Dacia va avea 110 studenti in practica anul acesta
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Dacia au anuntat ca vor primi 110 studenti din toata tara pentru a realiza un stagiu de practica de trei luni in departamentele Uzinei Automobile Dacia. Acestia vor avea ocazia de a lucra intr-un mediu industrial international si de a-si elabora lucrarile de licenta sub indrumarea specialistilor companiei.
Stagiarii de anul acesta au fost selectati din peste 500 de candidati, in urma interviului sustinut in fata comisiei de la Dacia in septembrie 2009. Ei provin de la Universitatile din Pitesti, Constanta, Timisoara, Cluj, Craiova, Bucuresti, Sibiu, Targoviste, Galati si Targu Jiu.
Dacia si-a dezvoltat programul de statii inca din anul 2005, temele de cercetare fiind actualizate in fiecare an. Pentru a se putea inscrie in Programul de Stagii de la Dacia, studentii trebuie sa fie inscrisi la o facultate cu profil tehnic, intr-un an terminal. Cei care sunt admisi in program beneficiaza de cazare, masa de pranz gratuita, transport gratuit, precum si de o bursa lunara. Dacia va anunta temele de stagiu pentru 2011 prin intermediul site-ului DaciaGroup in luna iunie, urmatoarea sectiune de selectie a stagiarilor urmand sa abia loc in toamna.
Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Clienții din România pot comanda noul model cu zero emisii DS No.8. Acesta este disponibil în două niveluri de echipare, iar prețurile încep de la 59.000 de euro cu TVA inclus. (04.09)
-
Potrivit celor mai noi date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu 52% în luna august. Românii au cumpărat peste 15.000 de mașini noi în ultima lună a verii. (02.09)
-
Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, anunță acordarea unui ajutor de stat pentru Automobile Dacia SA, care are ca scop modernizarea procesului de producției. (26.08)
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-
Skoda prezintă conceptul Epiq. Anunță cel mai accesibil SUV electric al mărcii
scuze! poti dormi in continuare, ai sa crapi daca iti pui la munca neuronul din dotare
Intelegi? De asta esti "domnu' inginer", sa cauti solutii sa te scremi la buda cu gandul cum pana mea sa fac ceva mai bine? Intelegi? Asta era job-ul lui. Ok, nu i-a fost recunoscuta "inventia" nu i s-au ridicat osanale, nu i s-a facut statuie la poarta 1 a fabricii. Da, asa e.
Dupa asta a dat in judecata Dacia si Renault l-a platit. Si ce sa vezi? omul a prins gustul smantanii si a cerut si mai mult. Si a fost scos pe usa afara in suturi!
Pe merit!
Vrei un job bunicel, la inceput tre sa induri si sa suferi un pik, dar asta este fiecare isi alege calea...
Lucre în Ro la o sucursala a unei firme din Germania. Firma are contract cu o universitate tehnică din Berlin. Sponsorizează, dă burse etc. şi îşi formează specialiştii încă din anul 3 de facultate, bineînţeles pe bază de contract.
Lucrează nu numai studenţii ce devin specialişti ci şi profesori.
Lucrează aplicativ, pe proiecte, nu gargară.
Când a ieşit un student inginer are deja habar cum funcţionează totul.
în Ro ieşi un nimeni cu diplomă, de care nu are nevoie nimeni şi apoi dai din coate să faci şi tu ceva, să câştigi o pâine, de multe ori nu în domeniul în care te-ai pregătit.
Ăia mai răsăriţi pleacă afară la un master ceva, ceilalţi se descurcă cum pot.
De asta e de salutat iniţiativa Dacia. Până la urmă aşa se face treaba.
De universităţile din USA şi ce se face acolo, pe la MIT pe la Caltech nici nu are rost să menţionez aici, că e de SF pentru noi.