Campanie originală Need for Speed în Africa de Sud
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Electronic Arts (EA) şi Microsoft au pus la cale o campanie neconvenţională foarte inteligentă în Africa de Sud. Cele două companii îşi promovează seria Need for Speed, respectiv consola XBOX 360 prin fotografiile pe care cei care au depăşit viteza limită în anumite zone cu radar fix le primesc acasă drept dovadă a infracţiunii.
În imaginea pe care fiecare vitezoman o primeşte acasă este inclusă maşina, însă pe fundal apare un banner realizat de agenţia de publicitate Y&R din Johannesburg. "Need for Speed? XBOX" este mesajul campaniei, acesta neavând nevoie de nicio altă traducere.
Agenţia consideră că această campanie se înscrie cu succes în linia Guerrilla Marketing, originalitatea acesteia fiind principalul factor care a dus la succesul său. De altfel, EA şi Microsoft nu se bazează pe impactul pe care îl are imaginea asupra celor care au depăşit viteza legală, ci pe cel pe care îl va avea campania în sine promovată în mass-media.
via | Automoto.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Porsche a anunțat oficial că a retras modelele 718 Cayman și Boxster din Europa. Cele două modele au fost retrase din cauza noului regulament de securitate cibernetică din Uniunea Europeană, care va intra în vigoare din iulie. (26.03)
-
Marca McLaren are din acest moment un proprietar nou. Mai exact, noul proprietar al constructorului britanic este fondul suveran al statului Bahrain. (25.03)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, mai multe modele BMW, printre care și Z4, ar urma să nu mai primească o generație nouă. De aceeași soartă ar putea avea parte și Rolls-Royce Ghost. (18.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- OFICIAL: Noua generație Porsche Panamera a ajuns în România
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
Comentarii (1)