Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Cum va arăta noul Renault Megane? Diferenţe între ipotezele de design franceze şi cele britanice

Publicat Miercuri, 05.08.2015
de Mircea Meșter
Comenteaza 11
Cum va arăta noul Renault Megane? Diferenţe între ipotezele de design franceze şi cele britanice - Poza 1
Cum va arăta noul Renault Megane? Diferenţe între ipotezele de design franceze şi cele britanice - Poza 2
Cum va arăta noul Renault Megane? Diferenţe între ipotezele de design franceze şi cele britanice - Poza 3
Presa britanică şi cea franceză nu cad la înţelegere în ceea ce priveşte designul viitorului Renault Megane, care va vedea lumina zilei în această toamnă. va prelua megane designul lui Kadjar sau se va baza pe estetica prezentată de noul Renault Talisman?

Lansarea noii generaţii Renault Megane, care va avea loc în această toamnă la Salonul Auto de la Frankfurt, atrage - aşa cum era normal - atenţia presei de specialitate din Europa. Iar dacă unele dintre informaţiile legate de noul Megane sunt deja cunoscute, designul final al compactei franceze rămâne un mister pentru toată lumea. Motiv numai bun pentru presa din Anglia şi din Franţa să speculeze pe marginea liniilor pe care le va prezenta noul Megane în luna septembrie, atunci când modelul va fi prezentat în premieră mondială.

Cele mai noi ipoteze de design vin din partea britanicilor de la Autocar şi a francezilor de la l'Automobile Magazine, care prezintă variantele proprii ale ceea ce ar trebui să însemne noul Megane. Problema este că, în ciuda faptului că ambele imagini generate pe computer se bazează pe fotografiile-spion realizate în ultima perioadă de fotografii specializaţi, cele două variante de design sunt diferite ca aspect.

Dacă grila frontală cu logo-ul Renault impunător sunt relativ identice în ambele versiuni, diferenţele majore de opinie vin la nivelul blocurilor optice frontale.

Vor arăta ca pe crossover-ul Kadjar, cu care Megane va împărţi de altfel şi platforma, sau ca pe Talisman, noul sedan de clasă medie a francezilor? Dacă britanicii de la Autocar mizează pe prima variantă, francezii merg pe a doua.

Renault Megane, ipoteza britanică: faruri şi grilă împrumutate de la Renault Kadjar.
Renault Megane, ipoteza franceză: linii preluate de la fratele mai mare Talisman.

Dispar Megane Coupe şi Megane Cabriolet?

Singurele lucruri certe legate de noua generaţie Megane sunt legate de platforma de producţie, aceeaşi ca în cazul lui Kadjar, Nissan Pulsar şi Qashqai, şi de motorizări, care vor fi împrumutate din gamele prezente la ora actuală pe Clio şi Kadjar. În schimb, presa franceză anunţă ca sigură dispariţia versiunii coupe din gama Megane, ceea ce înseamnă că viitorul Megane RS va fi construit pe singura variantă disponibilă, cea cu cinci uşi. O altă dispariţie foarte probabilă din gamă este cea a versiunii cabriolet a lui Megane, care pică din plan din cauza vânzărilor modeste ale acestui tip de caroserie în Europa.

Renault va aduce însă pe noul Megane o mulţime de noutăţi, cele mai importante fiind de ordin tehnologic.

Vorbim de apariţia unui display touchscreen de dimensiuni mari "dotat" cu cea mai nouă iterare a sistemului multimedia R-Link, de implementarea pachetelor de frânare automată şi de cruise control activ şi de adăugarea în gamă a unor camere care vor oferi vedere la 360 de grade în timpul parcării.

Megane RS va avea 4Control

În ceea ce priveşte viitorul Megane RS, rămâne de văzut dacă noua versiune va beneficia de propulsie hibridă încă de acum sau dacă Renault va aştepta următoarea generaţie a hot-hatch-ului propriu pentru a implementa această soluţie, considerată optimă pentru un model de performanţă la debutul erei eco în lumea auto. Va exista însă opţiunea roţilor directoare spate, sistemul 4Control apărut în premieră pe defunctul Laguna Coupe urmând să fie prezent, probabil opţional, şi pe Megane RS.

via Autocar, l'Automobile Magazine


Comentarii (11)

  • Ipoteza britanica seamana mai mult a Skoda ca design. Probabil ca francezii au dreptate pentru ca au mai mult ca sigur si mai multe informatii (asa-zisele scapari ale producatorului).
    12 0
  • Ivanoff
    Din nou trendul ''matrioska'' , fuuuuuuuu .........
    7 19
  • Mircea
    Versiunea franceza e lucrata mai bine , de ex daca va uitati la oglinzi
    Cele 2 variante sunt de o asemanare izbitoare in orice caz
    5 1
  • Ivanoff
    Nu cumva o va face si sedan, sa para un Talisman mai mic si mai ieftin ? Singurii din industria auto care nu se iau dupa acest trend, este Toyota. Respect Toyota, jos palaria !
    9 33
  • @Ivanoff
    din punct de vedere al designului, Toyota este mai anosta decat VW.
    22 4
  • @Ivanoff Probabil ca vor face si sedan si se va numi Fluence (a 2-a generatie) pentru ca actualul model e un Samsung, la fel cum era si Koleos si l-au inlocuit cu Kadjar. Sansele sunt mari tinand cont ca Fiat lanseaza Aegea care e produs tot in Turcia. Renault trebuie sa le faca concurenta pe pietele emergente.

    Toyota e ok, insa sincer (stiu ca esti fan) singurul lucru care nu-mi place la ele (ma refer la ultimele modele) sunt bordurile care stau mai slab la ergonomie si la finisari decat alte modele concurente. Personal as prefera oricand Honda sau Mazda in fata unei Toyote :-).
    10 3
  • Lasa tu, nu mai compara Renault cu Fiat...macar Renault se agita intr-o directie sau alta...ba motoare noi, ba un nou model, pe cand Fiat trage mata de coada in speranta imbunatatirii pietei...totul in detrimentul clientilor fideli marcii...clienti tot mai putini pt italieni, de altfel. Nici macar proprii compatrioti nu mai au incredere in ei. Italienii sunt varza.
    Deja Renault e la ani lumina de Fiat.
    14 4
  • Ivanoff
    @Andy, nici mie nu imi plac cum arata interioarele Toyota in poze, in realitate in schimb par OK. Honda are modele frumoase si calitative la interior, insa gama de modele este putin cam anemica pt Europa. As fi preferat sa relanseze noul Legend de clasa executive si evident un nou Accord pt segmentul mediu. Iar la clasa subcompacte, Jazz mi se pare mai de graba a mini van ca si B-Max, decat concurent cu Fiesta, Polo, Mazda 2, etc. .



    @@Ivanoff, din punct de vedere al fiabilitatii VW sta prost fata de Toyota, acum stai jos,. esti corijent.
    3 12
  • Merg pe ipoteza francezilor, cu amendamentul ca va fi un pic mai "colturoasa"
    0 0
  • nu cred ca va arata a talisman, e in alta clasa,probabil precum kadjar ca fata, spate de clio dar mai mare,cu acei umeri in lateral si interiorul il vad tot de kadjar. Ar fi un mare plus daca are arata ca talisman, mai ales la interior.
    0 0
  • hahaha, NICI pe departe nu o sa arate a kadjar siNICI a talisman!!!

    surprize, surprize!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru