Dacia intra pe piata britanica din 2009

De Robert Gherghe
Publicat Luni, 11.02.2008
Renault va lansa Dacia Logan hatchback pe piata din Marea Britanie la un pret de 8.800 de euro.

Esential

8.800 de euro este pretul de la care va porni Logan hatchback in Marea Britanie.

Grupul Renault va lansa marca Dacia pe piata britanica la inceputul anului 2009, prin comercializarea pe aceasta piata a modelului derivat din Renault Sandero.

Pretul noului model Dacia (foto) va porni de circa 8.800 de euro, anunta Mediafax. Fabricatia noii Dacia hatchback va incepe anul acesta la uzina din Mioveni si va fi un derivat din modelul Renault Sandero, a carui productie si comercializare a inceput la sfarsitul anului 2007 in Brazilia.

Noul model Dacia Logan hatchback va fi lansat in cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Comentarii (21)

  • Kondoru'
    Varza
    Sa stiti ca nu aveti dreptate . Loganul e masina. Dar doar pentru o foarte scurta perioada de timp. Se strica foarte repede, nu indeplineste nici un standard de siguranta, are un motor vechi(renault) care consuma bine,de tabla ce ar mai fi de spus?-incercati si o veti indoi cu degetul plus ca in doi trei ani apar pete de rugina. Cei de la dacia au o strategie de piata foarte bine pusa la punct. Iti vand rabla la un pret ,,MIC'' pentru ca sunt constienti ca-si scot parleala din piese de schimb! Pentru cei care vor sa faca imensa prostie sa-si ia logan am un sfat:MERGETI LA CEL MAI APROPIAT SERVICE AUTO SI INTREBATI CAT VA COSTA INTRETINEREA LUI IN COMPARATIE CU ALTE MASINI ADEVARATE! VETI RAMANEA UIMITI! VETI AFLA CU STUPOARE CA UN FAR DE PASSAT E MAI IEFTIN, CA AI DA MAI PUTIN PE UN SCUT DE MERCEDES DECAT PE UNUL DE LOGAN.....ASA CA CUMPANITI BINE INAINTE DE A CHIELTUI BANII AIUREA, SAU MAI BINE INTREBATI UN SPECIALIST!
    0 0
  • dan_ch
    pentru Kondoru
    sunteti conducator de logan de cunoasteti asa bine problemele, de cat timp conduceti logan,la ce serviceuri ati fost si ati intrebat.. si intrebarile ar putea sa continue.Piese scumpe sunt pentru toate masinile, depinde de producator, daca sunt scumpe sau nu, si nu numai de tipul de masina, asa cum pentru un mercedes sunt piese originale care sunt foarte scumpe (si nu cred ca piesele de logan ori de care ar fi ele sunt mai scumpe), si exista piese care nu sunt originale mult mai ieftine...asa este si la logan,a sa a fost si la dacia veche, asa-i la toate.in familia mea avem si logan si corola si dacie veche. Ii clar ca nu se compara loganul cu corola, dar nici la pret nu se compara (la corola tot ii cel putin dublu, pret, verificari, schimburi). loganul are deja trei ani si nu avem nicio problema cu el.asa ca eu pot sa spun din experienta ca pentru ceea ce ii ii o masina ok, nu de top dar ok. pentru unele buzunare ii mult mai mult decat suficient.si inca o intrebare, daca noi, romanii, nu ne permitem altceva decat logan sau masini second, de ce ne luam masini second, iar in strainatate unde-si permite lumea mai mult ca la noi, loganul tot a avut succes...chiar si in germania, unde vw... a fost la o emisiune la top gear, cateva minute despre logan, si trebuiau sa spuna in ce cateogire ar incadra-o ei, prezentatorii, iar minune, au pus-o la masini ok, in ciuda altor masini care la noi sunt mai "bine vazute"...ii usor sa vorbesti...mai ales daca nu esti in cunostinta de cauza
    0 0
  • Logan
    Prima revizie Logan 1.4MPI in service-ul Dacia- (4litri ulei, filtru si manopera)=120RON. Exempele de alte preturi: kit distributie=180RON.
    0 0
  • dan_ch
    Logan
    corect gigel, problema e ca vin altii si ne explica ei "!!! din auzite !!!" ca asa si pe dincolo doar pentru ca ei nu vor sa fie vazuti in logan... mai bine intr-un bmw de 20 de ani ca re polueaza de numa, ce conteaza ca copii lor nu vor mai putea respira aer curat...ei sa fie smecheri in bmw-uri picate...ca ele sunt mai "confortabile"
    0 0
  • pt Kondoru
    Dom-le Kondoru....cred ca dumitale trebuie sa mergi pe la un service sa vezi cum stau treburile...nu mai prosti lumea....cum adika nu indeplineste nici un standard de siguranta?... are 3 stele la EuroNcap (daca nu sti ce e asta cauta pe net) ceea ce alte masini de acu 3-4 ani la 15..18 mii euro nu am......motor vechi?....stiai ca motorul de 1.5 dci este cel mai fiabil si economic motor la aceasta cilindree din lume dupa cel de pe hyundai?....crezi ca siguranta unei masini o da grosimea tablei? ( sa nu o poti indoi cu degetu?)..baiete mai documenteza-te si pacat ca nu se mai poate sterge commentul tau ...te face de rusine..
    0 0
  • eu zic ca sandero asta e un pas inainte, spre bine
    Confirm pretul redus la intretinere la Logan, stiu de la un prieten care are Logan de 2 ani.Eu am skoda din 2004 si dau de 2 ori mai multi bani la revizii(aici compar doar piese/servicii similare).Cat despre siguranta daca mergi cu cel putin 80km/h, poti avea tu 5 stele ca la viteza asta mai ramane doar una, maxim 2. Cat despre accidentele la viteze mai mari de 100km/h(care sunt si cele mai dese - cam 80%)fi sigur ca nu mai ai nici o stea, te cauta moartea prin santuri.
    0 0
  • pentru Radu
    Stiai ca motorul de 1.5 dci de la grupul Renault (deci implcit si pe dacia) e cel mai prost motor diesel din lume??????? Probabil ca e al 2-lea la cilindreea lui dupa cel de la hyundai, avand in vedere ca numai aceste 2 motoare de aceasta cilindree si diesel se fabrica. aca stau sa ma gandesc ai si tu dreptate :))Sa revenim. Loganul e o masina buna, dar cu o sungura conditie. Varianta de top sa nu depaseasca 8000 eur si cea mai ieftina sa fie pe la max 5000 de eur. Am avut logan (spre rusinea si prostia mea), au si rudele mele si au si prietenii. Ce pot sa iti spun: finisare-sub orice critica. Cutie de viteze mai putin decat modesta (cutia si motorul de pe supernova erau cel putin cu 10 clase peste ce este pe logan). Dupa 10k km au inceput s aimi scartie toate, de la placa de sub hajon, pana a capacele usilor fata. Motor anemic (precizez ca am avut varianta de 1.6 mpi de 90 de cai-probabil mai mult de jumate erau la pascut, ca, berlina de la munca fugea muuuult mai bine). Stabilitate mediocra. # stele la euroncap cu o foarte mare indulgenta. Prima revizie cu ulei si filtre pe la 300 de roni la service dacia. Placutele de frana fata 250 de roni bucata deci un 550 roni manopera + piese. Sa nu mai vorbim ca la BMW seria 3 2004, placute ferodo (unul din top 5 fabricanti de profil din lume) costau 100 eur cu tot cu tva si erau de o calitate neeeeeeet superioara si mai mari. E inadmisibil ca pe o masina din 2005 sa ai discuri pline de frana pe fata si la masa masinii sa nu ai macar optional discuri spate. O rusine si un harb de masina (no offence). De aceea nu ii inteleg pe romani de ce o prefera. E vina lor ca nu se aduc imbunatatiri. Nu am sa mai cumpar dacia nici daca ar fi poleita cu aur. Probabil daca or sa o ia toyota sau alt constructor, m-as mai gandi, dar renault..... bleah (si cand ma gandesc ca aveam ff mare incredere si in ei si in masinile lor, dar, de ce sa ma mir de logan cand modelele renault sunt sub orice critica fata de concurenta).
    0 0
  • service
    Pt eu
    ...nu pot spune multe deoarece pot sa fiu subiectiv....sunt angajat la un service dacia ( mai mult decat un mecanic) si pot nega ceea ce ai spus...o zi buna
    0 0
  • dacia
    Se scrie mai sus ca revizia la logan e 120ron si include 4litri ulei un filtru si manopera!Pai bai incultule cred ca tie t-iau pus ulei de gatit si filtru de tigare.Inainte sa-mi cumpar eu masina noua am studiat preturile reviziilor la toate tipurile auto si a mai ieftina a fost 280ron si ghici la ce ?..la peugeot benzina de 1.4 cu o frecventa in servis din 20 in 20 de mii de km,nici de cum la logan care are o frecventa de 8 in 8 mii de km, idiot ce esti.
    0 0
  • Parere buna
    Scuze ca intrerup seria de critici.Am si eu Logan, 1.4, cumparat in 2005. Actualmente functioneaza f. bine, atat doar ca trebuie sa-i cunosc limitele motorului si sa nu concurez cu alte masini mai puternice - nici nu am de ce; de fapt pe cei cu masini puternice ii invit sa ma depaseasca, pt ca sunt destui f. nerabdatori. Parerea mea e ca astfel de tipi f. grabiti o sa se invete intre ei ce inseamna un condus civilizat(intelegeti cum). Revenind la subiect, mentionez inca o data: nu am probleme grave cu Loganul. Unele finisari poate ca nu sunt bine realizate, dar in rest nu am de ce sa ma plang. Pot sa va mai spun ca am locuit in Japonia o perioada si acolo sunt destui care au masini cu motoare f. slabe. (se disting pt ca au numere galbene). Polueaza mai putin, consuma mai putin.Nu vad de ce Romanii (cu salariile lor nu f. bune) tot ravnesc dupa super-masini. Parerea mea e ca ar trebui sa gandim mai economic si cand vom fi suficient de puternici ne vom permite si mai mult.
    0 0
  • service
    Pt dad
    Dane idiot esti tu ma...loganul nu are interval de 8 mii km.....la dci 10 mii si la benzina 15 mii...muuuuhaaaaahhhaaaaa
    0 0
  • service
    pt dan..( scuze de greseala)
    ....
    0 0
  • cristi
    pt dan
    bah da' tu esti chiar prost, stii ce ar fi cel mai indicat? sa te impusti bah, ca faci umbra pamantului degeaba.si inca ceva: pretul unei revizii depinde de service.cam cat costa o revizie la un opel astra 1,3 cdti? iti spun eu: 700 ron asa ca taci fatalaule din gura ca esti dus
    0 0
  • marius
    ciocu mic
    Bai ia mai lasatio in colo de treaba mah ca cine vb loganul de rau..... cel care are o masina mai buna si nu a mers in viata lui cu loganul dar ia sa nu fi avut bani multi si sa puna mana sa ia un logan sa vedeti voi ce bn il aprecia dar asai romannu laudaros si manaca cacat....Si inainte de a face comentarii documentativa fratilor mai ales tu dane o faci pe smekeru cu masina ta si cand auzi de logan ti se face repede alergie. hai numa bn si sa nu mai dam cu paru inainte de a analiza
    0 0
  • bogdan
    logan
    vad ca multi de aici nu au inteles pt ce a fost facut loganul.Loganul e o masina de mers din pct A in pct B nu de curse e o masina simpla cei care comenteaza aiurea sunt aceai care si-au luat teapa la liniute pt ca loganul nu e masina sport
    0 0
  • nah
    e frumusica masina are putin si din clio, si din megane... s-o vedem cum se comporta la drum si pe urma sa tragem concluziile...mult succes...bafta
    0 0
  • sebastian
    critic loganu
    am avut doua renault-uri unul clio model 95 diesel si un kangoo deasemenea diesel. la cat am mers cu ele nu am avut probleme de nici un fel. e rusinos ca o masina noua ca loganul sa aiba probleme dupa doar cateva zeci de mii de km. in plus design-ul renault din ultimul timp imi provoaca greata si ma lasa rece. kangoo cara cat de mult si trage frumos iar clio modelul vechi chiar daca nu are pretentii de supermasina si nici ultraoptiuni e o masina cu un consum de invidiat chiar si in urban. loganul e si urat si lenes si facut romaneste, sandero asta in schimb arata a masina si sper ca va avea motorizari mai bune si finisaje mai bune si chiar fara extraoptiuni eu l-as cumpara daca nu-mibate vantul in interior iarna sau vara si nu suiera ca o orga ceea ce face si loganul. atat am avut de spus. cumparati-va fiat care este prost cotat si o sa vedeti ca nu are prea mari pretentii dar este destul de fiabil. nu mai spun de wv ca ala trece la alta categorie de pret
    0 0
  • pt cocalarul Kondoru'
    du-te tata tare...eu am passat noiembrie 2006, tata are logan aprilie 2005...si e total aiurea ce spui, iti zic eu sigur...nu mai zice de VW ca e praf...imi scartaie bordu ca toti dracii, s-a bulit cutia la 15 mii, acum am probleme iar cu el cred ca un telescop pe spate in cel mai bun caz...am zis poate sunt sofer prost, dar din 2004 pana cand am luat passatul am avut Opel Vectra...nici o problema cu el. pe tata il doare la basca, merge loganul ca uns, nici o problema, doar reviziile!!! cacalare! asa ca bagati`va mintile in cap si nu mai scoateti toate balariile!
    0 0
  • Loganistu'
    Pentru ala cu reviziile
    Ba ai umblat pe la toate service-urile si tot prost esti,iti spun eu sigur ca la logan benzina reviziile sunt la 15k si costa de la 200 pana la 450 ron depinde de service si de a cata revizie e.Si eu in 3 ani numai revizii am facut ,nu am avut nici o problema sa scot bani pentru piese sau reparatii.
    0 0
  • am logan... inca am...
    Sunt posesor de Logan 1,4 MPI din ianuarie 2007. Am petrecut circa 40 de ore deci 5 zile lucratoare in service in perioada de garantie. Am avut probleme cu scurgerile de ulei de la distributie. Cred ca ceea ce este facut prost din fabrica nu va mai fi niciodata reparat pe deplin in nici un service. Chemarea in service pt. etansarea ulterioara a pasajului rotilor spate este tot o treaba de mantuiala ca tot ce se face in service. Am vazut cum s-au achitat de sarcini la revizia de 1 an...Conteaza doar sa-ti ia banul, nicidecum lista de sarcini prevazuta de uzina Dacia. Masina are multe vicii de proiectare. Culmea ca le-am oferit un studiu celor de la uzina cu principalele probleme ale masinii, pentru a caror rezolvare trebuiesc bani putini sau deloc. Doar bunavointa. Nu-i intereseaza. Portbagajul degeaba e mare ca nu ai acces bun in adancime, iar balamalele bat in marfa faca nu o plasezi pe centru, iar becul din portbagaj se aprinde si cand nu ai nevoie, chiar si cand deschizi portierele fata. Bateria nu se poate deconecta de urgenta la nevoie. Se va putea insa dupa ce va arde careva de viu si atunci vor pune piulite fluture la borne cum le-am sugerat. Pe voi nu va oboseseste pedala de acceleratie piciorul, printre altele... Eu am rezolvat-o. Si pe asta si multe altele fara nici un leu.
    0 0
  • ovidiu din barcani
    Io cred k loganul e cea mai varza masina din gama dacia //!!! dacia solenza e mai buna de o mie de ori dekat loganul , nu as da o dacie solenza pe 5 loganuri sunt varza ce sa mai zici de caroserie si alte alea!!!!!!!!!!!!!!!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru