Bugatti Galibier 16C, un nou set de imagini si informatii oficiale

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 10.03.2010
Bugatti a dezvaluit in cadrul unui eveniment privat desfasurat la Geneva un nou exemplar Galibier 16C, fratele cu patru locuri al actualului Veyron.

Esential

16 cilindri va avea motorul instalat pe Bugatti Galibier 16C.

Bugatti a expus la Geneva doua versiuni speciale ale modelului Veyron Grand Sport, insa a pastrat cireasa de pe tort pentru un eveniment privat, desfasurat in apropierea salonului, dar departe de ochii curiosi ai publicului.

Subsidiarul Volkswagen a dezvaluit o versiune noua a modelului 16C Galibier, fratele cu patru locuri al mult mai popularului Veyron. Evenimentul a dezvaluit un Galibier vopsit in culoarea neagra, mult mai sobra decat cea initiala, bicolora.

Berlina de lux va adopta aceeasi unitate propulsoare cu 16 cilindri, 8 litri si 4 turbocompresoare, regasita si pe Veyron. In aceasta situatie insa, motorul gigant va oferi intre 800 si 1000 de cai putere.

Desi nu a lasat sa se inteleaga cand vom vedea pe strada modelul cu patru usi, Bugatti a subliniat faptul ca raspunsul publicului si in special al clientilor a fost foarte pozitiv. Este posibil ca Galibier sa intre in productie imediat dupa ce Veyron isi va incheia ciclul de viata.

via | autoblog

Comentarii (46)

  • .............
    prea tare pt a o avea
    30 4
  • ducele cu nadragi SH
    jiji reloaded
    mi-au placut accesoriile.

    Si pentru a fi cu adevarat un automobil exclusiv, doar pentru cunoscatori si numai pentru ei, o ranga Bugatti Stutzer si un cablu Shufingen pentru cei de sange "albastru" si pe care situatiile neprevazute sunt intodeauna o ocazie de a-si etala cunostintele mecanice in fata poporului. hahaha!

    On-topic: masina asta este opulenta absoluta. Ca exterior nici nu arata rau.
    32 4
  • e o masina interesanta...e un lux dus la extrem....arata foarte bine...
    19 2
  • Tari VAG astia .....
    14 9
  • Superba limuzina.
    ma intreb unde sunt astia cu Vag e de rahat, Vag mai varza ca Renault si nu in ultimul rand pe ce a pus mana VAG a distrus.
    20 9
  • ingerashul
    masina asta e doar pentru spectacol.

    Imi tai si-o mana dar cu Bugatti VAG pierde nu face bani. Banii scosi cu Golful ii orienteaza intr-o masina-vitrina asa cum este Galibier pentru a "scoate ochii" si de a ii multumi pe unii ca tine ce cred ca daca au un WV SH sunt la un pas sa detina si un Bugatti.

    dream on, baby!
    18 18
  • @ ingerashul
    VW Group va castiga foarte multi bani cu Galibier 16C
    WRONG ! VW Group a pierdut bani cu Veyron ( pentru ca au construit totul de la zero ), insa vor castiga o caruta de bani cu Galibier pentru ca nu mai trebuie sa investeasca in conceptia motorului si a majoritatii componentelor . In plus, potrivit presei germane platforma pe care se bazeaza Galibier provine de la Porsche Panamera .
    19 5
  • ai sa'l vezi peste vre'o 2-3 in garajul lu casuneanu :)))
    9 3
  • Casuneanu nu cumpara ca se uita pe Automarket si vede comentarii gen VAG mananca ulei, consuma mult, piese scumpe si va fi convins sa isi ia Dacia Duster caci are comentarii favorabile si e il loveste patrismul comentatorilor. :))))))))))))))
    23 5
  • NeoGalaxy
    Si de ce are numai 8 tevi de esapament? Nu sunt cam putine?
    22 1
  • stefan
    neogalaxy tevile au fost puse pentru desing
    4 9
  • @SS
    Tare comentariu ta :)
    5 4
  • sonky
    masina e exact ce trebuie sa fie bugatti.In anii 30 un Bugatti era de cateva ori mai scump ca mercedesul cel mai scump.Intotdeauna a reprezentat un etalon ,nu prin vanzari ,ci prin exclusivitate.
    Nu e opulenta ...e lectie de bun gust ,totul e realizat extraordinar.Pacat de arabi si alte genuri de oameni ,care transorma exclusivismul unei astfel de masini.
    N-am treaba cu Vag ,dar cu veyron-ul a demonstrat ca are ingineri foarte buni...tehnologie dusa la extrem
    17 2
  • bugatti
    absolut superba.Bravo VAG si bravo Bugatti.In sfarsit un Bugatti demn de numele asta.Chiar nu am cuvinte... Una din cele mai frumoase masini , cu linii care te duc cu gandul la vechile modele Bugatti care au incatat si mai incanta atat de multi ochi.
    21 3
  • Excelent comentariu
    Comentariul asta e de nota 10. Simplu, dar spune tot.
    2 3
  • Robert
    Bugatti Galibier 16C
    Superba ! Cred ca versiunea de serie va debuta in 2011 sau cel tarziu in 2012, tinand cont ca in 2011 Veyron va iesi din fabricatie .
    10 1
  • bugatti
    Da, este foarte frumoasa, dar alea OPT tevi de evacuare nu pot sa nu ma duca cu gandul la daciile bricolate. in rest este extraordinara, jos palaria.
    3 10
  • TOTUSI
    Sunt de acord ca este o super masina , dar in acelasi timp trebuie sa ne gandim ca nu prea avem nevoie de o masina care consuma 4L la 20 Km , o masina care prinde 420 Km / h . Ar trebuii sa gandim matur ca se apropie ziua in care petrolul o sa dispara si atunci ce o sa facem . Am vazut documentare despre disparitia petrolului si nu e bine deloc . Voi credeti ca MERCEDES , BMW si AUDI nu pot sa scoata si ele un supercar asemenea lui Bugati ????!!!!!! Dar nu este nevoie , pot sa-mi cumpar un supercar gen AUDI R8 si care consuma cat decat onorabil . Trebuie sa mai gandim si altfel .
    8 18
  • FORD
    11 Martie 1968 - Jerod O.Shelby, fondatorul constructorului de suprecaruri americane Shelby SuperCars, se naşte în Richmond, Washington. Acesta nu are nici o legătură cu Caroll Shelby, cel care a proiectat modele Mustang Shelby GT350 sau GT500. Revenind la Jerod, acesta se poate lăuda că produs modelul SSC Aero, care este oficial cea mai puternică maşină de serie din lume dezvoltând 1.305 CP dintr-un V8 de 6.4 litri twin turbo. Asta a facut chestia asta cu un V8 si nu cu un W16 ca la BUGATI .
    9 12
  • LauCalin
    extraordinar
    Masina asta arata fenomenal in poze, nici nu-mi pot imagina cum arata in realitate. Pur si simplu este o masina care duce luxul la extrem, care demonstreaza ca nici nu mai sti cati bani ai daca o vei cumpara. Este cu totul diferit decat ce exista acum pe piata, o masina care nu stie ce inseamna economie. Un adevarat Bugatti!
    15 4
  • daca ar renaste ETORE BUGATTI
    cred ca siar pune mainile in cap si ar spune..........
    ba ce inteligenti is astia din secolu XX,eu am inceput cu caruta.....si ei continua cu sf-uri
    no comment........bestiala masina mai ales interioru......nota 11
    7 5
  • Alexei
    Panamera
    prea PANAMERA la exterior, interiorul e superb dar la exterior e panamera din bot pana in coada, ca sa nu mai zic de tigania aia cu tobele, 8 la numar, Veyronul a fost ceva special, nu semana cu nici o masina pe cand asta seamana cu tot ce are VAG. Stiu ca astia de la VAG au multi sustinatori dar din punctul meu de vedere ei nu mai fac masini deosebite, toate seamana intre ele, au facut asta pana si cu bugatti.
    5 17
  • @Alexei
    Faptul ca are "silueta" asemanatoare cu cea a Panamerei (ma refer la capota ceva mai lunga si habitaclul mai spre spate), nu este o influenta de la Porsche. Daca ne gandim asa si Polo ca forma seamana cu Fabia, si Passat cu Superb etc.
    Nu este vorba de vreo influenta, asta ar fi o "caracteristica" a acestei clase.
    12 5
  • @ Alexei
    Cele 8 tevi de esapament reprezinta un tribut adus modelelelor Bugatti din perioada interbelica
    Studiaza modelele interbelice Bugatti cu motorizare "8 in linie" si vei vedea ca "tigania cu tobele, 8 la numar" este o caracteristica a modelelor Bugatti construite in anii 30 .
    16 1
  • as tine-o in garaj
    mai mult de 100 de km n-as merge cu ea pe saptamana, e mai mult de colectie. citeam un articol cum ca un posesor de veyron cand trebuie sa se deplaseze dintr-un oras in altul, el merge cu avionul iar masina ii este adusa pe o platforma si merge doar in orasul respectiv; si avea ceva bani.
    4 2
  • @@alexei
    cele 8 tevi aveau o explicatie tehnica...fiecare cilindru isi elimina gazele printr-o teava....acuma e doar o TIGANIE. Dar pentru a fi in asentimentul fanilor VAG trebuiau sa-i bage 16 tevi, totusi...

    dracia asta de masina n-are nici o treaba cu arta lui Ettore Bugatti. Moshul ala facea MOTOARE la nivel de arta. Acum orice producator poate stoarce 1000CP sa traga lemn de mahon prin interior de zici ca e o casa de vacanta si gata..scoate masina. Doar ca nu poarta numele de Bugatti.

    e doar un alt automobil ce poarta un nume valoros....
    8 13
  • @alexei and tzenu
    poftiti domnilor o alta "caruta" care si asta a fost copiata dupa panamera.

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:RL_1938_Bugatti_57SC_Atlantic_34_2.jpg

    http://www.bugatti.com/en/tradition/bugatti-models/t64.html

    http://www.bugatti.com/en/tradition/bugatti-models/t73.html

    Asta ca e copiata dupa panamera nu are nici o legatura.Daca VW seamana cu nu stiu ce, acuma nu putem spune ca VAG copiaza tot.Este o masina originala si daca e inspirata din ceva, e inspirata din istoria Bugatti, o istorie foarte bogata.

    Pana si motorul actual W16 putem presupune ca e inspirat din U-16 un motor Bugatti de 16 cilindrii in U.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_u-16

    In ceea ce privesc tevile, clar sunt de la catalizator in spate cel mult si nu din galerie.Avand 4 turbine pe 16 cilindrii nu au cum sa scoata 8 tevi.Din cate vad configuratia evacuarii e de 16-4-2-1.
    13 2
  • Victor
    BMW AG si-a prezentat azi rezultatele financiare pe anul 2009
    Azi grupul BMW AG [ BMW, Rolls-Royce Cars, MINI si divizia moto ( BMW, Husqvarna ) ] si-a prezentat rezultatele financiare pe anul 2009 . Acestea au depasit estimarile analistilor, profitul inainte de taxare fiind de 413 milioane euro fata de 253 milioane euro cat anticipasera analistii financiari . Rezultatele BMW sunt mai bune decat ale Mercedes-Benz Cars ( Mercedes, Smart, Maybach ) care a inregistrat o pierdere de 500 milioane euro in 2009, dar sunt mult in spatele Audi AG, care a inregistrat in 2009 un profit inainte de taxare de 1.93 miliarde euro, desi a produs mai putine masini decat BMW si Mercedes in 2009 .
    16 0
  • mowgli vere(scuze,daca imi permiteti sa va spun vere?)
    cum adica configuratia evacuarii e de 16-4-2-1........nu inteleg ce vrei sa zici?????
    1 3
  • mda
    Asta se face tot de francezi ? Tot in Franta ? Bravo ! Allez Veyron !
    7 1
  • petrol
    Dupa ce iti cumperi o masina ca asta trebuie sa mai cumperi si juamatate de Kuweit ca sa ai de unde sa-i faci plinul!!:)))
    9 2
  • @tzenu_bmw
    16 trasee merg in 4 colectoare iar traseele rezultate merg in alte doua colectoare pentru a forma un singur traseu.

    E o conversie de la 16 la 4 la 2 si apoi la o singura teava.

    Acum ai inteles ce a vrut sa spuna userul mowgli?
    14 1
  • yes sir Sebastian Toma
    mersi..........acum pricep
    10 1
  • fara repros
    8 3
  • COCALARU SEF
    ETORE BUGATTI
    Aceasta masina nu are performantele clebrului model fabricat de Bugatti in 1937 (3 tone, 170 CP, viteza maxima 186 km/h, consum de benzina 5l/100 km !!!!!!!!!!!!). Motorul lui Bugatti nu avea garnituri, chiulasa era turnata monobloc cu cilindrii, racirea era numai pe aer si alte performante originale tehnice neegalate pana astazi.
    Masina de azi, ce-i poarta numele a necesitat o gramada de bani, o intreaga uzina tehnica instalata. Daca germanii Diesel si Benz au intrat in istorie ca precursori ai motoarelor de baza automobilului, Bugatti a intrat in istorie ca cel mai performant inovator si constructor de automobile.
    VEYRON nu-i calca pe urme!
    7 14
  • Superba
    Masina asta o vad ca pe un gladiator imbracat in haine de balerina ... Este superba... Imbina arta moderdana cu cea clasica....e prea frumoasa..
    12 2
  • pt astia cu VAG
    acu dak am o panda sh trebuie sa ma mandresc si sa spun k panda mea si grupul fiat e cel mai tare k au scos un ferrari nou super smecher ?????
    5 8
  • engine
    @Sebastian : merci, ;)

    @Coca Boss:conform unor articole motoarele nu erau dintr-o bucata.Corect, nu foloseau garnituri dar chiuloasa era separata de bloc, planeitatea intre cele doua se obtinea prin aschiere, cu mana.Nici nu stiu daca se poate face monobloc datorita complexitatii si oricum chiar daca e posibil, nu este eficient pentru ca chiuloasa si blocul sunt realizate din metale diferite.Daca stai si te gandesti motorul W16 este si el inovator nu?Scuza-ma dar pe mine 16 cilindrii, 4 turbine , admisia si evacuarea ma impresioneaza.Si nu doar numarul e impresionant ci felul cum turbinele sunt sincronizate si ingineria care a intrat in motorul respectiv, pun pariu ca inginerii s-au confruntat cu foarte mult probleme.De exemplu pe un banc ai 8 cilndrii care au nevoie de evacuare individuala, pentru cei de pe marginea exterioara e usor, ca la orice v8, dar pentru cei interiori? cam "challenging" sa scoti evacuarea pe aceeasi parte.Si tot motorul cu turbinele alea superbe cantareste 400 de kg? Nu stiu, eu respect ce au facut baietii astia.

    AAA da, si sa nu uitam de 64 de supape actionate de doar 4 axe cu came si muuuulte muuuulte chichite ciudatele care nu sar in ochi decat daca le cauti.
    20 1
  • tot io
    de data asta
    sunt de acord cu cocalaru-sef

    fanii VAG sunt cazuti in poponeata la vederea acestei masini.
    Da, este mare, frumoasa, luxoasa, puternica, exlusivista si foarte scumpa. 99,9999% dintre cei de aici nu si-o vor permite vreodata si toti atatia nici nu o vor vedea in realitate. dar la cateva observatii de bun simt (cum sunt cele ale cocalarului) se impacienteaza, draga!, de parca ar fi vorba de propria lor masina (cea din posterul de pe usa de la buda)

    cum ziceam: dream on!

    a! puteti da cate voturi rosii vreti, nu se schimba cu nimic lucrurile: e un VW bling-bling supertehnologizat si care are norocul sa poarte sigla lui Bugatti. Care s-ar intoarce in mormant daca ar vedea pe ce tiganeala i-a ajuns numele.
    4 17
  • Piaza_rea
    .....
    Pe cand un "gip" Bugatti ???

    Si sa fie alb si cu zorzoane ... manca-ti-as ...

    O dau si astia in o suta de mii de modele si or sa ajunga la fel ca Hummer-ul .

    Si alora nu le ajungea H1 . Au vrut ei sa faca si H2 si H3 si H4 si H123224 si uite ca au dat faliment.

    Sper ca neamtu stie ce face , sa nu fie si astia ca Goverment Motors care au dus Hummer-ul la faliment.
    5 13
  • Cosmin
    Bravo SS !
    foarte tare comentariul:)
    on topic - superb modelul
    4 2
  • gugu
    hehe frumoasa caruta, pacat ca e scumpa, mai bine arata un logan sau megan 3, e mult mai fiabila si nu trebuie placuta de frana versace, ulei din patagonia, benzina tratata la -110 grade si alte chestii ciudate....plus ca arata ca un cotet de pasari numa bun de ouat gaini.
    1 11
  • benzinaru'
    ..........
    este absolut superba, te lasa fara cuvinte
    8 1
  • super tare
    asa da...bine k sau debarasat de veyronul ala urat, si ce frate ma? k is total diferite.
    oricum e super tare
    1 2
  • Lux!
    Gata! Vroiam elicopter dar se pare ca acum imi iau si elicopter si Galibier. Le fac la comanda cu o caroserie din platina ca sa stie lumea ca am bani.
    0 0
  • Superbă mașina!!!
    @mowgli
    ai dreptate... motorul de veyron este o provocare.

    @Oly
    eu vreau caroserie din tablă zincată bătută cu pietre de pe stradă. Pietrele să fie de pe stradă din Monte Carlo, acolo fiind mai rare (pe carosabil) o să fie semi-prețioase. :)
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru