Campanie originală Need for Speed în Africa de Sud
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Electronic Arts (EA) şi Microsoft au pus la cale o campanie neconvenţională foarte inteligentă în Africa de Sud. Cele două companii îşi promovează seria Need for Speed, respectiv consola XBOX 360 prin fotografiile pe care cei care au depăşit viteza limită în anumite zone cu radar fix le primesc acasă drept dovadă a infracţiunii.
În imaginea pe care fiecare vitezoman o primeşte acasă este inclusă maşina, însă pe fundal apare un banner realizat de agenţia de publicitate Y&R din Johannesburg. "Need for Speed? XBOX" este mesajul campaniei, acesta neavând nevoie de nicio altă traducere.
Agenţia consideră că această campanie se înscrie cu succes în linia Guerrilla Marketing, originalitatea acesteia fiind principalul factor care a dus la succesul său. De altfel, EA şi Microsoft nu se bazează pe impactul pe care îl are imaginea asupra celor care au depăşit viteza legală, ci pe cel pe care îl va avea campania în sine promovată în mass-media.
via | Automoto.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Versiune Plug-in Hybrid pentru BYD Atto 2 în Europa: 1.020 km autonomie combinată













Comentarii (1)