile de top, in rest ce sa mai zic, IN SFARSIT Giulia !!!
    46 6
  • Daniel
    http://www.germancarforum.com/threads/speculative-alfa-romeo-giulia-159-replacement.43620/page-11
    Un forum extraordinar pentru pasionatii masinilor germane si nu numai. Exclus haterilor si frustratilor gen Ivanoff.
    20 11
  • @mowgli

    Pai stai putin, cum spuneam, de zeci de ani n-a mai avut Alfa tractiune spate, e o revenire la normal, dar pana una alta Bmw in aceasta clasa n-a renuntat la tractiunea spate, ca daca e de vise cu tractiune fata si motoare transversale... a facut-o Alfa la greu inaintea Bmw.
    32 3
  • Ivanoff
    http://www.carscoops.com/2015/06/are-these-new-alfa-romeo-giulia-images.html

    Mda, @Daniel, bine zis amice.Am vazut si eu interiorul, si arata disproportionat si net inferior chiar si Passat-ului anost. Dar exteriorul e de 10+ intrece asteptarile mele......oricum pus langa un IS cu packet F , va fi ca o Dacie Lastun pusa langa un Duster nou.
    8 54
  • Ivanoff
    Mai nou aici, e mai clar interiorul blea :

    http://www.carscoops.com/2015/06/sneak-peek-at-alfa-romeo-giulias.html
    7 48
  • Ivanoff
    Nu vreau sa ma laud, dar imaginile cu noua generatie Lexus LX cand le veti posta domnilor admini ? Sau va-ti imbatat iar pe la cluburi de nu va mai miscati din pat de somn ?

    Chiar aici : Exterior schimbat, Interior schimbat radical, net superior noului Range Rover Autobiography
    http://www.carscoops.com/2015/06/could-this-be-new-lexus-lx.html
    5 55
  • Ivanoff, nu ti-ai dat seama pana acum ca AM nu prea mai prezinta stiri cu Lexus? Adica nici macar pentru trafic nu te mai suporta, in curand vor fi scoase din " grila" toate marcile japoneze.
    38 8
  • Este totusi versiunea de top, daca o pui langa M3, nu mai e asa o mare diferenta, plus ca M3 este de 2 ani pe piata, sa asteptam poze si cu versiunile normale.
    15 10
  • Seamana foarte mult cu Jaguar. Nu sunt originali deloc!
    8 18
  • @Daniel interiorul nu e nicio copie, eventual dupa cel de Alfa 156 FL
    Chiar nu vad unde-i copia dupa Audi sau Maza, cand Alfa din anii 80 cel putin au 2 ceasuri pentru vitezometru si turometru, si 3 ceasuri sau butoane (depinde de model) pe consola centrala.

    @Dan deja avem BMW-uri cu tractiune fata si planuri exista sa se extinda configuratia asta.

    Mie nu mi se pare ca au copiat Maserati Ghibli, poate invers,
    daca ne uitam pe Alfa 156 si 166 non-FL, Giulietta sau Brera.
    Dar comparat cu Maserati, mai degraba seamana cu Granturismo, decat cu Ghibli.
    21 7
  • Nu-i cine stie ce :))

    E doar ceva ce trebuia sa fie Alfa in mod normal. Au stricat marca cu broasca de Giulietta, MiTo masina de barbati fara cojones si alte ciudatenii. Sper sa isi rascumpere greseala cu acest model si cu modelele viitoare. Sper ca Brera sa fie cel putin la fel de performanta si frumoasa.
    14 11
  • @mowgli

    Eu n-am spus ca este o idee buna cu tractiunea fata, doar ca nu prea inteleg care este palma peste ceafa, faptul ca Alfa a revenit cu tractiune spate intr-un segment in care Bmw a avut tot timpul tractiune spate? In alta ordine de ide, stii ca va urma un SUV Alfa, nu? Adica asta este in prezent, nimeni nu scapa de astfel de modele, sau aproape nimeni.
    17 5
  • inexorabil
    Faţa arată...destul de bine, propunând o notă aparte, dar --- să nu se supere nimeni --- mie mi se pare că spatele se "pierde" în "mulţime", adică nu cred că m-ar face să tresar pe stradă.

    De ce să mă mai ascund după cireş? Eu aş fi preferat să fiu martor la aşa ceva, care mi-ar fi tăiat respiraţia:
    http://www.diseno-art.com/news_content/2014/08/2015-alfa-romeo-giulia-rendering
    15 10
  • Daniel
    @Mowgli Pune o poza cu interiorul lui Audi TT 2015 si vei vedea multe asemanari, incepand cu volanul, continuand cu gurile de ventilatie laterale si comutatoarele sistemului multimedia. Iar gurile de ventilatie mi se par aproape identice cu cele de la Mazda 6 facelift. Stopurile si ele sunt foarte asemanatoare cu cele de la Maserati GT. Parerea mea este ca s-au grabit putin la design, dar cred ca vor compensa la partea tehnica.
    4 16
  • M-am logat de la lucru, sa-i zic si eu vreo doua :)
    Faina tare iar specificatiile ...huh ... in sfarsit, o gura de oxygen pe care cred ca toti o asteptam. Este foarte promitatoare sper din toata inima sa se vanda pe rupte.
    19 8
  • johnny
    Designul exterior nu este cine stie ce pt o Alfa, se va pierde in multime dar cred ca asta era scopul. Giulietta arata forte futurist pentru perioada in care a fost lansata, motiv pt care nu este agreata de foarte multi, asta desi formele incep sa-i fie copiate de mai toti producatorii care lanseaza compacte. Este din pacate o realitate faptul ca masinile care arata "exotic" au vanzari slabe si modele cu forme prafuite sunt in topul vanzarilor. cred ca este un compromis facut sa aduca vanzari insemnate. Nimeni nu poate afirma ca arata rau, doar banal.
    14 8
  • Scorpionul_negru
    Nu pot sa cred ca nu au fost in stare sa faca o masina mai frumoasa ca 159 sau macar la fel de reusita ! Pur si simplu pare un FAKE pe langa 159. Clar nu imi place cum arata. Prefer 159 de 100 de ori decat asta chiar daca nu are performantele ei. Pacat.....se vede ca e lipsa de imaginatie la italieni.
    8 13
  • Mihnea
    Eu unul mi-as dori foarte mult ca masina asta sa NU se vanda! Sper sa inceapa toti expertii sa o critice..ca are probleme cu partea electrica, ca o fi ca o pati..sa fie asa, o aparitie extrem de rara in peisajul Bucurestean. Sa apara cate una o data pe luna pe undeva prin centru, sa se intrebe lumea ce o mai fi si asta..si cam atat. Si sa fie a mea!
    11 5
  • schumi
    In sfarsit, Alfa e ceea ce trebuie...
    10 4
  • Ca fan AR pot spune ca imi place, nu e ceva wow la prima vedere dar arata foarte bine, exact cum trebuie sa arate o Alfa.
    Mult succes!
    18 9
  • Nu stiu cine pe cine a copiat si nici nu imi pasa. Nu imi pasa nici ca dpdv al fiabilitatii Alfa e considerata cam slaba. Stiu doar ca masina asta e poate cea mai frumoasa masina... de la 159 pana in prezent. Cel putin pentru mine. Da, spiritul Alfa nu a murit. Pacat insa ca se vede cam rar.
    26 8
  • Stopurile arata precum la Kia Optima , designul posterior ca Ghibli, partea frontala aduce putin in stil BMW seria 5, daca te uiti din anumit unghi, cam banala la interior, iar performantele sunt slabe, in afara de turbo nimic nou sub soare, doar un motor dopat cu 2 turbine si atat .
    8 36
  • ai dreptate, e cam la fel cu rasnita ta 1.2 tsi 90cp, doar ca un pic mai mare
    17 10
  • Are aceeasi problema ca si BMW seria 1 de generatie precedenta, farurile late pe lateral si inguste pe interior...

    http://www.netcarshow.com/BMW-1-Series-2012-wallpaper.jpg
    4 14
  • schumi
    Avand in vedere cum se plimba designerii, de la o companie la alta, e greu de spus cine pe cine copiaza.
    Pentru mine cel mai important lucru pe care il aduce Giulia este reintoarcerea la tractiunea spate. Acesta este pasul care trebuia facut mai demult, dar asta e, bine ca l-au facut acum, in al 12-lea ceas.

    PS. Noua sigla arata foarte bine. ;)
    12 3
  • Jake Sully
    Cred ca asta va fi modelul din cauza căruia Sergio va fi nevoit sa vândă Alfa Romeo...
    7 20
  • Am condus 7 ani o Alfa 159, sincer ma asteptam la ceva mai spectaculos pentru inlocuitoarea ei....
    5 9
  • Impresia pe care mi-o lasa e de mariaj intre design-ul nemtesc (Seria 3 in special) si cel asiatic (japonez si coreean) si nicidecum design italienesc...Insa probabil ca e normal. Dupa cum zicea si cineva mai sus, designerii se tot plimba.

    Sunt curios cum va arata si interiorul si daca va veni iar cu un monitor mic cu rezolutie modesta (ar fi pacat mai ales ca Alfa e totusi premium).

    Per total e altceva si mi-ar placea sa vad macar cateva zeci prin Romania urmatorilor 3-4 ani. O Romanie care in ceea ce priveste piata premium e suprasaturata de marci germane, fie ca vorbim de masini noi sau sh.
    6 12
  • Faruri de Audi A6, stopuri de Maseratti, aeratoare de Audi A1. Ma rog, per ansablu masina arata bine (trebuie tinut cont si de faptul ca este versiunea sportiva) insa ma asteptam la mult mai multa originalitate din partea Alfa Romeo. Vechiul 159 era splendid, insa din pacate nu a avut succes. Sa speram ca acest Giulia va avea capacitatea de a aduce brand-ul la stralucirea pe care o merita, insa pentru asta trebuie sa faca mai mult decat o masina frumoasa (pentru ca Alfa nu a dus lipsa de masini frumoase) si sa ridice platforma tehnica la nivelul designului (desi din punct de vedere dinamic au fost mereu ok).
    14 17
  • dorel perciunel
    Becuri de Romlux, plansa de bord de Blaj, schimbator de Jucu, discuri de Mizil, anvelope de Timisoara. Are 4 roti si-un volan, e masina toata ziua. Numai cei care nu si-o vor permite sunt carcotasi.
    18 0
  • am ezitat mult daca sa scriu sau nu... pana la urma o fac. Nu imi place! pare o masina veche...
    3 15
  • Andrei
    Este frumoasa, dar nu cred ca poate rivaliza cu Audi, BMW, Mercedes si in curand si Porsche va scoate un model mai mic decat Panamera...probabil va avea vanzare in Italia, chiar si in Germania am observat ca sunt pasionati de aceasta marca italiana..personal cred ca e frumoasa, dar pusa la teste cu cei trei constructori germani nu este de acelasi nivel...
    3 23
  • BMW moare de la o zi la alta prin tiganismele facute.Sper ca Alfa sa renasca printr-o intoarcere la adevaratele valori,si nu la gadgeturi pentru tute.
    12 16
  • Daca si bmw moare ...inseamna ca numai exista nimic de spus despre masini, intr-o tara plina de opel, vw si audi unde arar vezi seria 5, seria 7 si seriile M asa zis marii cunoscatori de autoturisme vad in bmw doar pisicute, ursuleti si seria 3 dar nici macar habar nu au ca la vremea lor aceste masini faceau legea, drept urmare fiabilitatea le-a facut sa ruleze si azi asa ca mai bine s-ar aprecia un bmw fabricat sub anii 2000 pentru ca marcile concurente sub anii acestia sunt de mult pe la remat cu exceptia golf-urilor.
    15 7
  • @Mclaren bravo ! Ma bucur ca mai sunt oameni care realizeaza chestia asta si mai ales ca BMW mai face si altceva in afara de seria 3 si X5 / X6 si da, in afara de Golf-uri, nici o masina din anii 90 nu se tine la fel de bine pe picioare, nici macar Mercedes-urile.
    13 9
  • Emasina faina.Nu m-ar deranja sa am una.Cred ca doar pe ivanez l-ar deranja.Ieri avea (cred) 16 comentarii,azi......
    7 0
  • @mowgli si @McLaren aveti un plus de la mine, cu un amendament ca Mercedes a facut masini excellente pana in 1995. Micutul "190" e un exemplu de robustete. Dupa 1995 ce le reprosez celor de la Benz este rugina pe masini. In rest ... toate cele bune :)
    9 3
  • Claudiu
    39 de comentarii :) Azi 25.06. ora 10.55Giulia starneste pasiuni si controverse.Prin prisma nr.de comentarii Alfa e totusi o marca iubita(sau nu)Sunt,posesor de Volvo.Vw,Fiat,Dacia,Alfa,dar Alfa....
    13 2
  • Claudiu
    Scuze,47
    3 0
  • @Andrei: masina nici macar n-a intrat in productie, dar tu stii cum se comporta in teste, si mai ales stii ca e inferioara modelelor germane.

    Cam asta e motivul pentru care nu mai prea intru aici :)
    19 1
  • O vreau :)
    8 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru