Rival elvetian pentru Veyron: 0-100 km/h in 2.5 secunde

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 05.05.2008
Weber Faster One vine cu cifre care rivalizeaza cu Bugatti Veyron, dar si cu un design absolut radical.

Esential

900 de cai putere are la dispozitie Weber Faster One.
7.0 litri are motorul V8 de origine Corvette al modelului elvetian.

La exact un an de la lansarea sub forma de macheta la scara redusa, elvetienii de la Weber Supercars prezinta unul dintre cele mai interesante supercar-uri care au aparut in ultimii ani in industria auto. Este vorba de Faster One, o sportiva cu design controversat dar cu performante demne de rivalii sai mai cunoscuti de pe piata.

Daca la prima categorie, cea estetica, Weber Faster One se evidentiaza printr-o parte frontala pe cat de ciudata pe atat de agresiva si printr-un spate interesant, sub caroseria din fibra de carbon dispune de o mica armata de cai putere.

Vorbim de un motor V8 de 7.0 litri de origine Corvette care dezvolta 900 de cai putere si un cuplu maxim 1050 Nm, cu posibilitatea de a canaliza pana la 36% din acesta spre puntea fata. Senzatia de perfromanta se dubleaza atunci cand in ecuatie intra masa proprie a modelului: 1100 de kilograme. Raportul masa/putere (1.22 kg/cal putere) devine astfel aproape unitar, cifrele performantei fiind astfel mai mult decat explicabile: 2.5 secunde pentru 0-100 km/h, 16.2 secunde pentru 0-200 km/h si viteza maxima teoretica de 420 km/h.

pret

Altfel spus, este oficial: din aceasta saptamana, Bugatti Veyron are un nou rival, de aceasta data din Elvetia. Chiar si la pret: Weber Faster One costa cu putin peste un milion de euro. Competitia se aprinde.

via | OmniAuto  

Comentarii (48)

  • M-AM SATURAT...
    Sincer, m-am cam saturat de prostii din astea... tot cik apar rivali pt veryon, dar nici unul nu iese pe strazi "sa-l faca"...
    0 0
  • Droanga
    Spatele nu arata rau da fata aia parca ii desenata de un oligofren rupt de foame si obsedat de butonase butonele si butonescu pe deasupra, parca ii personajul negativ din niste desene animate super realiste sau un fel de Darth Vader rupt de voame cu casca vopsita in albastru.lol de lol cat de plictisiti sunt unii......
    0 0
  • AndriSLR
    Uratenie de doi bani!
    0 0
  • flavius
    tot veyron is the best
    total nereusita d.p.v al design-ului, mai ales in interior, masina asta va sta bine pe circuite si cam atat....un veyron ramane vyeron pt. mine nu se poate compara cu altceva, este o masina care ofera perfomanta la superlatic dar in acelasi timp si elganta, lux, si stil...
    0 0
  • Crysty
    Veyron
    Multi incerca sa egaleze veyronul in performante si mai ales in design dar e greu. Mai incercati mai baieti !
    0 0
  • andrei
    nasol
    rareori comentez dar masina asta este urataaaaa rau , eu nu usnt mare fan al Bugatti Veyron dar asta e o maaare duda
    0 0
  • Carcotasu' de serviciu
    Copie fidela
    Nashpa. Desi au copiat-o dupa Logan, mai are mult pana sa ajunga la 1,3 secunde pentru 0-100 km/h, asa ca nu se compara cu performantele Daciei mele...
    0 0
  • :))
    miam comandat si eu una :)))
    0 0
  • Florin
    HA HA
    voi ati vazut prizele de aer din interior ca is ca la Logan? si mp3-ul ala zici ca-i din Metro...groaznic
    0 0
  • Danutzky
    aiurea
    nu inteleg ce drq tot aparati veyronu asta atata park ar fi masina romaneasca... sau parca ar fi a voastra. Invatati si voi ca daca apare competitia pe o piata toti competitorii vor deveni din in ce mai performanti. si oricum niciunul dintre noi nu va avea vreodata un veyron sau o masinutza dasta. parca va plateste kiria patronu de la bugatti :|
    0 0
  • acidman
    urata?
    e la fel de urata ca un McLaren F1.E pur si simplu proiectata pentru performanta, la fel ca F1.
    0 0
  • la repezeala
    Nu vreau sa iau apararea la alte masini, dar asta e chiar urata... pozele imi sugereaza ca e facuta asa cam artzanl si cam la repezeala... au pus si ei bucati din ce au avut, implicit gurile de aerisire de la Logan :)
    0 0
  • vonaurolacu
    stiu ca o sa faceti urat
    nu ma voi lega de designul acestui model care nici nu poate concura cu veyron-ul....e jalnica la acest capitol. Insa interiorul este de circuit. Nu de 1 mil de euro. Iar partea cea mai tare si chiar nu e gluma...uitati-va la gurile de aerisire din interior...sunt luate de la LOGAN...la modul serios.
    0 0
  • motorul face masina
    ma intreb....daca pune motorul asta pe un matiz, devine matizul rivalul veryon-ului?
    0 0
  • UN OM DEZAMAGIT
    de ENERGII ALTERNATIVE ati auzit ???
    Dar un articol despre ENERGII ALTERNATIVE, despre inovatii in acest domeniu gasiti pe net pe acolo de unde tot copiati si aceste stiri... Chiar nu puteti sa va puneti deloc problema asta ? ... Asta conteaza ? care are cilindreea mai mare ? care consuma mai mult ... care polueaza mai mult ? Nu sunt deloc un fan Green Peace dar nici sa ne batem joc asa la infinit. Aproape ca nici nu mai poti circula pe trotuar in orasul asta "capitala Europeana" ca inhalezi tot si te simti rau apoi. Cautati oameni buni stiri despre motoare electrice, motoare hibride, despre bio-diesel, despre ENERGII ALTERNATIVE, REGENERABILE. Este un domeniu interesant si acesta va fi clar viitorul; pentru ca vrem nu vrem la un moment dat resursele fosile, petroliere se vor apropia de sfarsit. Dar de fapt nu ma mira, pentru ca ce vad pe net si ce aud la tv, asta se vinde, suta in 2.5 secunde, crime violuri, batai, EXTREME, nu toata lumea este insa avida de extreme.
    0 0
  • mariux
    rivalizeaza pt sec/100km...
    eu stiu ca limba romana e grea si a gandi e si mai greu... Comparatia se face pe partea de performanta tehnica, problema s-a pus ca ajunge in 2.5sec la 100km/h si atat. Nimeni nu a venit sa zica ca aceasta masina e mai frumoasa decat un Veyron. Oricum ceva interesant are si ea la exterior, si cand zic interesant ma refer la bara fatza care sfideaza un pik regulile aerodinamicii.Toate cele bune si fiti mai atenti la subiectul pus in discutie.
    0 0
  • Mda..
    ...pe deasupra au facut economie si la stergatoare.... unul in fatza pe mijloc... :))
    0 0
  • sergiu
    daca nu intelegeti...
    Fratilor fata asta "penala" de care vorbiti voi da o stabilitate beton la viteza...posesorii de LOGAN nu inteleg ceva...spre deosebire de logan asta are tot ce ii trebuie si e putin urata pe cand loganul nu are nimic din ce ii trebuie si mai e si urat pe deasupra.Comentul cu F1 este cat se poate de adevarat.Conduceti cu grija ca e plina tara de LOGANE!
    0 0
  • ..
    Din fata ai zice ca este un peste urat:)
    0 0
  • fraierilor
    ba da sunteti chiar idi-oti frate ... un supercar nu tre sa iasa in evidenta prin eleganta la interior si ....... e un supercar tre sa aibe alte performante daca vreti eleganta luati un mertza.... lexus ......
    0 0
  • ACELASI DEZAMAGIT
    mama lor de logane
    Oameni buni incetati o data cu comparatiile cu loganul, sunteti incredibili, chiar vocabularul nostru si cultura noastra este atat de limitata incat orice am lua in discutie trebuie sa pomenim si loganul ??? ... Suntem o tara de oameni penibili. In curand in orice discutie o sa devin un lait motiv acest cuvant "logan", unora dintre noi nu le e rusine chiar deloc ?
    0 0
  • toteu
    nu-nteleg de ce daca petrolul e in criza, se mai fabrica masini care depasesc cu muuuult 9-10L/100 in oras
    0 0
  • praf...
    nu pot sa cred ca porcaria asta e o galagie de bani... poate daca i-ar schimba numele in Picasso s-a mai schimba un pic treburile si as privi-o cu alti ochi...
    0 0
  • reply pentru "eu"
    consum
    "nu-nteleg de ce daca petrolul e in criza, se mai fabrica masini care depasesc cu muuuult 9-10L/100 in oras" ... Pentru ca interesul marilor companii petroliere este sa se consume ca sa intre banii in conturile lor, pe nimeni nu intereseaza viitorul, consumam consumam, vom vedea noi mai tarziu consecintele grave, deja le vedem, boli ale sistemului respirator, forme de cancer, ce sa mai viitorul suna bine.
    0 0
  • ioanesh
    avion cu remorca
    nu.. asta nu seamana cu loganu.. asta seamana cu un trabant cu girofar... performantele is ok, insa tot naspa ramane.... daca faci o masina de viteza si performanta automat trebuie sa pui si ceva design inauntru caci nu poti sa faci avion cu carma de caruta
    0 0
  • oribil !
    !
    0 0
  • Saptamana si rivalul!
    Daca sunt asa tari sa scoata un RIVAL pentru Veyron, de ce nu fac o masina, la care Bugatti sa scoata un rival? De ce apare dupa 2 ani o masina RIVAL? Sa fim seriosi, orice apare dupa, este doar o copie cu un turbo in plus, sau 100 kg in minus...nimic revolutionar, nimic nou, nimic sa redefineasca normele.
    0 0
  • Forarte tare maÅŸina!
    Foarte tare maşina, mult mai tare decât Veyron. Serios. Veyron sucks ass! Big time! Nu înţeleg de ce majoritatea respinge alternativele... Şi oricum, nu e urâtă, are doar un design futuristic dar sigur că unii ignoranţi nu văd asta... În plus Veyron seamănă cu un bolovan...
    0 0
  • PROSTIA ROMANEASCA
    de ce comentatzi totzi k e nashpa...k seamana cu nu stiu ce...k nu stiu ce are...?????????dk atzi avea asa ceva sigur atzi lauda.o....numai k romanul care are in cap numai logan...d park ar fi masina viitorului...lauda tot prostia romaneasca.....sau gasit sa comenteze aia care ink conduc dacia de 1980...lasati-va d soferie k sunteti PRAF
    0 0
  • insane
    nu se compara cu Veyron'ul.. niciodata.. e urata..
    au tot aparut masini care spun k sunt mult mai rapide decat Veyron'ul.. dar niciuna nu e la cel putin la fel de frumoasa si mai ames NICUNA nu are luxul din Veryon.. fa o proba.. ia un Veyron.. si orice alta masina sa vezi care e masina aleasa de orice om de pe strada..
    0 0
  • of...
    cei de la 2day blog v'au luat'o inainte cu 3 zile.. http://www.2dayblog.com/blog/2008/05/03/weber-faster-one-supercar/?lang=en si ala nici macar nu e blog auto.. pretzul exact este de US $1.57 million
    0 0
  • securistu
    ...
    clapetele de ventilatie a interiorului sunt de logan...
    0 0
  • glomnicu
    ventilatie
    e prima data cand scriu un comentariu aici, dar fara caterinca gurile de ventilatie parca chiar sunt luate de la dacia, sunt identice cu cele de pe solenza. in rest... baietii de la automarket fac o treaba foarte buna
    0 0
  • nu se compara .... cu veyron
    nu face 1 milion in nici un caz. poate doar mecanica, dar estetic vorbind e cam varza, ca sa nu mai amintim de interior.
    0 0
  • gigilica
    doarme ?
    nu a observat nimeni ca ajunge 100 km/h in 2,5 secunde dar la 200 km/h in 16,5? ce face in intervalul acesta - doarme, isi trage rasuflarea, atunci la cei 420km/h - viteza maxima - ajunge in 2 h?
    0 0
  • gogulescu
    In privinta performantelor nu am nimic de comentat cu toate ca nici ei nu stiu care este viteza maxima.In privinta aspectului exteriorul este cam ciudat dar interiorul este oribil: in primul rand gurile de ventilatie parca sunt luate de la Dacie (nu sunt fan dacia nu imi place si nu am nimic de laudat la ea)iar acel panou de comanda cu butoane paraca sunt butoanele de la lifturile moderne. In rest pana nu se va face un test cu ambele masini nu putem spune ca gata Veyronul si-a pierdut locul.
    0 0
  • gogulescu
    Si nu inteleg de ce ii ia 2.5 sec de la 0 la 100km/h si de la 0 la 200km/h in 16.5 sec.
    0 0
  • gheorghe
    logan
    ce e drept e drept...partea frontala e clar inspirata daka chiar nu copiata dupa Sandero,lateralul aduce in proportie de 83,7% cu Lgan pickup,spatele e Logan facelift cumparata licenta de la renault,deschiderea usilor este adaptata de pe predecesorul lui Logan adik Solenza,plus continuam...cutia de viteze este de pe megane din 2005 si pt a atinge asemenea performante este clar folosit motorul iubit de "race-arii" autohtoni 1,6 mpi(rosu verde glaben cum o fi)16 valvole pompediuze injectoare si culbutori cu tacheti de titan TOT de pe LOGAN.in plus producatorii acestei masini de 2 lei si ce-ti pasa au preluas fabrica de la mioveni in speciat pt calitatea incredibila a materialelor interioare folosite pe modelulu mai sus amintit-LOGAN-de unde rezulta folosirea din abundenta a designului gurilor de ventilatie din interior,ca sa nu mai vorbim de ergonomia spatiului care a fost dezvoltata de inginerul responsabil cu crearea binecunoscutuli bord de CN...predecesor de LOGAN..(ca sa nu suparam pe nimeni).in continuarea acestei aberatii de comentariu complet populist si submediocru ca si exprimare gramaticala si literara(ca sa priceapa toti posesorii de LOGAN)termin prin a atrage atentia in privinta eleronului de creat portanta la viteze mari si super mari(in timpul ala ce da cu minus de la 100 la 200 km/h)care este cumparat de la magazinele specializate in tunnnnning de LOGAN.si pt sigurele viitoare comentarii de "bine" la adresa "mea"...sunt posesor de 3 masini dupa cum urmeaza-chevrolet nova din 1974,mazda 6 2008 DIZEL,si alfa romeo GT...tot DIZAL...nova e pe benzina si consuma mult si polueaza putin,face toti banii si tot design-ul,mazda 6 e a doua mazda pe care o detin,consuma putin poate mult si polueaza si mai putin,si alfa...ei bine e a nevestei...v-am lasat...
    0 0
  • ~!~TEXAN~!~
    CE PAHOARCA !!
    mai bine sa mai studieze niste game ca nu prea prinde decima pe pian masina asta ... sa o ia usor asa cu Dont , Sevcik , Do major armonic ... d'astea usoare ... ca pana sa ajunga la VAERON tre sa treaca de Garabet Avachian ... si sa cante si la ateneu :)) .... =)) Texas 2008 TM .... va pup la bashina ...p.s. gurile de ventilatie chiar arata la fel ca alea de pe Logan-Panda-etc .... cum a prea bine zis domnul de deasupra mea :)
    0 0
  • carcotasu'
    pt toti acei ''gheorghe'' si ''ion'' posesori de dacia logan sau solenza...aflati ca acelesi design al gurilor de ventilatie il are si Lamborghini,Fiat etc...muuuult inaintea iubitei voastre masini LOGANUL mult respect!
    0 0
  • gheorghe
    pt ~!~TEXAN~!~ (
    sa nu uitam un DVORJAK,DEBUSSY,RAVEL...asta pt a intra in era "non-conformistilor"...ideea e ca degeaba eu pot lejer o decima cu stinga si o duodecima cu dreapta,aia nu poate decit sa insemne ca am "grip" la volan..=))) si vezi ca pt unii do major armonic chiar si dupa facultate e gama "teoretica" =)))))...si pt cei ce nu stiu despre ce vorbim...si asa nu va intereseaza si nu conteaza pt voi...doar atit pot sa zic...astia nu au scris MANELE de ascultat in masina asta sau pe woooferul sony iecsplode din minunatul porbagaj de litraj mare ce il detine LOGAN...comparabil cu masini din clasa mai mare...pai nu prea este clasa mai mare ca LOGAN...e cel mai tare la toate
    0 0
  • !
    interesanta masina...cat despre celelalte comenturi...a trebui facut un filtru in comentarii..si daca cineva scrie cvantul "LOGAN" sa primeasca kick+ban+shut duwn+ cateva palme peste ceafa :)
    0 0
  • Carcotasu' de serviciu
    @a2000
    > daca cineva scrie cvantul "LOGAN" sa primeasca kick+ban+shut duwn+ cateva palme peste ceafa :)LOGAN LOGAN LOGAN... :)
    0 0
  • ~!~TEXAN~!~
    @gheorghe
    Bv ma :)) ... esti la cons cumva ? :) ... poate ne vedem pe acolo :))
    0 0
  • sa fim seriosi ..
    Ce tampenie.. e urata masina si are un interior de 2 bani.. cred ca oricine ar alege un Veyron in fata caruciorului de cumparaturi, aici de fatza :)) .. Sa ma dea banii afara din casa ca n`as da 1 milion de euro pe asa ceva.Zicea cineva de ce toti luam apararea Veyronului .. simplu .. e masina perfecta si de atata timp se tot spune ca "vor scoate" ei o masina care sa detroneze Veyronul .. Aratati si mie un om intreg la cap care ar alege asta peste Veyron .. Si daca tot vorbim de performante .. ce scrie acolo in descriere, pot fi fabulatii.. O sa prinda 420 .... aruncata din avion :))
    0 0
  • Banca din parc
    :)) super masina... fata masinii impresioneaza... zici ca a fost banca unei "micute" doamne. Spatele e cam copiat dupa mazda rx7.. in rest e doar e tentativa nereusita de masina sport. Le-as sugera sa lasa doar sasiul...e mult mai aratoasa.
    0 0
  • babuinu'
    pseudo veyron
    sincer, nu prea se compara cu nici un veyron. fata parca este de pisica de mare....
    0 0
  • lupu_vitezomanu
    ce stiri tampite...
    incep sa cred ca in zilele astea orice super-masina lansata dupa aparitia veyronului devine automat 'rivalul' veyronului....ce aiurea..de parca veyronul e cea mai frumoasa sau mai tare...sa fim seriosi arata ca o bila..sunt sute de masini care sunt mult mai frumoase ca veyronul..dar nu au performantele acestuia..intradevar e foarte reusita..dar informati-va cat sa gandit la masina acea..cate teste sau facut ..mii de ore de calcule teste si rezolvari la probleme intro companie cu mai mult de 10 angajati...eh la noi daca e nou e neinteles..cum poti sa zici ca masina asta e urata cand esti un habarnist si imaginea ta peransamblu cand vine vorba de cum arata o masina este loganul..sau alte masini din viata de zi cu zi care sunt hidoase..acelasi aspect il au toate...nimic nou doar mai rotunjit. asa ca lasati comentarile acasa si ganditi-va si informati-va inainte sa comentati. cat la interior este o masina sport..o supermasina..si stilul si luxul nu caracterizeaza o supermasina sport. q.e.d.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru