Campanie originală Need for Speed în Africa de Sud
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Electronic Arts (EA) şi Microsoft au pus la cale o campanie neconvenţională foarte inteligentă în Africa de Sud. Cele două companii îşi promovează seria Need for Speed, respectiv consola XBOX 360 prin fotografiile pe care cei care au depăşit viteza limită în anumite zone cu radar fix le primesc acasă drept dovadă a infracţiunii.
În imaginea pe care fiecare vitezoman o primeşte acasă este inclusă maşina, însă pe fundal apare un banner realizat de agenţia de publicitate Y&R din Johannesburg. "Need for Speed? XBOX" este mesajul campaniei, acesta neavând nevoie de nicio altă traducere.
Agenţia consideră că această campanie se înscrie cu succes în linia Guerrilla Marketing, originalitatea acesteia fiind principalul factor care a dus la succesul său. De altfel, EA şi Microsoft nu se bazează pe impactul pe care îl are imaginea asupra celor care au depăşit viteza legală, ci pe cel pe care îl va avea campania în sine promovată în mass-media.
via | Automoto.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Bentley a dezvăluit oficial noua sa siglă, care va fi prezentă pe viitoarele modele ale mărcii. Noua siglă este a cincea în cei 106 ani de existență ai mărcii. (03.07)
-
Cadillac a început oficial livrările modelului electric de lux Celestiq, la 3 ani după lansarea oficială. Modelul etalon al mărcii americane are un preț de pornire de 350.000 dolari. (26.06)
-
Volvo XC60 a devenit oficial cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile. SUV-ul de dimensiuni medii a reușit să depășească vechiul Volvo 240 la acest capitol. (25.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Nissan lansează noua generație a sistemului hibrid e-Power în Europa
Comentarii (1)