VW Magotan, Passat chinez
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vi se pare ca vedeti un Passat in imaginile de alaturi? Aveti in mare masura dreptate. Este un model Volkswagen, este un Passat, doar ca el se numeste Magotan si reprezinta oferta constructorului german pentru piata din China.
Vorbim despre un Passat adaptat pietei chineze care a fost prezentat ieri la Salonul Auto de la Pekin. In comunicatul oficial, constructorul afirma ca modelul desenat in Germania este modificat “pentru a satisface toate cerintele pietei din China, atat ca design cat si ca optiuni si pentru a fi pe gustul societatii chineze contemporane”.
Practic, Magotan este prezentat pietei chineze ca “fratele geaman al modelului de succes Passat”. Completam noi: atat de geaman incat este identic. Mai mult, este atat de “frate” cu Passat-ul incat, oricat ar incerca Volkswagen sa ni-l prezinte ca un model de sine statator, pana si fotografiile de presa sunt identice (vezi cele doua poze cu spatele din semiprofil). Oricum, noul Volkswagen Magotan aduce elemente noi pentru modele din aceasta clasa din China, cum ar fi sistemele bi-zona de climatizare automata sau sistemul de pornire prin cartela.
Prin Magotan, divizia asiatica a celor de la Volkswagen incearca sa isi intareasca pozitia foarte buna pe care o are in China. Iar succesul lui Passat in tarile europene este un garant in acest sens. Ramane de vazut care va fi reactia pietei chineze in acest sens.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Land Rover a publicat primele imagini oficiale cu noul Range Rover electric din timpul testelor de iarnă. Noul model va avea un design identic cu versiunile cu motoare termice și va avea un nou sistem de control al tracțiunii. (23.04)
-
Ford a introdus câteva actualizări importante pentru versiunea electrică a lui Transit. Astfel, modelul utilitar primește acum o baterie mai mare, cu încărcare mai rapidă și cu autonomie mai mare. (23.04)
-
Opel a prezentat oficial noua generație Grandland, disponibilă în versiuni cu motoare hibride și electrice. Noul model aduce un design proaspăt și tehnologii noi, iar în cazul versiunii electrice, aceasta oferă o autonomie de până la 700 de kilometri. (23.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Ciudati si oblicii astia mici...partea proasta e ca ne cam inghit usor pe partea auto...
ieftine si bune ( ceea ce nu prea este posibil 'ieftin ' la constructorul german')
Poate sa se numeasca ' gogu' ce conteaza.
Si daca cineva nu este in stare sa se mentina pe piata citez 'partea proasta e ca ne cam inghit usor pe partea auto' daca da atunci LA GARLAAAA
ieftin si bun
Sa le dam noi nemtilor salariile ale formidabile , cu care sa ne sfideze ?
De ce sa schimbi numele? Este o problema de a incerca sa intelegi cultura lor si cred ca prin asta VW, ca si multi altii, nu vor avea decat de castigat.