Campania "Joy is BMW" a venit si in Romania

De Cornel Șocariciu
Publicat Joi, 20.08.2009
O noua campanie publicitara marca BMW s-a lansat astazi si in Romania. Sub sloganul "Bucuria este BMW", campania isi indreapta atentia asupra sentimentului de bucurie pe care ti-l ofera un model BMW.

Intr-o perioada in care volumul vanzarilor unui constructor auto se bazeaza pe traditia si experienta pe care o are, dar mai ales pe politica de marketing pe care o adopta, BMW a decis sa lanseze o noua campanie de imagine, botezata
"Joy is BMW".
Campania construita pe mesajul "Joy is BMW" se plaseaza aproape de valorile primordiale ale marcii, aceasta dorind sa aduca in prim plan "bucuria" de a te afla la volanul unui autoturism produs de BMW.

Intr-o perioada in care bavarezii vor prezenta pe piata auto o gama tot mai extinsa de modele, acestia doresc ca marca sa fie vazuta cat mai bine, trimitand un mesaj constant si coerent catre latura emotionala a clientilor. Noua campanie de imagine este creata de agentia americana GSD&M Idea City si se bazeaza pe trei elemente principale oferite de modelele BMW.

Primul dintre aceste atribute il reprezinta performanta eficienta pe care masinile BMW o ofera datorita tehnologiei EfficientDynamics. Al doilea element important este designul, studiile efectuate aratand ca acesta este unul din principalii factori atunci cand vine vorba de achizitionarea unui automobil produs de BMW.

Ultimul atribut pe care se bazeaza aceasta campanie, este bucuria. Bucuria de a dispune de o tehnologie avansata si de a detine un produs cu adevarat bun si frumos. Noua campanie va fi promovata la televizor, in presa scrisa si pe internet.

Noile modele BMW Seria 5 Gran Turismo si BMW X1, care vor debuta in luna octombrie a acestui an, isi vor face aparitia in premiera in spotul care va fi difuzat la televizor. Sub sloganul "Bucuria este BMW", campania va debuta pe 20 august, iar Romania este prima tara din Europa Centrala si de Est unde aceasta va rula. Totodata va debuta si un concurs de arta si design, in urma caruia se va organiza o expozitie legata de tema "Joy is BMW". Mai multe informatii despre acest concurs puteti gasi accesand adresa www.visualart.ro/joyisbmw.

In ceea ce priveste presa scrisa, campania va fi promovata in publicatiile de business si va avea trei reclame diferite: "Bucuria inseamna sa traiesti, nu doar sa visezi", "Bucuria prefera SI nu SAU", "Bucuria nu face compromisuri".

"Este o campanie importanta pentru noi, pentru ca aduce foarte multe noutati in modul in care ne construim comunicarea.

Avem in punct central doua coordonate foarte importante – TV si o constructie inovativa pe online. Intr-o piata puternic orientata catre campanii de pret, aducem ceva nou, care corespunde imaginii premium a marcii. Avem mare incredere ca va fi o campanie foarte vizibila," a declarat Nina Bratfalean, director de marketing BMW Group Romania.

"Am vrea sa ne reorientam clientii catre placerea de a conduce, creand asocieri emotionale cu aceasta. Ne consideram un producator de automobile capabil sa starneasca emotie prin produsele noastre, realizand o conexiune intre emotia umana a bucuriei si placerea de a conduce un BMW eficient si dinamic", a declarat Norbert Reithofer, Presedinte al Consiliului de Administratie BMW AG.

Via | BMW

Comentarii (16)

  • Bayer
    Bravo BMW te asteptam cu drag in ROMANIA
    7 5
  • F1
    BMW-Sauber s-a inscris din nou in sezonul 2010 FORMULA 1 !!!
    8 6
  • JoyIsBMW
    Joy Is BMW
    Mai trebuie aminit si de concursul Visualart Challenge: Joy is BMW
    www.visualart.ro/joyisbmw
    3 2
  • ad
    Volkswagen Das Auto ...urmariti spotul si vet vedea de unde si Joy is BMW...slabutz BMW
    4 9
  • Cine e BMW in Romania??
    Cine e BMW Group in Romania? De fapt cine e Importatorul General BMW in RO?
    0 0
  • @pb
    Automobile Bavaria. sper sa nu ma insel.
    0 0
  • La noi sunt exemple destul de "joy is BMW", cum ar fi placerea de a lua oamenii pe capota pe Magheru sau aceea de a-ti propti beemveul intr-un stalp in tentativa patetica de a face niste cerculete in parcarea de la mall.
    6 7
  • @mowgli
    BMW Group Romania, importatorul pe piata locala a marcilor BMW si MINI, iar Automobile Bavaria este dealer
    2 0
  • xxx666
    Bmw....Si Romania
    In tara se moare de foame dar avem bani de BMw-uri. In timp ce altii au preturi rezonabile la aceste masini, Romania are preturi de lux. Nici in vis nu te poti apropia de ele. Pffffffffffffffff
    4 4
  • @ionutz
    asa este.am incurcat oalele putin.merci.
    1 0
  • Bayerische MistWerke
    pai in primul rand era o vb...tinerii isi iau (dak au bani, sau au parintii bani) BMW si spre batranete iti vine mintea la cap si iei Mercedes.
    cele mai multe accidente is provocate sau contin si un BMW, is conduse de te miri ce cocalari care dak au banii astia si au data o caruta de bani au impresia k pot incalca relguli de circulatie si sa parkeze peste tot. placrea de a da in zid sau in pom, de a arunca o caruta de bani (dak ii ai) p geam afara.
    la noi e altfel...aici majoritatea soferilor de BMW is copii de bani gata care fac p grozavii si care se cred buricul pamantului, zici la unu hai sa iti arat ce faina coaja miam luat si il omori impreuna cu tine. cu cel d p magheru nu prea pot sa fiu de acord cu paul...acolo ala a mers p rosu si nu sa asigurat (dak tot meri p rosu te asiguri) k asa mi se par si mie penali aia care o gonesc la nivelul asta prin oras si e nasol aia care nu patesc nik k nu se invata minte, nu ma refer sa moara da macar ceva sa ii sperie, si si aia care o patesc usor nu se lasa pana nu se omoara p ei sau p altii.
    is cateva modele interesante da nu pt laketi care nu stiu sa conduca, si oricum in romania e mai mult pt cocalari si muppeti si is nejustificat de scumpe.
    indiferent de masina si de cum conduci, vb aia...viata are prioritate, prea usor mor oameni fie ei vinovati, fie nevinovati
    2 4
  • BMW
    Nu mai e chiar cum plang unii.
    Nu toti soferii de BMW sunt de 18 ani sau nu au experienta.
    Da exista prosti care au aceasta marca VALOROASA cu caii putere sanatosi, dar nu toti sunt la fel.
    Cine cumpara BMW are mari pretentii si toate liniutile sunt a lor sau driftu-rile.
    Nu e marca devina ca creeza masini bune si motoare campioane, daca tot oamenii le conduc cu minte-n cap sau fara minte .
    NU cred ca exista mai mare placere de a conduce la volanul altei marci premium.
    2 1
  • Fan RWD
    BMW
    Frumoasa reclama!! Bravo BMW

    Pentru restul ....nu mai acuzati firma, masina pentru accidentele din trafic. Nu BMW este vinovat pentru aceste tragedii. Totul pleaca de la noi soferii. Nu conteaza masina pe care o conduci ci mintea cu care conduci acea masina. Credeti ca autorii acelor sangeroase accidente ar fi condus o alta marca accidentul nu s-ar fi intamplat ? E adevarat in Ro marea majoritate a masinilor puternice sunt conduse de niste necunoscatori, de oameni care vor doar sa epateze cu orice pret, care nu consc istoria marcii respective, care nu realizeaza ca "bucuria de a conduce" o masina se poate savura la fel de bine si la 50-80km/h pe un drum virajat. Mai e mult pana o sa ajungem sa avem macar +1 la gradul de civilizatie ba chiar ma tem ca n-o sa ajungem noi generatia de acum sa vedem toate astea :( Uitati-va la cum e condusa Romania ? Haotic, cu pedala hotiei la podea, avand in spatele volanului niste inculti, oameni fara suflet, oameni pt. care binele propriu e singurul scop in viata asta efemera. Cumcredeti ca acei soferi teribilisti de BMW sau oricare alta marca ar face altfel decat ceea ce vad in jur? Pana cand legea nu va fi la fel pt. toti in tara asta nu vad sa ne putem ridica din mocirla. Multumesc BMW pentru masinile pe care le face, pt. bucuria pe care ne-o ofera noua, fanilor acestei marci, conducerea acestor superbe inventii.
    1 0
  • Joy is BMW...not their drivers
    http://www.sniffpetrol.com/wp-content/uploads/spad_bmwjoy.jpg
    0 0
  • OBIECTUL RECLAMEI ESTE GRESIT
    Toate bune si frumoase cu aceasta reclama,doar ca mizeaza pe atributele caracteristice unei anumite marci italiene,nu vi se pare ?
    0 0
  • Lorem Lipsum
    Cocalarius Rex
    campania nu are nici o legatura cu "brandul" bemve din romania. In romania trebuia lansata campania "h'Ai mancati'as!" sub codul "cocalarus mioriticus". Astia de la bemve romania ar trebui sa mai studieze targetul romanesc al marcii si dupa aia sa vina cu aiureli d-astea.
    Mergea o campanie cu Salam si Copilu minune perfect! Cu manele, cu cocalari, cu nunta, cu schimbat de placute de frana in spatele blocului. Astea sunt adevarurile locale.
    In masinile marcii nu vad nici un "bucuria este bemve". Vad doar oameni colorati, cu fete suparate, care arunca pachetul gol de tigari pe strada, vad masini parcate aiurea, ved nesimtire si indolenta.
    Marchetingul romanesc ar trebui sa se concentreze pe civilizarea actualilor detinatori si apoi pe modificarea "culorii" brandului lor.

    Ma uit inca o data la fetele "detinatorilor" de bemve din spot.... si ma minunez. Huh... parca il vad pe Salam ascultand Wagner.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru