Citroen renunţă la volanul cu butuc fix
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volanul cu butuc fix a reprezentat pentru Citroen unul din marile concepte inovative în momentul prezentării lui în anul 2005, însă istoria acestuia se apropie de final. Decizia renunţării la volanul cu butuc fix este prefaţată de viitoarea generaţie a lui Citroen C4, modelul constructorului francez urmând să beneficieze de un volan normal.
În momentul introducerii volanului cu butuc fix, francezii au identificat o mulţime de avantaje care ţin de confort si siguranţă. Acest tip de volan regrupeză în centrul său principalele funcţii de confort şi de asistenţă la condus.
Modul accesibil de utilizare a comenzilor a dus la o îmbunătăţire a confortul în timpul şofatului. De asemenea, airbag-ul poziţionat în interiorul acestuia proteja mult mai bine partea toracală a şoferului în cazul unui accident.
Via | leblogauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Grupul Volkswagen a început testele cu vehicule autonome pe străzile din Wolfsburg. În următoarele săptămâni, prototipul Gen.Urban va da piept cu traficul din orașul de casă al mărcii. (14.12)
-
Germanii de la ZF aniversează 60 de ani de inovație în domeniul transmisiilor automate. În tot acest timp, compania a produs peste 35 de milioane de transmisii automate. (09.12)
-
Polestar a anunțat oficial că va introduce asistentul Google Gemini pe toate modelele sale începând din 2026. Primul model care va primi acest asistent bazat pe inteligența artificială va fi Polestar 5. (20.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Chiar nu trebuia sa faca asta... era un element care ii diferentia de restul concurentei si multi clienti alegeau masina doar pt. acel volan, acele ceasuri digitale....
Foarte rau!
Asa, fiind fix, ii mult mai ok
Ideea celor de la Citroen a fost unica si foarte ingenioasa doar ca putin cam costisitoare, si asta se reflecta si in pretul masinii.
Probabil de aia renunta la el
Sau poti fi si mai profi si sa amplasezi wooferele strategic in 4 colturi.Dar tot e nasol ca trebuie sa dai basu mai tare pe stanga spate cand masina supravireaza dreapta ca sa te arunce inapoi pe trasa.Oricum, sunt sigur ca gasesti o solutie.Poti sa o si patentezi, de exemplu Ford Fiesta SWS (sound wave steering) sau DbD (decibel drive)