Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel

Publicat Vineri, 03.10.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 9
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel - Poza 14
Honda a lansat la Salonul de la Paris versiunea restilizată a lui CR-V. Modelul a primit o serie de schimbări estetice şi o nouă motorizare de top, un 1.6 diesel de 160 CP în locul motorului de 2.2 litri.

Esential 160 CP şi 350 Nm oferă noul motor 1.6 i-DTEC din gama Honda CR-V, înlocuitorul unităţii de 2.2 litri.
Honda CR-V facelift debutează Salonul Auto de la Paris la exact doi ani de la debutul celei de-a doua generaţii. Actualizarea introdusă în gamă la jumătatea ciclului de viaţă îi aduce crossoverului japonez un nou aspect estetic pentru partea frontală şi o altă motorizare de top. CR-V facelift este primul model Honda echipat cu motorul i-DTEC de 1.6 litri şi 160 CP, o creaţie din gama Earth Dreams a mărcii nipone. Unitatea de 160 CP şi 1.6 litri înlocuieşte bătrânul 2.2 i-DTEC în gama CR-V, lucru aşteptat să se întâmple pentru fiecare model Honda oferit alături cu această unitate. Noul motor aduce o reducere a consumului de carburant şi a emisiilor de CO2 cu 11 procente faţă de unitatea pe care o înlocuieşte. Japonezii vor introduce în gama CR-V şi o transmisie automată cu nouă trepte alături de acest motor, alături de care unitatea de 1.6 litri este cu 20% mai eficientă faţă de predecesoarea sa.
Transmisia automată cu nouă trepte nu va fi oferită şi pentru motorizarea alimentată cu benzină din gama CR-V.

La nivel estetic, principalele modificări sunt la partea frontală a lui CR-V. Aceasta are blocuri optice noi, o grilă frontală schimbată, proiectoare de ceaţă noi, ornamente diferite pentru bara de protecţie şi, desigur, o altă bară de protecţie. Posteriorul lui CR-V rămâne neschimbat la prima vedere, dar o privire atentă relevă stopuri cu LED-uri, un hayon uşor modificat şi o nouă bară de protecţie. Profilul lui CR-V este aproape neschimbat, cu excepţia unor noi modele de jante din aliaj, după cum observăm la nivelul modelului din imaginile oficiale de presă, expus cu titulatura de prototip.

Banda de LED-uri integrată în far aminteşte de aspectul blocurilor optice ale lui HR-V, fratele său mai mic.

Urmareste Automarket
Debutul comercial pe piaţa din Europa al modelului fabricat la uzina din Swindon, Marea Britanie, are loc în primăvară. Alături de CR-V facelift, Honda mai vine la Paris cu o nouă versiune a conceptului Civic Type R, crossoverul HR-V, Civic facelift şi noua generaţie a lui Jazz.


Comentarii (9)

  • Vasilica
    Garantat o sa isi tripleze vanzarile cel putin! Se pare ca revin cu picioarele pe pamant japonezii.
    13 8
  • @ Vasilica: Adica vor vinde 3 CR-V-uri pe an? :)).
    Glumesc, e o masina care arata binisor, eu cred ca ei le fac intentionat mai urate, ca la facelift sa aiba ce retusa. Sunt fan Honda si m-as bucura sa-i vad revenind la gloria de alta data.
    16 2
  • Vasilica
    Daca esti mai batran trecut de 30 de ani cu familie nu ti se mai pare asa urata!!:)
    8 2
  • rotila
    @A
    multe modificari fata de articolul mai putin documentat de saptamana trecuta al lui Mirica
    @ Vasilica
    ba pentru batrani masina pare foarte urata dar NU conteaza
    5 1
  • 1.6 diesel is 160 de cai? Hmm...alea is valori mai obisnuite la motoarele turbo pe benzina. Exista vreun motor diesel de 1.6 pe piata care ii mai puternic?
    7 5
  • Ce spate de volvo XC60 are...numai ca la cr-v e mai urat!!
    3 7
  • Honda e o marca cinstita care ofera foarte mult la banii respectivi (inlcusiv fiabilitatea legendara pe care a promovat-o in ultimii 20 de ani). Nu e cea mai spectaculoasa marca, nu ofera o tona de optionale si de motorizari, insa pachetul final este unul foarte bine proportionat si atractiv pentru clienti care au deja o maturitate in ceea ce priveste alegerea unei masini noi si dispun de posibilitati financiare pentru ca nu vorbim de o marca tocmai ieftina.
    11 1
  • la naiba
    doar ce am luat CRV 1,6 d in august dupa 6 luni de asteptare ( pentru culoare red pasion) si are doar 120 cp cum naiba asta are 160 cp la aceiasi cilindree ..
    si stopuri cu LEd ....., pentru cei care vad asemanarea cu volvlo iii sfatuiesc sa studieze Honda CRV de acum 12 ani care avea aceleasi stopuri pe inaltime si roata de rezerva pe usa spate...
    oricum sint multumit de consumul de 5.2 out si 6.0 in oras!!!
    8 1
  • Niste masini corecte din toate punctele de vedere.
    Sper sa reusesc sa revin la Honda deoarece europenele mi-au scos peri albi. Dupa 9 ani de Honda am zis sa incerc si altceva ca doar nu o fi dracu asa de negru si regret enorm alegerea facuta.
    7 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru