Audi ofera doua motoare noi pentru Q5 si A4 Allroad
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi va oferi noi motorizari entry-level pentru gamele Q5 si A4 Allroad Quattro. Ambele modele vor primi un motor TSI de 2.0 litri si 180 CP, precum si un 2.0 TDI de 143 CP. Unitatea TSI dezvolta un cuplu motor de 320 Nm intre 1.500 si 3.900 rpm, pe cand TDI-ul de 2.0 litri dezvolta si el aceeasi valoare intre 1.750 si 2.500 rpm. Ambele unitati vor fi cuplate unei transmisii manuale cu sase trepte si unui sistem de tractiune integrala permanenta quattro.
In versiunea echipata cu un motor TSI de 2.0 litri, Audi Q5 va putea accelera de la 0 la 100 km/h in 8.5 secunde, pe cand consumul mediu de carburant se va situa la valoarea de 8.4 litri la 100 km. Versiunea 2.0 TDI a lui Audi Q5 are nevoie de 11.4 secunde pentru a atinge 100 km/h, in timp ce consumul mediu la 100 de kilometri este de 6.5 litri. Modelul A4 Allroad Quattro va putea accelera de la 0 la 100 km/h in 10.3 secunde in versiunea 2.0 TDI, pe cand consumul de carburant al acestuia va fi de 6.2 litri la 100 km. Unitatea TSI de 2.0 litri nu va fi disponibila in gama A4 Allroad Quattro.
In Germania, noul Audi Q5 2.0 TSI are un pret de pornire de 36.800 euro, pe cand versiunea 2.0 TDI pleaca de la 36.500 euro. Modelul Audi A4 Allroad in versiunea 2.0 TDi are un pret de pornire de 37.100 euro.Via | Easycarblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cei de la Mahindra au scos primul „Batmobil oficial” din lume. Bazat pe modelul BE 6, modelul va fi limitat la 300 de unități și va fi vândut exclusiv în India. (16.08)
-
Conceptul Lexus Sport a fost dezvăluit la Monterey Car Week, oferind o primă privire asupra designului viitorului supercar al mărcii, despre care se speculează că va fi denumit LFR. (16.08)
-
Shelby a dezvăluit oficial noul Super Snake-R, o mașină de performanță bazată pe Ford Mustang Dark Horse. Noul model primește un motor V8 de 850 de cai putere și numeroase modificări specifice create de Shelby. (14.08)
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Hyundai pregătește un rival pentru Renault 4 electric: debut la Munchen
-
Audi RS6, vânzări record în prima jumătate a anului 2025
-
Noul Opel Grandland Electric AWD: primul Opel electric cu tracțiune integrală
Doar pana la 2500???
Poti sa le observi si aici: http://www.automobilesreview.com/auto-news/engines-audi-q5-a4-allroad/15924/
O seara buna!
Adica, degeaba turezi peste 2500, mai bine schimba treapta...
Daca faceti traduceri macar nu mancati litere!!! Este vorba de motorul de 2.0 TFSi si nu TSi cum scrieti in articol. Este o mare diferenta intre aceste 2 motoare, iar eu unul nu am auzit de motor TSi mai mare de 1.4 ! Diferenta dintre aceste motoare este ca motorul TFSi are turbina iar motorul TSi are turbina si compresor.
Ca o sa ajungeti sa va lamentati ca unii ingineri silvicultori ca masina e proasta ca i-a picat turbina la 30.000 km...
Baieti, cuplu maxim inseamna...cuplu maxim. Care este intr-adevar disponibil intre 1750 si 2500. Dar asta nu inseamna ca pana la 1750 si dupa 2500 e 0. Acesta creste (destul de abrupt) pana la 1750 unde atinge varful pe care il mentine pana la 2500 dupa care scade progresiv. In sensul ca pe la 3500 - 3800 mai ai inca vreo 75 - 80 % din maxim.