Campanie originală Need for Speed în Africa de Sud
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Electronic Arts (EA) şi Microsoft au pus la cale o campanie neconvenţională foarte inteligentă în Africa de Sud. Cele două companii îşi promovează seria Need for Speed, respectiv consola XBOX 360 prin fotografiile pe care cei care au depăşit viteza limită în anumite zone cu radar fix le primesc acasă drept dovadă a infracţiunii.
În imaginea pe care fiecare vitezoman o primeşte acasă este inclusă maşina, însă pe fundal apare un banner realizat de agenţia de publicitate Y&R din Johannesburg. "Need for Speed? XBOX" este mesajul campaniei, acesta neavând nevoie de nicio altă traducere.
Agenţia consideră că această campanie se înscrie cu succes în linia Guerrilla Marketing, originalitatea acesteia fiind principalul factor care a dus la succesul său. De altfel, EA şi Microsoft nu se bazează pe impactul pe care îl are imaginea asupra celor care au depăşit viteza legală, ci pe cel pe care îl va avea campania în sine promovată în mass-media.
via | Automoto.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Koenigsegg Jesko tocmai a stabilit un record pe circuitul Gotland Ring din Suedia. Hypercar-ul a fost mai rapid cu aproape 8 secunde decât a doua cea mai rapidă mașină de pe acest circuit. (28.11)
-
În capitala Franței va fi organizat un referendum pentru majorarea taxelor de parcare pentru SUV-urile mari din centrul orașului. Scrutinul este programat în februarie 2024. (23.11)
-
Potrivit unei declarații oficiale, celebrul show Top Gear a fost suspendat "pentru viitorul apropiat". De asemenea, dacă va reveni pe micile ecrane, emisiunea ar putea avea alți prezentatori. (22.11)
-
Am văzut pe viu noua Dacia Duster: 5 modificări importante + VIDEO
-
Noua Tesla Model 3 facelift este „cea mai bună mașină pe care o poți cumpăra” în Norvegia
-
OFICIAL: Au fost anunțați finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2024
-
Primele imagini cu viitorul Renault 5 electric: display montat pe capotă care arată nivelul bateriei
-
Șeful Volkswagen recunoaște că "marca nu mai este competitivă"
Comentarii (1)