Audi A8 modificat de ABT

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 26.06.2010
Tunerii germani de la ABT au creat o variantă îmbunătăţită a lui Audi A8. Aceasta a fost botezată AS8 şi poate produce până la 385 de cai putere.

Esential

385 de cai putere produce ABT AS8
880 de Nm dezvoltă propulsorul creaţiei germanilor de la ABT

Tunerii de la ABT au prezentat viziunea proprie asupra lui Audi A8. Germanii au pregătit pentru limuzina constructorului din Ingolstadt un kit de caroserie discret şi un pachet pentru performanţă. Kit-ul de caroserie are în componenţa sa un spoiler redesenat pentru partea din faţă a maşinii, praguri laterale noi, un deflector de aer care pune într-o lumină nouă evacuarea cu patru ţevi de eşapament şi un eleron discret poziţionat pe portbagaj. Din toată această ecuaţie germană nu puteau lipsi jantele clasice ABT CR de 20 sau 21 de inch.

Primul A8 modificat dispune de propulsorul V8 de 4.2 litri TDI. Maşina este capabilă să producă până la 350 de cai putere şi poate dezvolta un cuplu motor maxim de 800 Nm. Mulţumită schimbărilor aduse de tunerii germani, puterea lui Audi A8 a fost îmbunătăţită cu 35 de cai putere, iar cuplul motor a crescut cu 80 de Nm. Cu noile modificări, timpul în care limuzina germană sprintează de la 0 la 100 de km/h a scăzut la 5 secunde.

"Modificările operate de noi nu au ca scop schimbarea caracterului acestei maşini.

Noi am dorit să subliniem eleganţa acestui model", a declarat Hans-Juergen, manager general ABT Sportsline.

Via | ABT Sportsline

Comentarii (21)

  • mie sincer imi place a4 foarte mult dar....ce nu-mi place eca acest a8 din profil seamana cu a4 aproape perfect deci....totusi se cuvenea sa arate altfel....mai ales ca-i clasa de lux....in rest e....ok.dupa parerea si gusturile mele audy detine sa zic asa ...ca imagine ,lucul1 la clasa medie in rest ...imi pare rau sunt celelalte.apreciez mai mult a4 fata de concurenta strict pt. design,marime(3-ul si c-ul personal mi se par cam inghiesuite) si interior , nu vorbesc aici de motoare...
    4 4
  • Audiiii
    Du-te-n lumea ta! 880 Nm ?!?!?!

    Pacat ca arata ca cea mai grasa papusa ruseasca. E un A1 tras la xerox cu 200% zoom.
    12 11
  • naspa
    Are o fata , parca ii curg bale. Parca ii curg ochii. Este A4 mai mare , dar A4 arata mult mai bine, mai echilibrat . Vorba lu unu are atat de multe leduri exact ca la un casetofon chinezesc vechi, cu multe "luminite". Asa arata si la interior , prea multe luminite, toate butoanele sunt luminate.
    10 10
  • BMW
    ptr cei de mai sus, aceiasi situaite e si la Bmw cu noile modele de la seria 3 la seria 7 au 90% elemete comune.

    Bmw-u nu are in prezentr un motor V8 diesel care sa fie concurent ptr S450 CDI si A8 4.2 TDI, de cuplu motor habar nu aveti ca sa stiti cati nm poate sa iasa dintr-un 4.2 tdi.
    9 11
  • HA HA HA
    Daia BMW a luat 4 premii la motoare anul asta si AUDI si MERCEDES cate unul. Nu mai zic de cate ori a luat cel mai bun motor si in fiecare an a avut cele mai multe premii la motoare. AUDI A8 din V8 pe benzina scoate 371 CP , BMW din V8 pe benzina scoate 407 CP , vezi asa se face diferenta. Fa comparatie intre motoare de acel tip. BMW 7 are disel L6 , probabil cu urmatorul facelift o sa scoata si si un V8. Dupa cate se stie un motor in V este cel mai puternic, BMW dovedeste mereu contrariul si din linie scoate o putere foarte mare. Deci la motoare BMW este peste. Mai vrei un exemplu de motor AUDI Q7 motor V8 benzina scoate 340 CP, BMW X5 motor V8 scoate 407 CP. Asta este mai are de invatat la motoare AUDi.
    9 4
  • @@@
    @335i
    Bravo, in sfarsit un fan bmw cu capul pe umeri. tot asa!

    @ian. lica, ger

    Va sugerez sa vedeti masina asta live nu in poze. Arata superb. Cei drept e drept nu tipa a manea de la 7km departare, e mai discreta asa cum trebuie sa fie o limuzina.

    Catdespre interior este cel mai frumos si luxox din clasa la momentul asta. Si nu o spun doar eu care l am vazut pe viu, o spun jurnalistii in domeniu.

    @ @335

    Iti arat repede ca habar nu ai despre ce vb, si ca tu care cica esti fan bmw habar nu ai de firma aia.

    Audi are 4.2 benzina ASPIRAT 371cp bmw are 4.8 aspirat 350 cp ( pe x5 de ex ), ala de 407 cai este un 4.4 BITURBO. Asa ca lasa ma cu premiile tale. Audi are clar tehnologia sa scoate din 4.2 aspirat 450 de cai... dar nu au nevoie acum de motorul ala pe masina aia. De aia au lasat gama de motoare asa. Cand o sa aiba nevoie de un motor mai mare sau mai puternic fii sigur ca o sa il scoata.
    8 9
  • @george
    da linkul cu 4.8 care are 350 CP pe X5. 371 Cp audi pe ce model 
    7 2
  • @ george si 335
    nu interiorul lui a8 este cel mai luxos , si lexus este peste , are aproape acelasi bord ca si cel vechi , ce motor dai tu ca exemplu este unul care a fost inlocuit de cel biturbo si avea 367 cp nu 350cp daca tot ai mentionat , iar a8 are 4,2 -340 cp si 4,2 -350 cp dar pe fsi , deci tot bmw este mai performant. Si daca tot spui de premii , unde este audi ? http://www.youtube.com/watch?v=nttyrIG2eiM Te rog nu iti face rau :) bmw are un L6 de 300 cp , deci ca performanta litrica este peste dieselul de la audi , urmatorul diesel V8 sigur va fi si mai performant , asta asa sa revenim la subiect
    8 4
  • @rti
    Noul 4.2 are 372 cp. Iar daca citesti atent cum nu faci nici oadata am si zis foarte clar tot. Si chiar si la cel vechi am subliniat ca era o diferenta de 600 cc. Asa ca nu ma mai inebuniti cu diferente de 16 cai la limuzine de 2 tone ca nu asa se masoara un motor performant. Odata cu A7 lanseaza si audi 3.0 300 cp deci posti sa stai linistit ca totul merge conform planului.

    Cat despre premiile luate de audi le poti cauta si singur pe google. Iar despre lexux, adica masina dupa care s a copiat noul seria 7, imi pare rau sa spun dar nu are rafinamentul si calitatea unui a8. poate doar jucariile.

    Iar daca tu imi spui ca interiorul de a8 nu este frumos pt ca seamana cu cel vechi este clar ca nu ai un simt al frumosului foarte dezvoltat.

    Oricat aberati voi, audi este ce este, unul dintre primii constructori germani premium la ora actuala cu sanse foarte mari sa devina primul in urmatorii ani, si cu un buget care sa i permita asta. Si ca sa inchidem subiectul, nu eu spun asta cii publicatii ziaristi economici e.t.c.

    Daca chiar va considerati mai destepti sau mai pregatiti decat ei va rog, aberati in continuare despre cat de nasol e audi si cat ulei consuma.
    6 7
  • @ george
    pai vad ca tu dai apa la moara cu uleiul , da noul motor are 372 cp vechiul e mai slab ca cel bmw precum si noul pentru ca nu este turbo ,despre diesel si aici mai au de invatat audi cat priveste interiorul totul este subiectiv dar te dai cu fundul de pamant laudand a8 si ei au in proportie de 80% acelasi interior , ce progres :) . NU AM ZIS CA AUDI NU ESTE UN CONSTRUCTOR DE TOP, DAR ESTE DUPA MERCEDES SI BMW , nu o sa aiba luxul mercedes si dinamica bmw niciodata iar despre ziaristii economici ,apa de ploaie , nu au fost in stare sa prevada nimic , asa ca daca vrei sa aduci argumente ...mai incearca , INTRE TIMP MAI CAUTA PE GOOGLE SI IN REVISTE , MAI CUNOSCATORULE
    7 4
  • @rti
    Omule tu iar ai citit pe langa ce am scris eu. 1 la mana 2 turbine conteaza, 2 la mana alea le puteau pune si cei de la audi dar nu au vrut, au vrut motor aspirat CA NU E BOLID DE CURSE, 3 puterea nu face un motor mai performant, sunt mult mai multe criterii 4 poti pune si 10 turbine tot audi e lider la TDI 5 tu nu ai stat in viata ta in A8 dar ii critici interiorul si mai ales progres nu inseamna sa schimbi totul, progres inseamna sa imbunatatesti perfectiunea.

    Dupa tine fiecarui model nou de masina i ar mai trebui inca o roate in plus ca sa nu fie le fel ca precedentul...gresit. Tu ca fan bmw nu ar trebui sa comentezi la schimbari de design ca nici aia nu prea schimba nimic intre modelele lor.

    In final iti explic ceva care deaca o sa intelegi o sa fii mai destept in viata, dinamica bmw nu o are PT CA NU VREA SA O AIBE, iar luxul mercedes IL ARE DAR SUB ALTA FORMA MAI PUTIN CONSERVATOARE. Audi este compromisul ideal intre sport si elegant. Nu vrea sa fie mai tare ca ala si mai frumos ca celalalt, este propria identitate.

    Intre timp chiar o sa caut pe google si in reviste ca daca as spune atatea bazaconii ca tine mi ar fi rusine cu mine ca om.
    5 7
  • @ george
    Nu vrei sa pricepi deloc , nu? Audi nu are cel mai performant diesel ci Bmw ,momentan cu 3,0 l - 300cp si poate ai fi vrut sa spui ca performanta unui motor nu se masoara nu NUMAI in putere ,caci altfel iar esti pe langa .. sau poate se masoara in cat ulei consum ( tdi ). Rreferitor la A8 stai tu linistit ca am mers si cu cel din 2005 si cu cel din 1997 , poate tu nu te-ai suit in A8 decat in show-room. Uite un citat din ,, nepretuita '' ta gandire ( progres nu inseamna sa schimbi totul, progres inseamna sa imbunatatesti perfectiunea.) - esti razna rau de tot , daca un lucru este perfect nu ai ce sa inbunatatesti , dar stai linistit Audi este departe de perfectiune . Susti ca un ,, COMPROMIS '' mai bun , ca Audi este cale cea mai buna , FALS , cine vrea lux si prestanta cumpara Mercedes cine vrea dinamism si performant cumpara BMW ( clientii audi sunt fosti clienti vw , clientii bmw sau mercedes vor cumpara in continuarea aceste marci si nu altele , dar invers da )
    . Alta monstra de imaginatie bolnava - ,, ...dinamica bmw nu o are PT CA NU VREA SA O AIBE, iar luxul mercedes IL ARE DAR SUB ALTA FORMA MAI PUTIN CONSERVATOARE. '' - nu au dimanica BMW si luxul MERCEDES pentru ca inca NU POT , nu pentru ca nu vor ( de ce mai produc rs-uri? ) daca ai gandi logic ai intelege ca isi doresc sa fie ca cei 2 , dar deh . Revenind la motorul 4,4 l turbo de la BMW ,au pus acest motor ca sa reduca cilindreea si noxele conform noilor norme UE si asa o sa fac toti , numai ca ei sunt primi , din nou . Da , interiorul lui A8 este vechi ( 70 % cel precedent ) , dupa logica ta progresul nu s-ar mai realiza si am merge tot cu Ford -T . Cum ti-am demonstrat si cu alte ocazii , inainte sa susti ceva ar fi bine sa ai si argumente , esti departe copilu.
    7 3
  • loser
    cei mai obositi zic si ei ca TDI papa ulei.altceva?frustrarea asta:))
    1 6
  • dada
    si inca ceva.azi am mai vazut un cocalar cu bmw(Seria 1) de mergea pe interzis si a aruncat un ambalaj pe geam.e ceva genetic la astia.le mai trebuie un sistem implementat in masini:anti cocalar ceva;).RTI stie :))
    2 6
  • @rti
    Mai are rost sa ti spun ca nu ai dreptate in nimic din ce zici? NU mai am ce argumente sa iti aduc ca tu nu procepi...vorbesc cu un perete gol.

    PS. am mers si cu a8 2002 3.3 diesel si cu 2007 4.2 iar pe asta nou la m vazut la showroom.

    PS2: te rog zimi si mie ce pregatire ai si in ce domeniu lucrezi ca sunt foarte curios cum poti sa gandesti atat de gresit. La cat aberezi tind sa cred ca lucrezi la bmw.
    4 6
  • anndrey
    cel mai de sus cu bmw-ul ha ha ha
    ai dreptate nu zik k nu in ceea ce priveste cuplu motor si caii putere scosi de bmw fata de cei scosi de audi....dar e normalsa fie asa stii dc...pt k b,w-ul e mai mult sportiv decat sigur si luxos....pe cand audi e mai mult luxos si sigur decat bmw....ziceai k audi mai are de invatat la motoare...hai sa iti spun cv....bmw mai are de invatat la desing....k designul lor e jukarie fata de asta de la audi multumesc!
    2 4
  • @ george & co
    Este mai simplu george , NU ai , NU ai avut si nici NU o sa ai argumente si acest ultim post arat cat esti de patetic si jalnic . @ BBI - omule eu conduc o jetta momentan si stiu mai multe despre completatul cu ulei spre deosebire de tine . Apreciez BMW pentru calitatea masinilor produse , am mers cu mai multe marci( europene , japoneze , americane - imi place mult Mazda 8 mps 2.3l turbo tractiune integrala sau Jeep Wrangler ) nu doar m-am uitat la show-room ca altii , asa ca pot sa fac o deosebire intre ele si stiu exact de ce imi place sau nu imi place ceva . Cat despre felul cum ai comentat , cred ca tu sti mai bine decat mine ..... . @ andrey - spre desosebire de motoare unde totul se poate calcula la rece , la design aprecierea este mult mai subiectiva , tie iti place cum arata Audi , mie BMW si este normal sa fie asa nu cred ca ne dorim ca toate masinile sa fie la fel. PS. george nu conteaza ce pregatire am ,dar dupa cum scrii sigur una mai mare ca a ta
    6 3
  • @rti
    Vai steluta ta...esti irecuperabil. Fa o facultate si mai vorbim.
    2 6
  • @ george
    asta este tot ce poti ? cand ramai fara replica este dureros , nu? vorbesti de facultate , eu am terminat de mult ,poate ar fi cazul sa faci si tu una ... dar la cat de adanc ai bagat capul in fund nu cred ca te poate ajuta
    5 2
  • @rti
    Tu si rocky balboa...unde tre crezi aici cu meciuri de replici ? Eu tiam adus toate argumentele la tot ce vrei tu nu ai inteles nimic nu ascutli nimic nu pricepi nimic tu stii una si buna , tu si moldoveanu ala bmw...2 specimene. Esti exact ca un vanzator de la dealeship NU RECUNOSTI NIMIC legat de superioritatea concurentei la anumite capitole. Tocmai din cauza asta te am inteabat daca lucrezi la bmw.

    Eu tocmai am terminat o facultate, imi dau licenta peste cateva zile ( de aia si stau asa tarziu la pc), tu in schimb tot nu mi ai raspuns, si te mai intreb odata pe un ton amiabil, ce facultatea ai? S
    2 5
  • @george
    pai hai sa ne intalnim la o bere daca esti asa curios si o sa dezbatem mai pe larg aceasta nedumerire a ta si altele ...si nu ma compara cu altii , utina demnitate nu iti strica, faptul ca te contrazic in privinta unor modele vag nu inseamna ca nu apreciez ce fac ei bine (am 2 masini din grup ) si stiu mai bine ce hibe au, referitor la argumente cand o sa le aduci o sa te ascult. Nu , nu lucrez la BMW si te rog fi mai atent pustiule scrii numai tampenii , inca o data , daca vrei sa avem o conversatie ne vedem in particular (daca nu ai nimic de ascuns sau nu iti este frica de ceva ) daca nu vrei nu mai pun intrebari aiurea.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru