Cadillac încearcă să cucerească Europa cu trei modele premium
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar dacă a încercat fără succes să debuteze triumfal în segmentul premium european, Cadillac nu renunţă. Constructorul american va încerca pentru a treia oară, în 15 ani, să reintre pe piaţa Bătrânului Continent.
Dan Ackerson, directorul executiv GM, a declarat: "Singurul lucru pe care îl putem face este să încercăm, să încercăm şi apoi să încercăm din nou introducerea Cadillac în Europa". Ackerson pune insuccesul şi pe seama brandurilor europene premium, care prin excelenţa lor fac aproape imposibil succesul Cadillac în Europa.
Subsidiarul General Motors plănuieşte să introducă o navă amiral pentru Europa, bazată pe conceptul XTS, expus anul acesta şi la Salonul de la Geneva. Sedanul de lux adoptă o linie de design ceva mai plăcută, încercând astfel să intre în graţiile europenilor.
Modelul se va poziţiona deasupra actualului CTS, rival declarat pentru BMW Seria 5. Gama americanilor va include şi un model mai mic, poziţionat sub CTS, potenţial rival pentru BMW Seria 3. Cu acestea modele, Cadillac ar putea încerca să zdruncine supremaţia nemţilor.
Din păcate, nu sunt veşti prea bune în ceea ce priveşte gama de motorizări. Cadillac nu plănuieşte să introducă un propulsor diesel în viitorul apropiat, ceea ce ar putea face ca publicul din Europa să nu favorizeze prea mult unităţile pe benzină deja existente, deloc zgârcite atunci când vine vorba de consum.
Jeff Lux, şeful departamentului de motoare din cadrul Opel, a ţinut să comenteze pe marginea subiectului, declarând că "momentan, Cadillac nu le poate face pe toate odată. Este nevoie de timp pentru îndeplinirea tuturor obiectivelor."
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Un Cadillac are lux si rafinament aparte,putine marci premium au asa ceva. Ma bucur ca vom avea marca Cadillac si in Europa.
Am avut ocazia sa studiez pe viu un exemplar.
Este un pic exagerat spus ca usile se inchid "ca usile de fiset" dar adevarul este ca se inchid intr-un mod profund dezamagitor pentru o masina din clasa asta si la pretul asta. Sta mai prost la capitolul asta si decat Citroen C6, ca sa nu compar cu BMW sau Mercedes...
De-asta am zis de "documentar" ca tu m-ai luat cu "filmele". Dar am zis mai jos ca am studiat o astfel de masina.
Crede-ma, CTS n-are nici o sansa in fata nemtilor, cel putin nu in Europa. Nici in America nu cred ca va face minuni dar acolo e pe teren propriu...
Astept feed-back de la tine dupa ce reusesti sa asculti o usa de CTS cum se inchide...