Comentarii (16)

  • @
    Super. Sistemul al cilindrilor activi, mi l-as dori la multe modele...
    Insa astept RS6 :)
    7 4
  • S line
    Tehnologia "”cylinder on demand”" este deosebit de interesanta, pt ca duce sistemul "start-stop" la un alt nivel.
    9 3
  • barichelu
    si uite asa cu "”cylinder on demand”" pleci de pe loc cu 3 cilindri ca VW Up!
    8 4
  • @
    @barichelu: cylinder on demand, dupa parerea mea, se decupleaza la un buton :), si ramane cu 4 nu cu 3 cilindri. :)). Dar fi sigur, ca nu pleaca ca un UP, doar nu face suta in 4.8s cu 4 cilindri =)).
    9 2
  • care a scos primu aceasta tehnologie mercedes sau audi ?
    1 1
  • daca asta face suta in 4.8 rs 6 in cat va face? daca e vorba de 4.4 sau 4.5 atunci ce rost mai are sa scoti doua masini cu aceleasi performante ?
    5 2
  • @Vuu - Nici unul. Primul a fost Cadillac in anii 80
    8 1
  • patent
    super masina!!!!!!!!!!!!!!!!!
    5 3
  • @tds
    adevarat ca Cadillac a fost primu cu aceasta tehnologie insa undeva prin anii 60' au experimentat cu asemenea motoare insa costurile iau impins pe americani sa renunte........
    1 3
  • Sabina F1
    motor
    Cu toate ca stiu ca motorul e de 4L, de ce nu ati mentionat asta in articol?
    2 0
  • ha ha ha
    Scorpyon, ce faci, omule, vad ca in ultima vreme incerci sa te exprimi ca un expert TCM...Vorba celor de la BUG Mafia: "Ai si tu o varsta, te grabesti sa cresti, nu?"...Ma mir ca stii cum vine asta, cum se potriveste ailalta, evaluezi raporturi cilindree/putere/cuplu, nimic anormal in aceste cazuri, dar pana una alta te reclama lipsa de experienta in sofat, adica ceva ani acolo la activ pe sosele, asadar nu prea se cade sa ne dam in stamba cu ceea ce cunoastem daca n-avem inca idee deplina despre cum reactioneaza pe viu, aplicate de noi insine, respectivele cunostinte salutare, fara suparare, nu crezi?...Eu, personal, nu cutezam sa intru pe vreun forum auto cu multi ani in urma stiind ca n-am habar de conducere ghidata de automatisme formate. Fa cum vrei tu pana la urma, dar modalitatea ta impetuoasa de a te lansa in analize tehnice nu prea concorda cu statutul real in domeniu la care ai ajuns si risti astfel sa te acoperi in timp cu niscaiva infatuare, care, de regula, este usor de depistat de catre toti ceilalti si, ghici, motiv suficient pentru a te trezi evitat de toata lumea, rand pe rand...
    3 6
  • dacia
    noua dacia fluence v-a bate orice la vanzari...renault megane rs nici nu se comapara cu acest wagon (caruta)....motoare slabe...daca pica doi cilindri ii fix ca si dacile papuc cand puneai marfa in obor....mergea in 3 cilindrii sau chiar 2 :)) dar mergeau. Asta daca pica 2 cilindrii devine x6 pardon V6 adica vagon de dormit pentru 6 persoane :)) pe marginea drumului.
    Oricine ce ar zice RENAULT face masini bune, motoare bune, loganul si sandero sa nu mai zic de duster care face furori prin Suedia la vanzari...Audi ii asa pentru ciobani, oameni de la tara proaspeti mutati in centrul orasului ii masina asa pentru 2-4 km restul tot cu capota ridicata si cheia de 14 sa mai reglezi un piston picat.
    2 4
  • interesant......seamana cu vechiul audi.....foarte interesant....
    2 1
  • @amicii suedezi
    Ce rost își are S6 dacă o sa apară Rs6 ???
    După părerea mea e inutil S6 .
    2 7
  • @BMW-M
    S6 este varful de gama si a fost alegerea celor de la Audi sa-l denumeasca altfel. Avantaj Audi pt ca scoate mai mult de pe urma marketing-ului, avantaj client pt ca primeste mai mult decat un A6. Si un mare avantaj pt clientii RS, pt ca cei cu motoare de 2l nu-si pot pune decat pachet S si RS ramane crème de la crème.
    6 0
  • @prietenii suedezi
    Cum credeți de ce Audi arunca caii putere la disperare Fața de BMW ???
    si cum credeți BMW 550i va pierde bătălia cu Audi S6 ?
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru