A doua generaţie a lui Chevrolet Volt ar putea dispune de un motor rotativ
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar dacă Chevrolet Volt nu a fost lansat oficial pe piaţă, echipa de la General Motors lucrează din greu pentru a găsi o soluţie de scădere a costurilor celei de-a doua generaţii a modelului electric. Din acest motiv este posibil ca viitorul Chevy Volt să dispună de un motor rotativ sau de un propulsor diesel.
"În acest moment, sistemul de propulsie este prea scump, chiar dacă am folosi un motor existent", a declarat Karl Stracke, vice-preşedinte GM. De asemenea, oficialul americanilor a confirmat faptul că în prezent se fac teste ale viitorului sistem de propulsie, iar pentru creşterea autonomiei este posibil să fie utilizat un motor rotativ.
"Strategia noastră constă în utilizarea unui motor rotativ sau al unui propulsor pe benzină cu doi cilindri care să producă între 20 şi 25 de cai putere. Am condus deja maşina. Cu motor rotativ are un consum mai mare dar apare un alt avantaj, şi anume dimensiunea compactă", a completat oficialul americanilor.
De asemenea, General Motors ia în calcul şi o versiune cu motor diesel.
În prezent pachetul de baterii pentru Volt costă aproximativ 8.110 euro, iar GM lucreză din greu pentru a reduce costurile viitoarei generaţii cu 50 de procente.Via | InsideLine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Kia a lansat un nou serviciu de streaming pentru clienții din Europa. Noul serviciu va fi lansat pe modelul electric EV3 urmează să fie disponibil pentru toate modelele noi vândute pe Bătrânul Continent. (17.06)
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
...de ce nu un motor mic pe etanol.....sau un diesel cum era cel de la wv lupo.......care se vroia motorul de 3 litri la suta