Cobra lanseaza primul detector radar cu touchscreen
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cobra Electronics a prezentat detectorul de radar cu touchscreen, primul de acest gen din lume. Doua modele din gama detectoarelor Cobra vor folosi momentan tehnologia touchscreen, acestea prefigurand noua linie de produse a companiei. In afara de modelele touchscreen, compania americana a lansat si primul detector radar, laser si pentru camere radar care costa sub sub 200$.
Noile modele ale seriei XRS (XRS 9970G si XRS 9965) au un display color de 1.5" si o interfata grafica intuitiva care face configurarea detectorului foarte simpla si rapida. "Cel mai mare inconvenient la cumpararea unui detector radar nou era configurarea. Cu noile modele touchscreen, am eliminat combinatiile de butoane necesare pentru setari", declara Tony Mirabelli, vice presedintele diviziei de maketing Cobra. Noile detectoare ale firmei americane includ tehnologii ca IntelliMute, Frequency Display Mode sau Low Car Battery Warning.
Pe langa touchscreen, noul XRS 9970G include si tehnologia de detectie a camerelor fixe, AURA, cat si IntelliView Pro, care afiseaza o imagine pe langa alerta sonora in cazul depasirii vitezei intr-o zona cu radare.
Sistemul AURA stocheaza in baza de date proprie coordonatele GPS ale radarelor fixe. Utilizatorii pot accesa baza de date a sistemului zilnic, puntand sa descarce actualizari non-stop.via | Cobra Electronics
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Apple a lansat oficial noua sa aplicație pentru sistemele multimedia auto. Noua aplicație se numește CarPlay Ultra și față de sistemul obișnuit, noua aplicație este afișată pe toate ecranele mașinii, inclusiv pe instrumentarul digital. (16.05)
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
Cel putin pt romania unde iti trebuie numa banda K, trebuie sa nu ai ce face cu banii sa-ti iei nu stiu ce chestie sofisticata.
Dar stai? Acum cumperi piticul asta de ecran si la anu vine abia produsul corect. Marketing ce mai ! Ma las mereu surprins de concepria unor companii despre clienti. Ei chiar cred ca suntem doar niste vaci de muls in fiecare an de cel putin o data?
cand o ajnge la calitatea si puterea de detectare a detectoarelor V1 si Beltronics... mai e cale lunga!
Daca tovarasul militian sta cu RADAR-ul oprit pana ajungi la o distanta la care este imposibil de franat ... poti sa iti cumperi ce tip de detector vrei, tot vei plati :)" se pare ca nu ai cunostinte in cauza,radarul trebuie sa isi faca niste calibrari la pornire,iar calibrarea dureaza 2-3 min.iar daca iti vine poza acasa scrie un T(test) ce a ce inseamna ca atunci il pornea si poti sa il contesti in instanta