A doua generaţie a lui Chevrolet Volt ar putea dispune de un motor rotativ
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar dacă Chevrolet Volt nu a fost lansat oficial pe piaţă, echipa de la General Motors lucrează din greu pentru a găsi o soluţie de scădere a costurilor celei de-a doua generaţii a modelului electric. Din acest motiv este posibil ca viitorul Chevy Volt să dispună de un motor rotativ sau de un propulsor diesel.
"În acest moment, sistemul de propulsie este prea scump, chiar dacă am folosi un motor existent", a declarat Karl Stracke, vice-preşedinte GM. De asemenea, oficialul americanilor a confirmat faptul că în prezent se fac teste ale viitorului sistem de propulsie, iar pentru creşterea autonomiei este posibil să fie utilizat un motor rotativ.
"Strategia noastră constă în utilizarea unui motor rotativ sau al unui propulsor pe benzină cu doi cilindri care să producă între 20 şi 25 de cai putere. Am condus deja maşina. Cu motor rotativ are un consum mai mare dar apare un alt avantaj, şi anume dimensiunea compactă", a completat oficialul americanilor.
De asemenea, General Motors ia în calcul şi o versiune cu motor diesel.
În prezent pachetul de baterii pentru Volt costă aproximativ 8.110 euro, iar GM lucreză din greu pentru a reduce costurile viitoarei generaţii cu 50 de procente.Via | InsideLine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Apple a lansat oficial noua sa aplicație pentru sistemele multimedia auto. Noua aplicație se numește CarPlay Ultra și față de sistemul obișnuit, noua aplicație este afișată pe toate ecranele mașinii, inclusiv pe instrumentarul digital. (16.05)
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
...de ce nu un motor mic pe etanol.....sau un diesel cum era cel de la wv lupo.......care se vroia motorul de 3 litri la suta