OFICIAL: Citroen a dezvaluit noul DS3, ucigasul de Mini

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 24.08.2009
Francezii de la Citroen au dezvaluit primele imagini si detalii ale noului DS3, model care va relansa legendara gama DS a celor de la Citroen. Citroen DS3 va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt.

Citroen a lansat o galerie foto a noului DS3 si a dezvaluit informatiile tehnice ale acestui model inainte de debutul de la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul DS3 este competitorul Citroen pentru modele precum Mini si Fiat 500, si este bazat pe platforma noului C3. Conceptul Citroen DS a debutat la Salonul Auto de la Geneva din acest an si versiunea de productie a lui DS3 prezinta numeroase elemente in comun cu acest concept. Acest lucru este un element oarecum neasteptat in gama, deoarece conceptul respectiv beneficia de numeroase trasaturi de design deosebite, care ar fi putut sa dispara pana la introducerea in productie.

Noul Citroen DS3 va fi disponibil cu doua motoare diesel si trei unitati pe benzina, care ofera intre 90 si 150 CP. Cele cinci unitati vor fi disponibile alaturi de doua transmisii manuale, cu cinci si sase trepte, care vor fi echipate in functie de motorizarea aleasa. Unitatile HDI dezvolta 90 si 110 CP dintr-o cilindree de 1.6 litri si au un nivel al emisiilor de numai 99 de grame CO2 per kilometru.

Motoarele pe benzina ale lui Citroen DS3 dezvolta 95, 120 si 150 CP, dar cilindreea si datele tehnice ale acestora nu au fost inca dezvaluite.

Modelul Citroen DS3 are o lungime de 3.95 metri si o latime de 1.71 metri, ceea ce ii confera o talie similara cu cea a lui Ford Fiesta. Inginerii Citroen afirma ca au lucrat din greu sa reduca pe cat posibil masa acestui model, in vederea scaderii consumului de carburant si a cantitatii de emisii poluante generate de acest model. Masa scazuta a lui Citroen DS3 va facilita un nivel sporit de manevrabilitate, care va putea fi observat si pe noul Citroen C3, fratele de platforma al lui DS3.

Constructorul francez de automobile ofera modelul DS3 intr-o gama variata de culori, clientii putand sa aleaga intre patru nuante doar pentru plafon, precum si sase nuante pentru interior. Plafonul lui DS3 poate fi vopsit si cu diverse elemente grafice, acestea putand fi alese de catre clienti. Pe langa asta, oglinzile laterale sunt disponibile atat in culoarea caroseriei, cat si in versiunea cu capacele cromate.

Pe langa elementele de design ale noului DS3, Citroen se lauda cu un volum al portbagajului situat la 288 litri, precum si posibilitatea de a trasporta confortabil cinci pasageri.

Via | Autocar

Comentarii (46)

  • ciudatenia pamantului !
    7 50
  • newsflash
    pai e facuta de Citroen... la ce te astepti ?
    6 48
  • Imi place, e foarte reusita, au reusit sa reinvie citroen ds inside. singurul lucru care nu imi place este spatele care nu are personalitatea din fata si nu este prea agresiva, aceeasi greseala ca la noul golf.
    26 6
  • tot ce da stil la aceste masinute din gama este posibilitatea personalizari.
    17 3
  • Decimus4u
    ???
    Daca o comparam cu MINI e superba!
    26 4
  • newsflash
    vai de capul lor!
    Tentaiva lor e lamentabila... prea mult s-au straduit sa faca un mini... o copie va fi intotdeauna o copie !
    E o vorba: Dumnezeu te-a creat un original, nu muri ca o copie!
    De ce sa-ti iei citroen, cand poti sa-ti iei alta masina de clasa mica cu solutii mai originale?
    3 39
  • mindyourownbusiness
    @newsflash
    tu mergi cu tramvaiul, nu?
    32 3
  • DADADADA
    FRANCEZII FAC MASINI FRUMOASE ! IATA DOVADA , DACA MAI TREBUIA !
    36 4
  • wow
    Chiar ca e superba, abia astept sa imi schimb C3-ul cu ea
    27 2
  • shooter
    mishto
    Mie imi place. Mai ales pe gri inchis cu plafon visiniu. Ramane de vazut cum se conduce si cu va sta in crash teste, dar deja ma gandesc sa imi iau.
    21 1
  • andrei
    DS
    o masina cu stil. mare stil
    le va da clasa multora
    sper ca se va dovedi si fiabila.
    23 1
  • e frumoasa
    Mie imi place foarte mult, ca aspect im plac modelele Citroen mai ales C5-ul, insa nu prea imi plac motoarele lor... Referitor la "copie" eu cred ca daca te uiti la fiecare model de la orice producator, poti vedea asemanari cu alte modele...cine a copiat? daca un model a fost lansat primul nu inseamna ca este originalul...
    18 0
  • lupuleinen
    :)))
    De unde le scoateti mai fratilor ?? auzi ucigas :))

    1. "masina" frantuzeasca pana sa ajunga la un stadiu competitional cu brand`uri / masini .. mai are de lucrat
    2. Ma repet ... cand or face francezii masini (de orice fel) nemtii si englezii vor uita de toate conflictele lor si francezii se vor infratii cu englezii
    3 27
  • plumbiX
    DS3
    Mie mi se pare o combinatie intre Fiat 500 si Ford Fiesta. Plus ceva croissant frantuzesc.
    5 11
  • mai sunt destui prosti din astia care vin cu generalisme gen masini frantuzesti-nemtesti-englezesti ???
    18 1
  • praf......
    Ce era DS si ce a ajuns saracu.
    Nu pute pe langa MINI-BMW
    2 20
  • Citroen...
    No offense pentru nici unul din urmatorii:
    @newsflash, copii gasesti oriunde numai la Citroen nu.
    @lupuleinen, masinile frantuzesti nu mai sunt de niste ani buni ceea ce stiai tu. In momentul de fata, motoarele grupului PSA echipeaza marci de renume: Volvo, Ford. Iar ca design, nici nu incape comparatie. Citroen a avut, are si va avea stil. Cu mici exceptii, nemtoaicele sunt banale. Nu incanta ochiul prin nimic. Poate prin ceva plus la calitatea materialelor folosite la interior. Ca exemplu: BMW 118 - frumusica de afara, dar interiorul e varza, calitate proaaastaaaaa. Materiale mai bune gasesti in orice Citroen, si inca din gama mica (c2, c3)
    @jiji: DS a fost, si va ramane. Prin stil in primul rand. DS a fost o masina iubita, incredibila din toate punctele de vedere. O sa vezi ca si noul DS3 va avea un impact enorm.

    Si toate astea peste enormele inovatii aduse de Citroen de-a lungul vremurilor, inovatii pe care le gasesti acum pe marea majoritate a masinilor, mai ales cele nemtesti. Sa enumar cateva din ele? Nu cred ca imi ajunge spatiul.
    1. Citroen este primul producator de automobile de serie din lume care nu este de origine americana
    2. primul lor model celebru este Traction Avant. (prima masina de serie cu tractiune fata)
    3. In 1933, Citroen a introdus primul automobil pentru pasageri disponibil cu un motor diesel.
    4. Constructorul francez a bifat si un parteneriat de tip joint-venture cu italienii de la Maserati. In aceasta perioada, sistemele hidraulice create de inginerii Citroen au fost folosite pe numeroase modele Maserati, cum ar fi Bora, Merak, Khamsin si pentru prototipul Quattroporte II. Acest prototip era de fapt un Citroen SM
    5. Suspensia hidro-pneumatica de la Citroen este prima de acest gen din lume si este singura care are posibilitatea de a absorbi neregularitatile drumului fara a deranja ocupantii. Ulterior, alti producatori precum Mercedes-Benz au introdus sisteme de suspensie similare

    Si lista poate continua....
    22 3
  • anonimus
    DS
    pur si simplu superba :D
    16 0
  • designer
    concurenta relativa
    Ataca un segmentul premium al clasei mini , insa nu ataca clientela dornica de masini premium cu aspect retro ( competitori directi in acest segmen sunt mini si fiat 500 de exemplu ) . Acest Citroen este o masina f. interesanta pt cei ce dorec o masina cu aspect 100% modern , si care oricum nu ar fi vrut un mini sau un fiat 500 dpdv al designului.
    9 2
  • @designer
    a dracu chestie! faci masini premium acuma din citroen, fiat si mini?!
    2 7
  • pretul e premium ! cu siguranta !
    2 1
  • catalinB
    cred ca va fi foarte important cum se prezinta la interior unde Mini mi se pare ca sta foarte prost.
    5 1
  • mini citroen
    Ce titlu de la ora 5: "ucigas" . Macar sa aiba stabilitatea in curbe pe care o are Mini.....
    0 3
  • Clio 3
    eu mi-as lua un Clio 3 Exception fara disctutie !
    4 4
  • anonimus
    @HA!

    Cine te opreste?
    2 0
  • Cumparatorii de Mini ca accesoriu de moda care sa le exprime inclinatiile si statutul ar putea sa se uite si la acest nou obiect automobilistic fashion.

    Cumparatorii de Mini care apreciaza placerea de a conduce si au bani de Mini nu vor cumpara DS3.

    In Romania unde masina e status simbol putini isi vor lua DS-ul
    ... si nu as include Fiat 500 in gama premium; e o Panda machiata frumos si cu multe truse de farduri dar asta nu o face premium.
    2 1
  • Bogdan
    @Maka, din pacate, in Romania INCA exista mitul masinii germane. De ceva timp incoace, nici nemtii nu mai fac ce-au facut candva. Nu ca ar face rabat la calitate, dar... acum nu isi mai pot permite sa faca masini cum a fost Golf-ul II. Aia era masina indestructibila. Nu venea cu anii in service-uri. D-asta au si scos-o din fabricatie. Acum este epoca "pietei de consum". Trebuie sa castige si din reparatii. Nu zic ca masinile frantuzesti sunt top quality, dar nici de aruncat la cos nu sunt. Stiu masini frantuzesti care au vazut service in 150.000 km numai la revizii si masini nemtesti (modele noi) care in 20.000 km au vizitat service-urile de cateva ori bune, si nu pentru revizii. Asta nu inseamna ca sunt proaste. Nici unele, nici celelalte.
    Mie imi plac "frantuzoaicele" pentru ca spre deosebire de "nemtoaice" sunt mai calde, au suflet. Ma refer la Citroen. Peugeot si Renault nu imi inspira prea multe.
    Am condus multe, foarte multe marci diferite, majoritatea nemtesti, dar... nu imi inspira acea caldura pe care mi-o inspira Citroen-ul. Suie-te intr-un C4, C5 ... nu zic de C6 ca e deja prea mult... si sa vezi senzatie, sentiment ce-ti inspira.
    Pana acum 2-3 ani, aveam si eu acelasi cult al masinii nemtesti. Pana mi-a cazut in mana un C4. Nu ma apuc sa enumar acum toate nemtoaicele pe care le-am condus, dar nici una nu mi-a dat senzatia pe care mi-a dat-o C4. Sa nu mai vorbesc de un C5 Exclusive. Abia astept sa ma sui intr-un DS3, sper sa nu imi insele asteptarile.
    4 2
  • LilShaq
    @Bogdan
    Te-ai urcat vreodata intr-o masina nemteasca cu un motor de 2 litri sau mai mult? Si daca da, ce sentiment ai avut cand ai apasat pedala de acceleratie? Pentru mine, ala e sufletul unei masini. Si da, eu m-am suit intr-un C4 si nu am avut parte de caldura pe care o simti tu. Fiecare cu etalonul lui.
    2 4
  • Etienne
    DS3
    Pacatul masinutei asteia e ca e comparata de la inceput cu Mini, poate asa avrut constructorul , cine stie? Si asta e destul de riscant in conditiile in care Mini are o imagine de piata excelenta. Stilul nu este unul retro (personal prefer asta), insa e cam incarcat, pare "machiat" excesiv; ii lipseste rafinamentul frantuzesc la nivel de design. Si totusi, daca testele vor dovedi calitati rutiere peste ce e acum in clasa mica si fiabilitate cel putin la nivelul lui Mini, s-ar putea sa aiba succes (in ciuda unui pret mai mare, decat eram obisnuitit pana acum la Citroen)
    3 0
  • Bogdan
    @LilShaq: yeah, si nu numai intr-o nemteasca de 2 litri. Intamplator am inca si un BMW 520i de 2 litri. Cum ziceam, am condus multe nemtoaice, inclusiv Z3, si un Carrera, unde nu mai sunt chiar 2 litri. Senzatia e uimitoare, nimic de zis. Dar sa comparam mere cu mere. Ia o nemtoaica de 1.6 cu 110 cai, plus minus 10 si compara-o cu un Citroen C4. Asta ca sa fim in aceeasi clasa. Si iti garantez ca orice masina germana de aprox 110 cai, similara cu C4, n-o sa stea pe sosea mai bine ca C4.
    Si ca sa ii raspund cumva si lui @Etinenne, masini asemanatoare cu C4 (Astra de ex, Octavia (ma refer la motorizari), Kia C'eed, chiar si Seat), din punct de vedere al pretului la dotarile oferite) C4 le cam bate pe toate. Nu ma refer la versiunea noua de C4, cea aparuta in septembrie (face-lift) si cealalta, initiala. La un pret de un max 12k euro, la dotarile pe care le are, C4 1.6i 110cp, este mult peste competitori. Doar ca este "frantuzeasca". Si aici intervine mitul masinii germane, de care nu putem sa scapam.
    Ma repet, si eu eram convins de invincibilitatea nemtoaicelor pana acum 2-3 ani.
    Mai mult, la firma am si service auto, si nu ma puteti convinge ca in momentul de fata, nemtoaicele sunt cu mult peste frantuzoaice ca fiabilitate.
    1 1
  • Sunt gata sa fac pariu ca daca peste un an, doi, trei de la lansare numaram cate Mini s-au vandut si ccate DS-uuri din astea, Mini iese deasupra.

    Testul adevarat este cel al pietei. Cine vinde mai mult inseamna ca a reusit sa convinga mai multi consumatori. Pana la urma asta conteaza.

    @ recunosc, am condus doar C3 si C4 si cuvantul care imi vine in minte este: de consum. Fara personalitate, fara rafinament. Cand a aparut C3 mi-a placut ca aspect, dar am realizat ca asta conteaza cel mai putin la o masina (exceptand femeile); cand merg ma bucur de interior si traiesc senzatii la volan. Citroen nu a reusit sa stimuleze niciunul din cele 2 simtaminte.

    O masina ieftina cu care poti sa iti rezolvi solicitarile de mobilitate.

    Mini este o desfatare senzoriala pe langa care Citroen poate fi clasificat doar ca mijloc de transport.
    0 1
  • Bogdan
    @Maka
    Mini, e vreo 19-20k. C3 e vreo 9k. C4 e vreo 12k. Crezi ca pot fi comparate?
    Compara masini din aceeasi clasa, cu preturi asemanatoare. La fel de bine poti sa compari un Peugeot CC cu un Audi TT, sau un Z3, nu?
    In cazul mentionat de tine, da, C3 sau C4 sunt simple mijloace de transport. Dar mult mai ieftine. Comparatia facuta de tine e ca intre metrou si taxi.
    Acum nu ma intelege gresit, nu tin mortis sa iau apararea Citroen, dar raportul performanta/pret in cazul asta, inclina clar spre Citroen. Sincer, prefer sa merg cu metroul decat cu taxiul, ca e criza.
    Iar cu vanzarile de Mini si DS3, posibil sa ai dreptate. Mini e pe piata de ani buni, si DS3 e abia in fasa. Si cel putin romanul, va prefera sa dea un ban in plus, dar sa aibe masina nemteasca.
    1 0
  • Etienne
    @ Bogdan
    Inteleg ce vrei sa spui. C4 este ceva deosebit (cel putin din exterior, nu am intrat vreodata intr-una), iese in evidenta. La fel si cu superbul C6, la adresa caruia am avut numai vorbe bune si cu ocazia testului Automarket. Numai ca aici e vorba despre altceva; DS-ul vechi era din alta clasa, iar acum Citroen vrea sa scoata un model de clasa mica numit tot DS (3). Am inteles (din zvonuri tiparite prin reviste) ca e vorba despre un nou concept (de lux) al lui Citroen, cu modele DS pentru fiecare clasa de automobile, cu preturi pe masura. Si aici e buba francezului despre care vorbim aici, e perceput la nivel european ca o marca de discount, cu o calitate asa-si-asa (m-am plimbat cu C3, model 2007, si nu am fost impresionat de nimic, nu parea o mare diferenta fata de Matiz-ul personal de atunci - de aceea m-am orientat spre altceva cand am trecut la o noua masina) si cu aspect avangardist. Nu e nici o problema cand discutam despre C2,C3 sau C4, dar ii va fi greu (nu si imposibil) lui Citroen sa impuna eventuale modele premium, mai scumpe (DS), nu are imagine recenta de constructor de modele de calitate.
    2 1
  • Bogdan
    @Etienne
    Corect, numai ca se pare ca Citroen, de fapt grupul PSA, vrea sa readuca la viata DS-ul. Momentan au scos DS3. Exista speranta/posibilitatea ca intr-un viitor apropiat, sa apara si DS4, si DS5. Acum nu lua de buna varianta ca DS3 va fi masina premium mult asteptata. Va fi un "premium" din clasa lui C3. Celelalte vor fi clase mai mari. Probabil ca la pret nu vor fi foarte avantajoase comparativ cu concurenta.
    Hai sa ne uitam putin numai la anul trecut. Nu vorbesc de face-lift-ul de la C4, care in afara de motorizari mai atractive pentru iubitorii marcii, n-a facut mare lucru. Hai sa ne uitam la noul C5.
    Iti spun din experienta, "m-am dat" cu un C5 Exclusive, 2.7HDI. Poate nu impresioneaza prin forta bruta a unui BMW, dar impresioneaza prin confort.
    Pana la urma, cred ca cel mai mult conteaza ceea ce vrei de la o masina: sa rupa nori si asfalt, sau sa ai o masina de familie, destul de luxoasa, fara sa epateze, dar extrem de confortabila.
    Test drive-ul facut cu Exclusive-ul a inclus si o buna bucata de drum pe piatra cubica, de la Televiziune spre Aviatiei. Crede-ma ca m-am uitat nauc pe geam, sa vad daca nu cumva s-a pus asfalt ca in Germania, in locul pietrei cubice. Nu se auzea nimic (zgomot de rulare) si nu se simtea nimic. Suspensia hidractiva (inovatie Citroen de altfel) isi merita toti banii, cand e vorba de confort.
    Revenind, dupa mine conteaza in primul rand ce astepti de la masina. Cauta pe youtube, este un filmulet cu un BMW si un C6 cu o camera de filmat pe capota, mergand paralel cu pista unui hipodrom. Sunt perfect de acord ca BMW-ul iti va oferi intotdeauna satisfactia puterii brute, pe cand C-ul (5 - ca e mai accesibil, sa nu mai vorbesc de 6) iti va oferi confort. Stiu ca ma repet, dar eu prefer confortul. Si din aceasta cauza, voi alege C5. Acum niste ani, preferam BMW-ul, eram mai tanar, simteam nevoia de viteza, de forta. Au trecut anii, si cu o familie langa tine in masina, cu doi copii mici in spate, crede-ma, ai nevoie de confort. Ok, as putea alege o nemtoaica, un Mertz, un Audi ... dar la aceeasi bani pe care ii dai pe C5, nu vei avea acelasi confort. La asta ma refer, si sper sa fiu bine inteles, nu vreau sa fac reclama marcii cu tot dinadinsul, dar de-a lungul vremii, cum ziceam si in posturile anterioare, am avut ocazia sa conduc masini de la 600cmc, pana pe la 6litri.
    3 2
  • dragoscst
    Multumesc
    Ptr. comentariul a 24.08.2009 (15:24)
    Documentat si la obiect. Sincer bravo Citroen !
    1 1
  • amazing :X
    Masina asta e uimitoare...m-am indragostit :X
    1 1
  • Asa este... Fac niste masini frumoase cei de la Citroen.

    Uitati aici si celebrul concept C-Sport Lounge:
    http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?p=106454#p106454
    De Citroen GT cred ca nu trebuie sa mai spun nimic :)
    Uitati-l aici, pe strada: http://www.youtube.com/watch?v=jOfBMRKLCCA&e

    PS. Mi-am facut cont, sunt acelasi Bogdan sau B de mai devreme.
    0 0
  • JULIANA
    BINE CA NU M-A LASAT FARA VOLAN CEI DE LA CITROEN FOCSANI
    Scuzati-ma domnilor dar cand vine vb de Citroen mai bine imi dati una in cap ;am facut prostia si mi-al luat un Citroen C3 pe motorina ; Am avut o problema in trafic si un taximetrist mi-a avariat masina ,o chestie minora era vb de bandoul din spatele masinii si vopseaua de langa bandou ,m-am dus la firma citroen de unde am luat masina mai exact din Focsani ,si am lasat-o 10 zile ptr revopsire si ptr un alt bandou nou
    SURPRIZA!!! M-am trezit ca firma de asigurari a platit bandoul si vopsitul masinii dar de fapt bandoul nu era schimbat ba din contra a fost dat cu un corector de plastic ceia ce s-a vazut de la o posta ,ca bonus m-am trezit ca nu mai am aceleasi stergatoare din pacate mi le-au schimbat cu altele ptr ca domnul care s-a ocupat cu vopsitul avea masina la fel ca a mea;
    Cand am intrebat de ce mi-au schimbat stergatoarele ,raspunsul a fost ;;;pai sunt uzate -nu le-am schimbat;;; in situatia in care eu am mers doar o singura vara cu masina si multe ploi nu am apucat ;nu mai pun ca nu am facut decat 8 000 km Imaginati-va domnilor ca nu avea cum sa tocesc alele stergatoare la 8 000 km nici daca mergeam numai pe ploaia dapai in conditii de seceta
    Cand am intrebat de bandou de ce nu mi mi l-a schimbat au dat din umeri si mi-au spus ca trebuie sa spal masina ca nu se cunoaste daca este curata
    Sunt din Focsani si credeti-ma ca daca mi-ar da cineva un Citroen de pomana nu m-as uita la el ,ptr ca indiferent de masina ajungi tot la mana unor hoti cum sunt cei din Focsani ,nu mai spun ca , comportamentul fata de client este dezastrus; te priveste de la intrare ca si cum ai veni la furat
    Orice intrebare pusa ti se raspunde cu o aroganta greu de crezut
    ASA CA GANDITI-VA DE 2 ORI INAINTE DE A LUA O MASINA ;LA INCEPUT CAND O CUPTERI SUNT MIERE IAR CAND TE DUCI CU IA LA REVIZIE NU TI-O URCA PE RAMPA PANA NU-I BAGI IN BUZUNAR PTR CA ALTFEL STAI DE-TI VINE RAU SI TE REPROGRAMEAZA DE LA O ZI LA ALTA; CA SUPLIMENT ITI FURA STERGATOARELE ;BINE CA NU M-A LASAT FARA VOLAN
    O ZI FRUMOASA
    3 1
  • @Juliana
    Te inteleg foarte bine, este o problema generalizata, nu numai la Fetcom Suceava se intampla asta. Sa vezi distractie la Porsche Bucuresti, la toate service-urile lor. Ceea ce s-a intamplat la Fetcom (fara suparare) e parfum. Sunt cazuri mult mai grele si mai rele, si nu numai la service-uri Citroen, ci si la firme cu "nume grele".

    PS. Presupun ca Fetcom este service-ul in cauza, iar daca nu, imi cer scuze anticipat.
    0 0
  • RE
    Scuze abia acum am realizat ca e Focsani, nu Suceava.
    Despre cei din Focsani si eu am auzit "numai de bine". Din pacate, ca fac de ras marca.
    0 0
  • PRETUL????
    In functie de pret vor decurge si vanzarile... mini si alfa mito au preturi de compacte populare... nu sunt multi care vor face rabat de la spatiu pt un + de premium...
    Segmentul este f restrans... Doar timpul ne va spune daca acest ds va fi sau nu o masina de succes... Cu siguranta va costa cat un C4..
    2 1
  • pt CS, newsflash si altii ca ei
    Comentarii DS3: 42, comentarii Hyundai 13 ; comentarii Audi A5 sportback 2 ; oare asta nu spune nimic ? Sau spune si nu intelegeti voi?
    1 0
  • Mini tocmai a inceput o noua campanie (am primit mesaj ieri) de reduceri de preturi. 1500 euro la pretul CIP.

    E greu sa ii concurezi si pentru DS si alte incercari minione premium va fi tot mai greu chiar daca vor fi masini bune.

    Nu poti sa la si o piata din mana asa usor cand in epoca moderna tu ai creat-o.
    0 0
  • Recunosc ca am fost un prost cand am ales Citroen !
    Juliana, imi pare rau de problema ta... Receptionerul de service trebuia sa te intrebe daca esti de acord inainte sa-ti schimbe stergatoarele.... asa se procedeaza la un service care se respecta... din pacate service-urile Citroen sunt toate la fel... dupa ce ca sunt putine sunt si proaste !
    Eu sunt din Constanta si pot spune ca si aici te trateaza cu aceeasi acreala... dupa ce ca showroomul arata jalnic de ti-e scarba sa mergi printre masini, la service te trateaza ca pe un infractor de drept comun !!! Pentru orice intrebare iti raspund cu o impertinenta crasa !!! pai bai fratele meu... EU VA DAU BANI !!! Ma respectati ! Nu mai are rost sa continui ca ma enervez aiurea... sunt sub orice critica !
    0 0
  • @David
    Te inteleg, la fel ca pe @Juliana.
    Din pacate, nu toti dealerii (si aici nu ma refer numai la Citroen) stiu sa isi faca treaba asa cum trebuie. Este din nefericire, "boala" de care suferim toti romanii. Sau aproape toti. Intre pe forum, pe www.clubc4.ro, sau www.clubcitroen.ro si o sa vezi plusuri si minusuri la TOTI dealerii. Mai mult, cauta si pe alte forumuri (vezi Astra, Volvo, Mazda, etc) si vei constata ca si ei au aceleasi probleme cu o parte din service-uri. Ca sa le iau "apararea", o sa vezi ca la majoritatea service-urilor, rotatia de personal este destul de mare. Cei pe care ii vei gasi acolo ani de zile, au o atitudine normala, pozitiva. Ceilalti, azi vin, maine pleaca, de unde si "dorul de munca" pe care-l au.
    In toata tara, se pare ca sunt numai cateva service-uri / dealeri care au un procent foarte mare de clienti multumiti. Si chiar si ei, cei care sunt recunoscuti ca fiind mai mult decat ok, au parte de clienti nemultumiti.
    0 0
  • DS
    Pentru cine nu stie Mini (BMW) si Citroen (Grupul PSA) colaboreaza la capitolul motoare: motorul 1.4 benzina de 95 cp se gaseste si pe Mini One, cel de 1.6 120 cp benzina si cel de 1.6 turbo diesel de 110 cp. Nu ar fi ceva nesatepta sa aiba si alte lucruri in comun, nu doar motorizari.
    Respect!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru