Mercedes urmeaza exemplul BMW
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce fuziunea dintre Mercedes si Chrysler s-a dovedit a fi un dezastru, producatorul german a hotarat sa adopte o alta strategie.
Vanzarea Chrysler catre fondul de investitii Cerberus a pus Mercedes intr-o noua postura, dupa 9 ani. Germanii spun ca au invatat o lectie importanta din experienta DaimlerChrysler si nu vor mai face achizitii pe piata auto.
Mercedes a hotarat ca va urma exemplul rivalilor bavarezi de la BMW, care au avut o experienta asemanatoare in urma parteneriatului cu MG-Rover.
Dieter Zetsche, boss-ul de la Daimler, a declarat: „Nu tintim nicio achizitie, trebuie sa recunosc ca acest lucru este periculos pentru noi. Suntem in topul industriei auto cu brandul Mercedes, iar orice integrare cu un alt brand ne poate trage in jos”.
A fost evident ca parteneriatul cu Chrysler a afectat serios imaginea Mercedes, tocmai de aceea producatorul german vrea sa fie independent.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit informațiilor din presă, discuțiile dintre Volkswagen și Renault pentru dezvoltarea comună a unei mașini electrice de 20.000 de euro ar fi eșuat. Volkswagen dorește acum să dezvolte propria platformă pentru o asemenea mașină. (18.05)
-
Filmul despre viața în Formula 1 are un buget de peste 300 de milioane de dolari. Filme care au mai avut bugete asemănătoare au fost Avatar și Jurassic Park. (15.05)
-
Din cauza cererii în scădere pentru modele electrice, producătorul german oprește dezvoltarea noii platforme electrice. (15.05)
- Noi detalii despre Opel Frontera: preț de pornire de 24.000 de euro
- Autostrada Bucureștiului A0 se va conecta cu A2 în vara acestui an
- Lamborghini: nu vom încerca să prindem din urmă Ferrari Purosangue
- Filmul despre Formula 1, în care joacă Brad Pitt, ar putea fi cea mai scumpă producție făcută vreodată
- Noutăți pentru Mercedes-Benz Clasa C și GLC: cel mai nou sistem MBUX
Cititi parerea oficialului si lamuritiva, nu are niociun sens sa aberati.
Faptul ca Mercedes este unul din brandurile cele mai cunoscute din lume iar acest lucru trebuie sa se reflecte in preturile sale.