Citroen renunţă la volanul cu butuc fix
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volanul cu butuc fix a reprezentat pentru Citroen unul din marile concepte inovative în momentul prezentării lui în anul 2005, însă istoria acestuia se apropie de final. Decizia renunţării la volanul cu butuc fix este prefaţată de viitoarea generaţie a lui Citroen C4, modelul constructorului francez urmând să beneficieze de un volan normal.
În momentul introducerii volanului cu butuc fix, francezii au identificat o mulţime de avantaje care ţin de confort si siguranţă. Acest tip de volan regrupeză în centrul său principalele funcţii de confort şi de asistenţă la condus.
Modul accesibil de utilizare a comenzilor a dus la o îmbunătăţire a confortul în timpul şofatului. De asemenea, airbag-ul poziţionat în interiorul acestuia proteja mult mai bine partea toracală a şoferului în cazul unui accident.
Via | leblogauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Chiar nu trebuia sa faca asta... era un element care ii diferentia de restul concurentei si multi clienti alegeau masina doar pt. acel volan, acele ceasuri digitale....
Foarte rau!
Asa, fiind fix, ii mult mai ok
Ideea celor de la Citroen a fost unica si foarte ingenioasa doar ca putin cam costisitoare, si asta se reflecta si in pretul masinii.
Probabil de aia renunta la el
Sau poti fi si mai profi si sa amplasezi wooferele strategic in 4 colturi.Dar tot e nasol ca trebuie sa dai basu mai tare pe stanga spate cand masina supravireaza dreapta ca sa te arunce inapoi pe trasa.Oricum, sunt sigur ca gasesti o solutie.Poti sa o si patentezi, de exemplu Ford Fiesta SWS (sound wave steering) sau DbD (decibel drive)