Designerul Renault: "La Paris vom prezenta un concept în onoarea primului Alpine"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Anul acesta, Renault împlineşte 50 de ani de la debutul celebrului Alpine 110 Berlinetta. O asemenea vârstă trebuie sărbătorită şi în ce mod mai potrivit ar putea francezii face asta? Cu o reiterare a coupe-ului sportiv.
O spune însuşi Laurens van den Acker, designerul şef Renault, care susţine că în toamna acestui an, în cadrul Salonului Auto de la Paris, publicul ar putea fi surprins cu o interpretare contemporană a lui Alpine 110.
Premiera ar putea fi un nou concept din seria celor şase promise de van den Acker la instalarea sa în scaunul de designer Renault. Mai exact, un concept sportiv, cel mai probabil cu motor posterior. Nu este exlusă nici versiunea de a vedea un model hibrid cu propulsie pe toate cele patru roţi.
Indiferent de ce soluţie vor alege francezii, conceptul trebuie să se dovedească viabil din punct de vedere financiar pentru a vedea lumina zilei. Însuşi van den Acker a declarat că un asemenea model ar putea fi realizat în serie dacă se dovedeşte o ofertă atractivă pentru toate pieţele mondiale, inclusiv pentru China şi America, pieţe care ar motiva costul mare de proiectare şi producţie.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda marchează 30 de ani de la momentul lansării modelului CR-V. Cel mai popular SUV al mărcii pe piața europeană se află în cea de-a 6-a generație și a primit recent o versiune cu pile de combustie și cu încărcare la priză. (15.10)
-
Leapmotor B10, noul SUV de dimensiuni compacte al producătorului chinez de mașini electrice, a fost lansat oficial pe piața europeană. Noul model va avea un preț de pornire de 29.900 euro și promite o autonomie de până la 434 kilometri. (15.10)
-
Alfa Romeo a dezvăluit oficial noul Tonale facelift. Noul model actualizat primește o parte frontală redesenată, dotări noi în habitaclu, o ediție specială de lansate și o motorizare mild-hybrid mai puternică. (15.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București

-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică

-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro

-
Rămas bun, Volvo V90. A fost produs ultimul exemplar

-
Pick-up din viitor













Este adevat ca Renault Sport a oferit Clio si Megane, dar Alpine este altceva.
Ma intreb daca nu vor sa reinvaie si Gordini (mai mult decat au incercat la Twingo cu acele dungei)
Iar Renault nu a renuntat niciodata sa participe la raliuri. In anii '80 Alpine a fost absorbit de RenaultSport si a continuat sa participe la competitii. In prezent, Renault World Series sau Clio Cup sunt doar cateva din competitiile de raliu la care putem asista.
Bineinteles ca in afara de Alpine, Renault are o lunga traditie cu modele de raliu> 5 GT Turbo, R11 Turbo, R21 2l Turbo, R19 16V, Clio Williams, Megane RS N4, etc.
Nu ma impresionezi cu google :).
Daca la tine in astea 2 categorii se impart oamenii vai saraca societate :)).
Se pare ca ti-e greu sa pricepi de ce o sa se vanda Renault masini sub brandul Alpine. Pentru ca poate! Pentru ca are o istorie in spate pe care se poate baza, o istorie mai bogata decat a oricarei marci germane de volum! Apelarea la istorie e o reteta ce functioneaza cu succes. Au dovedit-o Mini, Fiat, Citroen etc.
Faptul ca tu crezi ca un posibil model Alpine va primi "reject" de la Carlos Ghosn, e ceea ce-ti doresti tu, e o fantezie de-a ta, n-are nicio treaba cu realitatea.
Ce tehnologie va folosi Renault ramane de vazut, dar inainte sa te arunci cu DSG si "Germania contra restul lumii" , o sa-ti reamintesc ca produsele diviziei de performanta Renault sunt peste orice nemteasca de volum.
@LSM
Ca sa-mi continui ideea, tu ai scris...
"sa reinvie si Gordini" ... exprimarea asta ma amuza de fiecare data... Gordini nu a fost un brand in sine precum Alpine, ci un inginer angajat de Renault pentru "tuning de casa". Ce vrea Renault pe viitor insa e sa pozitiuneze numele Gordini sub RS si sa creeze astfel 2 nivele de performanta precum STI si RS de la Ford de exemplu. Deci acele "dungi" sunt doar inceputul...