A doua generaţie a lui Chevrolet Volt ar putea dispune de un motor rotativ
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chiar dacă Chevrolet Volt nu a fost lansat oficial pe piaţă, echipa de la General Motors lucrează din greu pentru a găsi o soluţie de scădere a costurilor celei de-a doua generaţii a modelului electric. Din acest motiv este posibil ca viitorul Chevy Volt să dispună de un motor rotativ sau de un propulsor diesel.
"În acest moment, sistemul de propulsie este prea scump, chiar dacă am folosi un motor existent", a declarat Karl Stracke, vice-preşedinte GM. De asemenea, oficialul americanilor a confirmat faptul că în prezent se fac teste ale viitorului sistem de propulsie, iar pentru creşterea autonomiei este posibil să fie utilizat un motor rotativ.
"Strategia noastră constă în utilizarea unui motor rotativ sau al unui propulsor pe benzină cu doi cilindri care să producă între 20 şi 25 de cai putere. Am condus deja maşina. Cu motor rotativ are un consum mai mare dar apare un alt avantaj, şi anume dimensiunea compactă", a completat oficialul americanilor.
De asemenea, General Motors ia în calcul şi o versiune cu motor diesel.
În prezent pachetul de baterii pentru Volt costă aproximativ 8.110 euro, iar GM lucreză din greu pentru a reduce costurile viitoarei generaţii cu 50 de procente.Via | InsideLine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
-
Adrian Hallmark, șeful Bentley, a declarat că marca britanică nu va oferi un sistem de conducere autonomă de nivel 3 pentru modelele sale. În opinia lui, mașinile cu un astfel de sistem sunt prea periculoase. (03.04)
-
Potrivit unui studiu realizat de organizația americană AAA, 66% dintre șoferii intervievați încă se tem de mașinile autonome. În 2022, acest procentaj era de 55%, iar anul trecut de 68%. (15.03)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
...de ce nu un motor mic pe etanol.....sau un diesel cum era cel de la wv lupo.......care se vroia motorul de 3 litri la suta