Audi A7 - primele detalii

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 13.06.2008
Coupe-ul cu patru usi pe care il pregateste Audi va fi lansat in 2010. Automarket va ofera primele informatii despre acesta.

Esential

2010 este anul in care va fi lansat noul Audi A7.
600 de cai putere va avea cea mai puternica versiune, RS7.

Piata coupe-urilor cu patru usi se largeste in fiecare an iar Audi nu va sta foarte mult timp departe de acest segment de piata. Modelul pe care germanii il vor propune intr-o clasa marcata de modele cu aspect extrem de dinamic si clientela la fel de dinamica va fi A7, ale carui detalii incep sa iasa la iveala in presa internationala de specialitate.

Audi A7 va fi lansat in premiera in 2010, fiind unul dintre pilonii de marca ai extinderii vanzarilor Audi in urmatorii sapte ani. Noul model va fi incadrat intre A6 si topul de gama A8, urmand sa se concentreze pe o paleta de rivali de clasa, cum sunt Mercedes CLS, cu noul BMW Seria 8 (model care va prelua liniile de design ale coneptului CS) sau viitoarea generatie a lui Jaguar XJ.

Viitorul Audi A7 va iesi pe piata in doua versiuni de caroserie, un coupe cu patru usi cu acoperis dur si un cabriolet, de asemenea cu patru usi. Amplasarea a patru portiere in arhitectura unui model cabrio reprezinta, la aceasta ora, o adevarata provocare tehnica, inginerii germani sustinand insa ca vor face ca Audi sa devina primul constructor care va dezvolta un cabriolet cu patru usi modern, care sa corespunda tuturor normelor de siguranta europene.

In ceea ce priveste motoarele, viitorul Audi A7 va dispune de doua unitati V6 pe benzina: una de 2.8 litri aspirata normal de 204 CP si una de 3.0 litri turbo de 300 CP. Peste acestea va veni versiunea de performanta S7, al carei motor V8 de 4.0 litri va fi capabil sa scoata 394 de cai. Cea mai puternica varianta a lui A7 va fi insa Audi RS7, care va deveni o adevarata arma pe sosele cu al sau motor V10 de 5.2 litri si 600 CP. Normal, tractiunea integrala quattro isi va face si ea aparitia. Versiunile S7 si RS 7 vor fi lansate ceva mai tarziu, in noiembrie 2010, respectiv in iunie 2012.

via | Automotive News 

Taguri: A7, Audi, RS7, S7

Comentarii (25)

  • cel fin fin automobil
    cei de la audi se intrec pe ei insisi de fiecare data cand lanseaza un nou model. parca lanseaza o noua moda
    0 0
  • iti dai seama ce senzatie va fi cel de 600 de cai!!!
    0 0
  • toteu
    de ce dumnezeu inca se mai scot motoare imense cu consum la fel de imens... ? petrolu e pe duca, nu ar trebui sa incercam sa consumam cat mai putin ?...cel putin parerea mea...
    0 0
  • Prostie
    Cat timp vor fii snobi pe Pamant nu vor exista limite de poluare si prostie.
    0 0
  • dragoscst
    Sincer "bravo" !!!
    Usurel fratilor, sincer BRAVO ptr. remarca facuta de "Prostie" !!!!
    In rest este plina lumea de imbecili fara minte !
    0 0
  • salupa
    O BAAARCA ..... ce aiurea... nici sportiva nici confortabila ...pasagerii e un compromis pt pasagerii din spate.... oribil...sper sa nu scoata asa ceva.
    0 0
  • andrei
    hoooo fratilor
    ii superba mashina, lasati-o moale cum ca se gata benzolu si sa facem economii, odata si odata tot o sa se gate, da se gasesc inlocuitori, daca mai traim noi pana sa se gate,de unde putere daca nu consum, tot asha
    0 0
  • Inovatie?!
    Ce moda noua sa lanseze? Tu nu ai auzit cumva de CLS?! Pana si VW au scos Passat CC.

    Mai puteti lauda marca asta intr-atat de exagerat?!
    0 0
  • Da inovatie
    care e faza, ca nu e nici o lauda, o sa fie o masina asa cum ne-a obisnuit audi si nu o sa dezamageasca sub nici o forma.
    si daca nici audi nu merita laudata, atunci du-te si lauda-le pe celelalte.
    0 0
  • Marius
    imbecilitatea "redactorului"
    Dragi mei, aveti pretentia ca sunteti site de specialitate? Cum puteti sa spuneti o idiotenie de genul "Coupe-ul cu patru usi" ??? Poate vroiati sa spuneti CABRIO. Coupe este termenul pt 2 usi, de cand a aparut pe piatza. Nu e destul ca suntem un popor de inculti? Ne mai indobitociti si voi?
    0 0
  • Un imbecil
    Mircea Mester propun sa fii concediat pt acest articol sau sa iti dai demisia...
    0 0
  • Mircea Mester
    coupe cu patru usi
    Nu mai departe de ianuarie 2008, Volkswagen a lansta la detroit Passat CC, pe care germanii il numesc, in comunicatul oficial, "primul coupe cu patru usi al marcii".

    Acum cativa ani, Mercedes isi numea in acest fel modelul care a lansat lupta in acest segment. Acum, acel model se numeste CLS si e cunoscut peste tot in lume.

    Segmentele auto sunt extrem de dinamice. In expresia "coupe cu patru usi", primul termen denumeste linia exterioara superioara dinspre montantul A spre stopuri iar a doua parte denumeste numarul portierelor. Daca s-ar fi numit doar "coupe" am fi vorbit de ceea ce aduceti voi in discutie. Segmentul coupe-urilor se extinde, dragilor, si pentru asta nu e de condamnat un redactor, un om de PR ci insasi nevoia de dinamism a publicului.

    In concluzie, exista coupe-uri cu patru usi. Asa cum exista crossovere, SUV-uri Porsche sau motoare diesel la Subaru. De necrezut, nu-i asa?
    0 0
  • 4 usi
    A coupé or coupe (from the French verb couper, to cut) is a car body style, the precise definition of which varies from manufacturer to manufacturer, and over time. Coupés are often sporty variants of sedans (also known as saloons — see American and British English spelling differences) body styles, with doors commonly reduced from 4 to 2, and a close-coupled[clarify] interior offering either two seats or 2+2 seating (space for two passengers in the front and two occasional passengers or children in the rear). Before the days of motorized vehicles, the word referred to the front or after compartment of a Continental stagecoach.
    atunci daca aia zic o prostie care sa iasa din comun hop si noi la fel ca ei ca doar deh ne e greu sa gandim...
    daca nemtii zic la imprimanta televizor noi toti ne uitam la ea ca sa vedem meciu rom-ita
    uite eu nu vreau sa cred
    si bafta cu vazutul meciului la imprimanta
    0 0
  • Mda
    Dupa cate vad eu nu e nimic deosebit adic are aceleasi linii aceeasi baza numai ca nu are plafon un pic modificata la faruri in rest nimic esential pot spune ca e un facelift...nu ma mai impresioneaza de mult cu noutatea masinile astea nemtesti cu toate ca audi e cea mai fiabila dintre ele conform statisticilor.Oricum bafta cu ea sper sa vedem shmecherasii prin bucuresti cum asuclta manele si audi A7
    0 0
  • Mircea Mester
    @emil
    Uite expresia-cheie: "With doors commonly reduced from 4 to 2". Exceptiile alea au construit un nou segment. Pur si simplu.
    0 0
  • Atitudine
    @Marius si Emil cred ca ar trebui sa va cereti scuze fata de M. Mester pentru "imbecilitatea", "incultura","greutatea de a gandi" si pentru necunoasterea limbii engleze. Nu numai ca nu stapaniti termenii dar vorba romanului:"prostul parca nu e prost destul daca nu e si fudul"

    @MM: "N-ai cu cine ma, niste...":))
    0 0
  • Poate o noua clasa
    Poate Mercedes, VW si mai nou Audi au inceput sa creeze un nou segment auto "coupe" cu 4 usi. Prin definitie coupe-ul are doar 2 portiere. In plus as dori sa adaug ca autoturismele coupe au acoperis rigid, cea ce in cazul autoturismului de fata nu se verifica.
    In cea ce priveste masina mie mi se pare un A6 decupat in photoshop, varianta asta de masina nu cred ca se va produce pentru ca un acoperis pt o masina asa de mare ii greu de realizat, plus rigidizare caroseriei de asemenea va fi aproape imposibil de realizat. Sunt de acord ca s-au mai construit cabriolete cu 4 portiere dar aveau 2 doua locuri acoperite.
    0 0
  • Ne repezim
    Ne este caracteristic: de cate ori e ceva in dezacord cu ce am studiat, atat cat am facut-o fiecare, ne repezim la "gatul" celuilalt si-l "desfiintam", doar-doar ii vom inchide gura. Nu stim sa discutam in contradictoriu, sa polemizam civilizat. Suntem mici, nu avem noblete...
    0 0
  • Georgel
    Sa va fie rusine
    As vrea sa stiu voi comentatorii astia care sunteti asha dishtepti de ce nu mergeti direct la producatori sa faceti gargara?
    Cat despre masini cand nemtii faceau masini tari voi inca mai sperati sa aveti vreodata o dacie 1310 ,ca vi se rupsese talpile de la mers pe jos si aglomeratii in autobuze sa nu mai zic de cei care birjareau carutza . Halaal de voi rashilor.Oricum in fata la AUDI nu valorati nici cat o ceapa degerata Huuuuuuuuu!!!!
    0 0
  • fitze
    va dati seama ca urgent o sa sara in scheme fitzoshii de la noi ? Io zic ca deja se gandesc sa comande cal putin 100 de smecheri din RO.
    0 0
  • andrei
    plina-i lumea de idioti
    ba fratilor, da idioti mai suneti unii, CLS este ,,de cand lumea si pamantu`` ca sa zic asha, si mai nou a aparut si pasat care sunt coupe-uri cu toate ca au 4 ushi, ii datorati mari scuze adminului, imbecililor, mai bine tacetzi dreq din gura si nu va bagati aiurea
    0 0
  • Scuze
    Imi cer scuze
    0 0
  • Paulik
    sunteti niste fraieri care pupati mercedes si altele k ea, cand alta firma scoate o masina noua mai ales concurenta cu mercedes; pe langa nici nu aveti bani sa va uitati la o asa masina dar stiti toti sa criticati
    0 0
  • Audi nr1
    Audi este nr 1 in lume la ora acesta....se stie dar se accepta cu greu..cele mai bune motoare diesel ( si cu benzinarele TFSI...sunt cam tot cei mai buni), sasiuri extraordinare , tehnologie Space frame din aluminiu,tractiune qattro...nu are rost sa o mai descriem, se stie, este cea mai buna, desing superb...iar la interioare...aici sunt de povestit nepotilor, design , imbinari si materiale imposibil de gasit la alta marca....alte avantaje...ce sa zic..gasiti-le voi..indiferent ca sunteti fani BMW, Mercedes sau Kia
    0 0
  • BRUNETU
    mercedes al the wway
    pt kimi....la ora actuala...MERCEDES sunt cele mai bune in lume....a fost o emisiune chiar la germani in premiera...cand s'a constat......cine este pe primu loc...iar clasamentuel este 1.mercedes 2.bmw iar audi pe locu 3...deci impuscate
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru