Salonul Auto de la Geneva 2013

Volkswagen Golf 7 GTI debutează la Geneva în versiunea de serie

Publicat Miercuri, 27.02.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 22
Volkswagen Golf 7 GTI debutează la Geneva în versiunea de serie - Poza 1
Volkswagen Golf 7 GTI debutează la Geneva în versiunea de serie - Poza 2
Volkswagen Golf 7 GTI debutează la Geneva în versiunea de serie - Poza 3
Volkswagen Golf 7 GTI debutează la Geneva în versiunea de serie - Poza 4
Volkswagen Golf 7 GTI debutează la Geneva în versiunea de serie - Poza 5
Volkswagen aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea de serie a lui Golf 7 GTI. Aceasta va debuta pe piaţa din Europa în luna mai a anului curent.

Esential 230 CP dezvoltă versiunea de top a lui Volkswagen Golf 7 GTI.
Volkswagen Golf GTI a ajuns la cea de-a şaptea generaţie. Modelul de serie va debuta la Salonul Auto de la Geneva şi va fi disponibil în reprezentanţele mărcii începând cu luna martie a anului curent. Pentru prima dată în istoria lui Golf GTI, modelul este disponibil în două versiuni de putere – 220 şi 230 CP. Ambele versiuni prezintă aceeaşi motorizare, un TSI de 2.0 litri şi livrează un cuplu maxim de 350 Nm, livrat între 1.500 şi 4.600 rpm. Versiunea standard a lui Golf 7 GTI accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.5 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 246 km/h. Versiunea Performance a lui Golf 7 GTI, care dezvoltă 230 CP, este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6.4 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 250 km/h.

CONSUM MEDIU DE 6.0 LITRI LA SUTĂ

Indiferent de versiunea de putere, Golf 7 GTI are în standard un sistem Start-Stop şi respectă normele Euro 6. În compania unei transmisii manuale cu şase trepte, Golf 7 GTI are un consum mediu de 6.0 litri la sută şi emisii de CO2 de 139 grame pe kilometru. Transmisia DSG urcă consumul mediu la 6.4 litri la sută pentru versiunea standard, respectiv 6.5 litri la sută pentru versiunea Performance, pe când emisiile de CO2 urcă la 148, respectiv 159 grame de CO2 pe kilometru.

De asemenea, versiunea Performance a lui Golf GTI prezintă un diferenţial faţă cu alunecare limitată VAQ, versiunea standard având un diferenţial XDS, controlat electronic.

A şaptea generaţie a lui Golf GTI păstrează tuşele tradiţionale ale modelului sport din Wolfsburg. La nivelul exteriorului, avem mici modificări estetice faţă de versiunea standard a lui Golf, un set de jante din aliaj de 17 inch, două ţevi de evacuare cu finisaj cromat, un difuzor de aer spate, un set de praguri laterale şi o suspensie sport. Interiorul prezintă scaune sport îmbrăcate în tapiţeria Clark, care a păstrat modelul "tartan" deja celebru al lui Golf GTI. Pe lângă asta, habitaclul prezintă un volan sport, ceasuri de bord GTI, ornamente interioare GTI, pedale din oţel inoxidabil şi un levier al schimbătorului de viteze cu sigla GTI. Pe piaţa din Germania, noul Golf 7 GTI va putea fi comandat începând cu 5 martie 2013 şi are un preţ de pornrie de 28.350 euro cu TVA inclus.

GOLF 7 GTI VERSUS GENERAŢIA PRECEDENTĂ

În raport cu predecesorul său, noul Golf GTI oferă un nivel superior de putere în standard, cu toate că motorul îşi păstrează cilindreea, un consum mediu redus cu 18 procente şi mai mult cuplu motor.

Performanţele dinamice au crescut, vechiul GTI necesitând 6.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă a acestuia era de 240 km/h. De asemenea, vechiul Golf GTI avea un consum mediu de 7.3 litri la sută, pe când succesorul său are un consum mediu de 6.0 litri la sută. Masa lui Golf GTI a cunoscut o îmbunătăţire odată cu noua generaţie, vechiul model cântărind 1.393 kilogram,e pe când noua generaţie are o masă de 1.351 kilograme incluzând şofer, bagaj şi rezervorul plin până la 90% din capacitate (conform normei RL 92/21/EEC).

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

Via Volkswagen


Comentarii (22)

  • cu masina asta ii fac pe toti pe sosea nu sta uu in calea mea
    19 45
  • Ar fi mai interesanta seria GT daca ar avea si 4motion
    17 8
  • Batranu'
    Asta nu e masina de "curse",nu are nici o treaba cu OPC,ST,sau care or mai fi.Gti vrea sa fie,si cred ca si reuseste,o masina echilibrata,care poate fi folosita in oras,la drum lung,dar si un pic de distractie.Se achita cu brio de sarcini,iar pentru asta mie imi place.Sa am bani,ar fi prima varianta de masina:rapida,economica(pentru puterea ei bineinteles),si practica.Si culmea ca imi place si designul mult hulit de altii.Bravo VW!
    39 7
  • Performante foarte bune insa si un pret pe masura. O varianta mai echipata ajunge pe la 35.000 ceea ce e enorm pe praful asta pentru o masina compacta de volum ca Golf.
    Cat un Accord diesel care e si mai mare si mai bine finisat plus ca e de 10 ori mai fiabil.
    18 22
  • Jantele parca sunt din pomul de Craciun.....in rest,nota 10.Ca de obicei.
    10 6
  • GTi este masina foarte misto, iar spre sfarsitul lui 2013 va aparea tata lor, ma refer la veriunea R cu 300 CP si 4motion; aceiasi motorizare cum este deja aparuta pe noul S3 quatro de la Audi.
    Comparatia cu un Acord diesel este cum ai zice "decat sa cumpar un Polo nou de 13.000 Euro mai bine cumpar un BMW sh din Germania". Tu nu esti un client de masini noi, tu vei fi mereu un client de sh...
    12 2
  • inexorabil
    Desi grila VW s-a "artistizat" putin odata cu noile generatii, totusi, filosofia de design a ramas tot terna, dupa parerea mea umila. Mi-aduc aminte de acel aspect "patratos" caracteristic lui VW si Audi pana in anii '90, care te cucerea efectiv, desi tot simplitatea liniilor constituia litera de lege. Acum VAG se faleste cu cea mai celebra casa de design, Giugiaro, care, culmea, a avut impact asupra modelelor corporatiei din Wolfsburg si in urma cu 20-30 de ani, dar acum nu inteleg de ce nu umbla putin la pensule si acuarele, mai stilistic spus. In fond, ma lamuresc repede: cand mintile luminate din VAG au constatat ca produsele companiei incep sa se vanda masiv doar fiindca poarta cu ele eticheta germana, presupusa din start calitativa si fiabila in urma mitologiei populare abuzive care a facilitat-o, s-au gandit sa nu se mai osteneasca prea mult cu imaginatia, caci oricum sigla "face totul". Dar uite ca BMW nu gandeste asa. N-am auzit pe nimeni vreodata: "Mama, ce misto-i sigla BMW!" (in schimb, a lui Audi este considerata capodopera, fascinatie in masa, painea care tine loc de paine, iar a lui Mercedes imprima mereu senzatia unui om de vaza, care razbeste pretutindeni in societate, indiferent de originea lui sociala). Poate ca BMW nu va atinge niciodata potentialul de vanzare al lui VAG, dar va fi intotdeauna mai apreciat, din n motive. Cat timp va avea de partea sa sportivitatea si agresivitatea. Si nota de savoare la purtator.
    Golf ramane, totusi, cel mai bine valorificabil autoturism in contextul socio-economic actual. Dar nu poate impartasi din prestanta primelor trei generatii de Golf......De parca ar conta pentru cineva :)

    Acelasi considerent este valabil despre Audi. Quattro a fost un concept real care i-a dat peste bot si lui BMW, si lui Mercedes, si intregului GM, de ce nu, dar, din regele curselor Audi Quattro, n-a ramas decat......Quattro, nu si Audi. De aceea, eu cand vad un Audi pe strada, mi se pare ca vad de fapt cele patru cerculete rostogolindu-se singure, fara nimic din istoria Audi. Este trist ce s-a intamplat cu VAG: pana la urma a ales sa produca sigle, nu masini. Iar Merz-ul vrea sa-i calce vartos pe urme - "Vrem sa redevenim cei mai puternici din lume pana in 2020!" - remember? De aceea presimt ca, intr-un fel sau altul, adevarata elita aristocratica (nu gasca de fomisti parveniti, care nu produc de fapt nimic, ci doar speculeaza carentele economiei globale) se va orienta incet, dar sigur, spre BMW si RR, care se vor scumpi tot mai mult tocmai in ideea de a-si forma o clientela respectabila, selecta. Iar ca s-o si pastreze, cel putin BMW va fi silit sa mizeze mai mult pe fiabilitate. Nostim, nu? Ar fi interesant de urmarit si replica Toyota-Lexus (si ar fi nemaipomenit daca Toyota ar deveni Lexus, iar aceasta din urma ar viza o competitie cu RR, nu cu BMW - costuri? preturi? nu conteaza, ci doar ratiunea de a face). Mai vorbim - pe clasamente, cu date concrete - peste cativa ani.
    12 12
  • Accordul la 35.000 euro e nou nu SH
    5 5
  • TC1900
    nu stiu de ce se compara gti cu accord diesel si nu cu type r de ex, chit ca nici asta nu e o comparatie potrivita,

    unii oameni sunt frustati rau si vor sa te convinga cu orice pret ca masina lor e cea mai buna,

    GTI e unul din cele mai reusite produse VW, iar in alte tari cel putin e printre masinile care isi pastreaza cel mai bine valoarea de revanzare
    15 2
  • NeaNelu
    Focus ST il mananca pe paine.E o masina echilibrata,dar nu exceleaza la nimic.
    7 8
  • @NeaNelu
    Ai dreptate, Focus ST "face" stanga imprejur cand il vede.
    7 6
  • NeaNelu
    ST-ul face ''stanga imprejur'' doar pentru ca GTI-ul e mai slab,nu se ridica la nivelul lui.
    4 7
  • Daca ai fazut filme SF si ai fost un pic atent la detalii ai fi observat ca bordul la noul Focus seamana perfect cu o nava klingoniana :))) arata ciudat cu multe linii ascutite si plin de culori si beculete...pe cuvant la masina asta iti mai trebuie adidasi cu leduri; ca sa nu mai zic ca pe radio CD scrie SONY...arata de parca ai fi cumparat un aparat de la Metro si montat ulterior....o tristete de masina.
    13 4
  • NeaNelu
    @k_lox

    Ce frumos iti arati frustrarea :)))))))))
    Visezi beculete si adidasi cu leduri...
    Esti haios.
    ST-ul e mai bun si..... punct!!!!!
    4 8
  • Inexorabil esti un mare pr0$t.
    7 6
  • inexorabil
    Stiu, Andy. Ce pacat ca nu ne-am cunoscut sub clar de luna.
    6 9
  • O masina cu performante modeste pentru categoria din care face parte dar cu un pret foarte ridicat doar pentru ca scrie pe ea wc. Daca mai avea si celebru tedey pe ea atunci era perfecta pentru taranul roman. Ah, a uitat aia deja exista..GTD
    6 9
  • BOOOOOOOOOOOOOOOORINGG
    arata foarte trist , masina perfecta pentru pensionarii mai rasariti care-si permit croaziere de lux la batranete . probabil asta a fost si gandul designerilor vw cand au ales de la golf 5 sa faca aceeasi generatie de 3 ori :) : "vrem sa atacam un segment nou, segmentul pensionarilor boemi si pentru asta avem designul de partea noastra " :))))))))
    4 7
  • Bai NeaNelu eu cred ca tu ai cumparat deja o tristete de Ford si de aia esti infocat dupa ST. Dar niciodata un Ford nu se va ridica la nivelul VW; chiar si marcile frantuzesti sunt peste ford.

    Cine a cumparat un vw nu se mai schimba pe alta marca decat daca urca la o clasa premium.
    5 6
  • dragos
    @Grecu:cred ca nu te-ai uitat cu atentie la preturi la standard si optionale;sunt f. apropiate cu cele ale taiota alias wc.Asa ca ciocu' mic.@BORING:frustrarea e mare la tine,Cifrele de vanzari spun totul,in special TINERII cumpara Golf.
    2 2
  • Catalin
    Golful este o masina discreta, eleganta, rafinata, SERIOASA (nu arata ca decupata din animatii manga) cu putere suficienta pentru segmentul din care face parte (Golf GTI nu este din aceeasi clasa de performanta cu ST sau alte sportive, R32 este si va fi lansata o noua varianta curand). Consider ca sunt masini pentru toate gusturile si sunt oameni care le agreeaza, pana si Prius are admiratorii ei chiar daca eu nu ii vad rostul. Eu cred ca e o evolutie, da dovada de maturitate si se poate conduce la fel de bine si de "pensionari" si de cei mai tineri. Totusi nu am vazut decat tineri cu GTI, pensionari ma jur ca nu am vazut. In fine, per ansamblu o masina excelenta!

    Drept concluzie finala, nu mai aruncati cuvinte jignitoare, nu isi au rostul (srustrat taran meltean etc). Unii comenteaza de parca cineva ii obliga sa cumpere golf si ei chiar nu vor asta (exact cum sunt cei mici cand ii trimiti la scoala). Prieteni dragi, nu va place, da-ti un search dupa modelul preferat si preaslavitil. Nu va opreste nimeni, serios. Chiar nu vad rostul rautatilor.
    2 0
  • dragos
    pentru cei obsedati de st

    http://www.youtube.com/watch?v=4kzqDE69Cas

    http://www.youtube.com/watch?v=uvzoKO-yS5A
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru