Aston Martin: "Doar modelele Lagonda vor fi hibride"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi organismele europene forteaza majoritatea constructorilor auto sa reduca media emisiilor de gaze, Aston Martin nu se grabeste sa introduca versiuni ecologice. Prima solutie de compromis a britanicilor a fost lansarea unui minicar de oras, bazat pe Toyota iQ. A doua se pare insa ca va fi strans legata de reinvierea brandului Lagonda.
Constructorul britanic nu are nici cea mai mica intentie de a introduce o metoda de propulsie alternativa pentru modelele sale, o asemenea solutie urmand sa afecteze serios performantele supercarurilor exclusiviste. Declaratia a fost facuta de insusi Ulrich Bez, boss-ul Aston Martin, care a subliniat insa importanta unei solutii de reducere a mediei emisiilor.
Presedintele a vorbit despre posibilitatea introducerii unui tren de rulare hibrid odata cu nasterea brandului Lagonda, asteptat sa isi faca aparitia in urmatorii trei ani cu ajutorul platformei modelului de lux S-Klasse, pusa la dispozitie de Mercedes.
Lagonda pregateste insa si un SUV, model care va adopta de asemenea o solutie electrico-termica pentru propulsie.
Surse neoficiale anuntau in septembrie ca trenul de rulare ecologic va fi pus la dispozitie tot de Mercedes, in urma unor contracte de colaborare incheiate intre nemti si englezi.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Pericol iminent
-
BMW M2 CS, record pe Nurburgring: cea mai rapidă mașină din clasa compactă
-
Noua Kia EV5 ajunge acum și în Europa: autonomie de 530 kilometri
Comentarii (0)