BMW renunţă la actualul Seria 3 în octombrie 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
BMW a anunţat oficial că va renunţa la producţia actualului Seria 3 în luna octombrie a acestui an. Sedanul de clasă medie va face loc urmaşului său, care va intra însă în producţie abia în primele luni ale anului viitor, adică în 2012.
Noua generaţie Seria 3 va ajunge în showroom-uri în primăvara lui 2012, şi va avea la bază o platformă modulară complet nouă. Proporţiile şi dimensiunile vor rămâne însă asemănătoare cu cele ale actualei generaţii, cu excepţia spaţiului interior, programat să crească. Designul va fi o evoluţie a actualului Seria 5, de la care va împrumuta liniile generale şi aspectul agresiv. Aceeaşi reţetă şi pentru interior, care îşi va îmbunătăţi considerabil aspectul premium.
Actuala generaţie BMW Seria 3, a cincea la număr, a debutat pe piaţă în 2005 şi a păstrat constant statutul de best-seller în gama constructorului bavarez. În 2005, modelul şi derivatele sale au reuşit să totalizeze 40% din vânzările BMW.
Printre cele mai importante premii bifate de Seria 3 este titlul "World Car of The Year", decernat în 2006 la Salonul Auto de la New York.via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio













Concret.
Doar volumele sifera
Seria 3 se afla in clasa medie (competitori directi premium sunt C-classe, Audi A4, Volvo S40 s.a.m.d, din gama non premium, deasemenea sunt foarte multe - Passat, Mondeo, C5, Insignia, 508 etc.)
Dimensiunile claselor sunt date ampatament si volumetrie.
Prin exemplele date nu faci decat sa-mi spui (fara sa-ti dai seama) ca, clasele sunt date de volumul masinii (Ex Sedan,Hatch etc)...
Seria 3 is the same shit cu Jetta, Focus (ca e sedan,ca e hatchback), A4, Toyota Corolla.
Deci revenind la subiect: in clasa compacta exista toate cele trei varitante de caroserie (hatchback, break si sedan) dar tot clasa compacta raman.
Nu poti pune egalitate (la dimensiuni ma refer) intre Serie3 si Golf (Jetta) sau intre Audi A4 si Skoda Octavia sunt doua clase diferite dar ambele se regasesc in aceeasi varianta de caroserie - sedan.
Una peste alta,ce am vrut eu sa spun e ca seria3 sau alt exemplu A4,C-Clase, Jetta, Focus sedan/break,hach etc sunt in clasa compacta nicidecum medie,punct!
Altfel ar insemna ca seria 5 sa fie in clasa mare si atunci seria 7 iasa din scala... :)
In cazul in care vei intra in posesia unui buletin lunar APIA (asociatia producatorilor si importatorilor auto din Romania) vei vedea urmatoarele clasificari - dau cateva exemple aleatorii.
Clasa A (mini): Toyota Aygo, FIAT Panda, Citroen C1.
Clasa B (mica): VW Polo, Renault Clio, Opel Corsa.
Clasa C (compacta): Skoda Octavia, VW Golf, Renault Megane.
Clasa D (medie): Citroen C5, BMW serie 3, VW Passat.
Clasa E (mare): BMW serie 5, Audi A6, Jaguar XF.
Clasa F (lux): Audi A8, Mercedes S-classe, Jaguar XJ.
Clasa SUV: VW Touareg, Hyundai Santa-Fe, BMW X5.
Clasa monovolum: Peugeot 3008, Ford S-Max, VW Touran.
In primul rand au renuntat la M1, iar acuma la Seria 3.
In al doi-lea rand creeaza noi motorizari.
Iar in final, cred ca vor intra puternic si vor fi NR.1
Cand vine cineva cu date clare de pe un site deloc de neglijat o dai in romanisme de genu' ca noi nu suntem in America,de parca cineva vb in inci aici... :))
Clasificarea masinilor in sistem american e total diferita fata de cea europeana.
Bati campii si te ambitionezi in incapatanarea ta!
medie: seria 3
mare: seria 5
lux: seria 7
de asemenea SUV-urile si monovolumele pot fi mici,compacte, medii, mari etc.
PS rog pe cel care posteaza aici cu "numele de scena" dany sa n-o mai faca... exista deja...
PS2 daca tine cu dintii, nicio problema...o sa-l schimb eu ( desi postez asa de ani...)