OFICIAL: Peugeot a lansat noul 408... in China
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chiar daca fanii Peugeot au tresarit probabil la auzul indicativului 408, crezand ca este vorba despre un urmas al actualului sedan de clasa medie, vorbim despre un model care nu are legatura cu Europa, ci mai degraba cu publicul asiatic. Va reamintim ca, pentru 407-le european, urmasul este 508, model asteptat sa debuteze in toamna acestui an.
Modelul botezat astfel de francezi se vrea a fi inlocuitorul actualului 307 sedan, vandut in ultimii ani cu precadere pe piata din China. Desi inlocuieste o berlina compacta, noul 408 se vrea a fi un sedan de clasa medie, masurand in total 4.68 metri si promitand in acelasi timp un spatiu interior de invidiat.
Modelul a luat nastere in urma unui joint-venture creat intre Peugeot si grupul chinez DFM, designul fiind trasat de echipe europene si asiatice. Productia va fi asigurata de uzina din Wuhan, Hubei, unde vor lua nastere aproximativ 100.000 de unitati pe an.
Noul 408 va fi pus in vanzare pe piata din China cu motorizari pe benzina de 1.6 litri si 2.0 litri pe benzina, completate de cutii automate sau manuale.
via | chinacartimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Toyota a publicat prima imagine oficială cu viitoarea generație a modelului de teren 4Runner. Noul model va fi prima actualizare majoră după 15 ani, iar acesta urmează să fie prezentat în următoarele săptămâni. (29.03)
-
Constructorul asiatic de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Tucson facelift. Interiorul a fost revizuit complet, iar gama de motorizări este una diversificată. (27.03)
-
Constructorul asiatic de automobile a prezentat a patra generație a sedanului compact K4 cu ocazia Salonului Auto de la New York. Kia nu a precizat dacă acesta va fi comercializat și pe alte piețe, cum ar fi Europa. (27.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
- OFICIAL: Noua generație Porsche Panamera a ajuns în România
Dar eu nu inteleg un lucru: cei mai mari constructori ofera si versiuni berlina a hatchbackurilor compacte (de ex. VW Jetta, Renault Fluente, Opel Astra Sedan, Focus Sedan, Corolla Sedan etc.), iar Peugeot pierde teren pentru ca nu aduce masina asta in Europa. La fel s-a intamplat si cu 206 Sedan, care a venit in Europa mult mai tarziu decat pe alte piete. Si sa fiu sincer nu cred ca problema ar fi fiabilitatea, 308 e destul de bine construit. Eu cred ca ar fi o masina destul de buna. Sunt masini mai proaste si totusi se vand bine.
Faruri de felina si stopuri bine proportionate, cu o capota bine desenata si integrata in aspectul general al masinii.
Arata bine si linia laterala a masinii, desi nu sunt fan Peugeot cred ca s-a reusit un model unitar, cu un aspect nu foarte incarcat si care exprima robustete si destul rafinament.
Daca va amintiti voi bine si 206 "sedan" era facut doar in Turcia si se vindea doar in Turcia.
Nu mai faceti confuzie intre masini cu fundul taiat (hatchback) si berline. E o chestie de utilitate dar si de gusturi astfel ca regulile stabilite de voi ("nu da bine la design ca e hatchback') nu functioneaza. Masina e desenat destul de frumos, ii lipseste asprimea formelor de la masinile germane dar, se poate spune, este o masina placuta. Problema la peugeot e alta: calitatea materialelor la interior si fiabilitatea sistemului de suspensii care in Romania "cad" repede. Astfel ca un 407 daca e condusa mai abitir pe soselele romanesti incepe prematur sa troncane si, intr-un final relativ rapid, intra in service pentru reparatii. Care reparatii (exact la suspensii!!) costa destul de mult la Peugeot-Romania. Chiar si la fiabilitatea directiei ar fi ceva de comentat la aceasta masina.