Porsche a cumpărat pista de la Nardo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Porsche Engineering a achiziţionat complexul Nardo din Italia. Centrul Tehnic Nardo era deţinut de Gian Mario Rossignolo, compania italiană care deţine marca De Tomaso, iar suprafaţa sa este de 700 de hectare. Pe lângă circuitul oval de înclinat de 12.5 kilometri, complexul Nardo include şi un circuit de manevrabilitate de 6.2 kilometri şi o serie de facilităţi care permit simularea anumitor condiţii atmosferice asupra diverselor suprafeţe de drum. Porsche mai are un centru de testare, în Weissach, dar noua lor facilitate le va permite să facă şi mai multe teste pentru viitoarele lor modele. Cei de la Porsche spun că alegerea pistei de la Nardo vine şi pe fond climatic, vremea din Italia făcând posibilă lucrarea în trei schimburi, şapte zile pe săptămână, pe tot parcursul anului.
Porsche Engineering Group va oferi servicii complete de dezvoltare pentru toţi clienţii săi din industria auto şi alte sectoare la nivel global, acestea variind de la închirierea unor spaţii pentru testare până la dezvoltarea unor modele noi.
Prototipul lui Porsche 918 Spyder este printre primele modele Porsche care vor fi dezvoltate pe circuitul italian. Graţie amplasării, acest circuit le va oferi încă un element în plus faţă de autostrăzile din Germania şi circuitul Nurburgring – discreţia.Pista ovală de la Nardo are o lăţime de 16 metri şi are un inel interior separat cu o lăţime de nouă metri. Cei 16 metri sunt divizaţi pe patru benzi, iar şoferul care conduce pe a patra bandă nu trebuie să rotească volanul pentru a vira, cât timp circulă cu o viteză de până la 240 km/h. De asemenea, celelalte trei benzi au şi ele această caracteristică, atinsă la 190, 140 sau 100 km/h. Koenigsegg CCR deţine recordul de viteză pe circuitul de la Nardo pentru modelele de serie. Recordul respectiv a fost depăşit doar de Bugatti Veyron pe pista privată Ehra-Lessien din Germania, unde modelul suedez nu a avut acces. Pista de la Nardo se mândreşte şi cu un record de siguranţă, un singur deces fiind înregistrat pe acesta de când a fost construită.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din General
-
Grupul JLR nu poate relua producția de mașini la mai bine de două săptămâni după ce a fost ținta unui atac cibernetic. Există temeri că mai mulți furnizori ai grupului britanic ar putea da faliment din această cauză. (16.09)
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Astept haterii...Sunt sigur ca Renault o sa cumere N-ringu'...Cat de curand!!!!!