Cel mai mic motor din istoria Ford va debuta în toamnă, la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ford a confirmat oficial introducerea motorizării 1.0 EcoBoost în gama sa. Unitatea debutează în producţie în 2011 şi declaraţiile anterioare sugerează faptul că ar putea fi construită şi la fabrica din Craiova. Motorul beneficiază de injecţie directă, distribuţie variabilă independentă pentru ambele axe cu came (Ti-VCT) şi este supraalimentată cu o turbină. Propulsorul este cel mai mic oferit vreodată de Ford şi are doar trei cilindri. Constructorul american promite ca nivelul de performanţă furnizat de noul motor să fie similar cu cel al unităţii de 1.6 litri cu patru cilindri în linie care intră în echiparea lui Fiesta, ceea ce înseamnă că noul motor va oferi aproape 120 CP şi minim 150 Nm.
Noul motor Ford este mai uşor decât unitatea de 1.6 litri cu care este comparat, iar acesta va emite mai puţine grame de CO2 pe kilometru şi va consuma mai puţin carburant. Cei de la Ford au declarat că noul propulsor va oferi, în mare, acelaşi procent de economie oferit de unitatea EcoBoost V6 în comparaţie cu un V8 aspirat natural.
Aşadar, ne aşteptăm ca noua unitate să fie cu 10 procente mai eficientă decât un motor pe benzină de 1.6 litri. Printre avantajele sale se vor număra taxele reduse la care este supus, nivelul ridicat de cuplu motor în raport cu cilindreea şi sistemul avansat de injecţie directă, care ar trebui să ofere un răspuns optim la acceleraţie.Odată cu anunţul noului motor, Ford a confirmat faptul că lucrează la o transmisie automată cu opt trepte şi la un e-CVT pentru hibrizi. Transmisia cu opt trepte este proiectată, optimizată şi construită de inginerii Ford, iar aceştia promit să ofere cele mai line schimbări de treaptă din clasă şi cel mai bun răspuns la acceleraţie din clasă. În ceea ce priveşte unitatea e-CVT, inginerii Ford nu au prezentat prea multe detalii. Oficialii Ford nu au anunţat pe ce modele vor introduce respectivele transmisii. Fabrica din România nu va beneficia de niciuna din cele două transmisii de mai sus.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
http://www.zf.ro/auto/jan-gijsen-ceo-si-presedinte-al-ford-romania-dezamagit-de-muncitori-8275486
Ma gandesc ce va insemna ca acest motor sa echipeze Fiesta, Focus, poate chiar si o varianta sport Ford Ka... Un motor mai usor, mai eficient si care emite mai putine noxe, este ceva binevenit in gama.