Renault: "Nu renuntam la Espace si Laguna"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Saptamana trecuta, Automarket va informa, citand surse britanice, ca Renault ar purea renunta la modelele Laguna, Espace si VelSatis, cauzele mergand de la criza economica si pana la reactia pietei la lansarea ultimelor generatii ale acestora.
Reactia oficialilor Renault Romania nu a intarziat insa sa apara, acestia afirmand ca toate cele trei modele vor avea succesori. Daca Laguna si Espace vor fi construite in continuare, urmand sa dispuna din 2011 de noi generatii, situatia lui VelSatis este mai complexa: modelul premium al celor de la Renault nu va mai fi produs, insa constructorul francez studiaza in aceasta perioada noi directii pentru un model premium. Foarte probabil, acest nou model a fost prefigurat de conceptul Ondelios, prezentat in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Paris.
"Nu intra in discutie renuntarea la modelul Laguna, iar Espace va avea mai mult ca sigur un succesor. VelSatis nu va mai fi produs, insa Renault se gandeste la un alt model premium, care sa ii ia locul acestuia in gama", au declarat oficialii Renault Romania pentru Automarket.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Sau poate britanicii se cam oftica pentru ca ei nu mai au ce sa retraga de pe piata?! :P